Gjest Tex Skrevet 16. november 2007 #1 Del Skrevet 16. november 2007 Henning Stranden er genial!! Hans versjoner av "rompa mi" og ikke minst "we are the world" er vanvittig gode! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 16. november 2007 #2 Del Skrevet 16. november 2007 Ser på nå. Og har store forventninger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 16. november 2007 #3 Del Skrevet 16. november 2007 Rompa mi... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *marie* Skrevet 16. november 2007 #4 Del Skrevet 16. november 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 16. november 2007 #5 Del Skrevet 16. november 2007 Duste NRK har kuttet vekk halve we are the world!! jeg er skikkelig deppa, alt det morsomste var jo klippet vekk....... Men jeg tror vi vil få se mer av denne fyren........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 16. november 2007 #6 Del Skrevet 16. november 2007 Duste NRK har kuttet vekk halve we are the world!! jeg er skikkelig deppa, alt det morsomste var jo klippet vekk....... Men jeg tror vi vil få se mer av denne fyren........ Var akkurat det jeg fryktet da du fortalte om dette programmet for en stund siden. De har vel begrenset tid, men da håper jeg også at vi får se mer til ham! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 16. november 2007 #7 Del Skrevet 16. november 2007 Ja vet du hva, fyren kunne helt klart få med seg publikum i studio! Jeg skal helt klart følge med om han kommer hit :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 17. november 2007 #8 Del Skrevet 17. november 2007 Du var så pen atte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Julie Skrevet 17. november 2007 #9 Del Skrevet 17. november 2007 Henning Stranden utmerket seg som et særdeles talent. Håper vi vil se mye mer til ham. Han har elitekvalitet. Hvor gammel er han? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 18. november 2007 #10 Del Skrevet 18. november 2007 Du var så pen atte Nåja, ikke overdrive, Sunda Henning Stranden utmerket seg som et særdeles talent. Håper vi vil se mye mer til ham. Han har elitekvalitet. Hvor gammel er han? Jeg aner ikke hvor gammel han er, han så ut til å være i slutten av tyveårene vel...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 18. november 2007 #11 Del Skrevet 18. november 2007 Han var morsom, men jeg forventet litt mer ettersom du har skrytt sånn av han før. Regnet med at de hadde kuttet vekk noe, ja. Synd. Håper han dukker opp igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Julie_* Skrevet 19. november 2007 #12 Del Skrevet 19. november 2007 Du var så pen atte Er Tex hun jazzsangerinnen som var med? Hun var jo kjempeflink! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovebird Skrevet 20. november 2007 #13 Del Skrevet 20. november 2007 Henning er vel 30 eller 31 år. En kjempekoselig fyr! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå