Gå til innhold

CLA piller


gerotten

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei

Jeg har ikke prøvd selv,men har en venn som har prøvd.

Han fikk godt resultat(7 kilo),men det tok noen måneder.Så det er ikke noe som virker over natten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil ikke virke slem, men en pille kommer ikke til å få deg til å miste vekt.

Ta å søk litt på google om CLA (conjugated linoleic acid) du finner mye stoff av varierende seriøsitet.

Ta en titt på denne advarselen fra mattilsynet: http://forbrukerportalen.no/Artikler/fr/2004/1074238155.14

Du bør heller legge fokuset ditt på en eller annen form for kost-styring/planlegging og trening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte CLA i 2004 samtidig som jeg trente da. og jeg gikk ned 16 kilo. fikk masse energi alt var bra, men så leste jeg et sted at hvis du bruker det i mer enn 3 mnd så øker det sjansen for å få kreft. Så da sluttet jeg på de, men etter noen mnd så gikk jeg vel opp igjen alle kiloene jeg hadde gått ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Morgan le Fay

CLA er egentlig lite annet enn en fettsyre som blant annet finnes i melkeprodukter. De fleste får i seg tilstrekkelig med denne fettsyren gjennom kosten, og tilskudd vil derfor ha liten, om noen effekt.

Men placeboeffekten er en sterk drivkraft, og ofte er det slik at sånne tilskudd får folk til å skjerpe seg, trene og spise sunnere enn de ville gjort uten tilskuddet. Og ergo får tilskuddet "skylden" for en eventuell vektnedgang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 år senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...