Gå til innhold

skifte STRØMLEVERANDØR

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Sukk...jeg synes Lyse Kraft har så dyr strøm .......

er det vanskelig å skifte strøm leverandør ? Jeg er utrolig klønet på slike ting - må jo velge riktig ...

Noen med erfaringer?

synes 1500 i strøm på en måned når jeg bare har en panelovn på + varmekabler, tv, hvitevarer, fryseboks, vaskemaskiner (ca 2 i uken) ...og pc og radio.....nesten ikke lys på ..skrur av i de rom jeg ikke er ...er fryktelig mye .....har ikke råd til det iallefall ...må ha billigere strøm ....dette vil jo bli nesten 20'000,- i året !!! hadde regnet med 500,- i måneden jeg ...men så kom jo den dyre strømmen :cry:

Help Me !!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke noe problem. Kontakt den strømleverandøren du vil ha, så ordner de resten. (anbefaler shell, de bruker vi) :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær OBS på at du kan få en skikkelig høy regnig første månenden/kvaltalet. Vi fikk oppgjøret fra den leverandøren vi hadde og forskuddsbetaling fra den nye leverandøren samtidig og måtte ut med over 10000 fordelt på 2 måneder. Fikk heldigvis litt utsettelse på den ene regningen. Sjekk dette før du skifter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o OI!!!!!!! Så mye !!!!!!!!! :o :o :o

ja det er det greit å vite om .....sukk .....fikser aldri det ........ :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er tvilsomt om du får SÅ stor regning uansett, men dobbel kan den fort bli. Hvi har et helt hus med 2 boenheter, så vi betaler relativt mye strøm!

Hvis du har begrenset økonomi, så bør du spørre den nye leverandøren om dette FØR du skriver under på noe. Det er sikkert mulig å komme unna en sånn smell!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forbrukerkraft har den billigste strømmen som er, etter hva jeg fikk vite på boligmessa nå for ikke så lenge siden.

Jeg kan ikke svare på hvordan service og sånt er, da, det har jeg ikke erfaring med sålangt.

Vi bestilte iallfall derfra, så vi får derfra når vi nå tar over den nye boligen vår.

Sjekk ut hjemmesiden, da, vel! :D

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...