Fru Fomle Skrevet 6. september 2008 Forfatter #521 Del Skrevet 6. september 2008 Jepp, enkelt valg! Ser det for meg! Jeg måtte en gang løpe innom Vita på Oslo S på vei til jobb for å kjøpe mascara, av samme grunn. Men jeg skjønner jo at du er litt sliten. Det høres hektisk ut, og ny jobb er utrolig slitsomt til man blir litt kjent. Regner med at du kommer fort inn i det. Ha en avslappende helg, Fru Fomle! Avslappende og avslappende... Har nettopp kommet tilbake fra formiddagens shoppingrunde. Måtte på lekebutikk og ordne med gave til han som blir 7 år i morgen. Var der når det åpnet så det var heldigvis ikke så mye folk. Tok derfor også en tur innom kjøpesenteret ved siden av, blant annet for å bytte bleie på en som stinket noe veldig. Jeg hadde selvfølgelig ikke sjekket godt nok hva som var i stelleveska (det skjer omtrent aldri at vi må skifte ute...), men stumpen ble ren og forhåpentligvis er veska også ren nå Fikk kamikaze-shoppet på Mexx så nå ble det en liten fornying på topp-fronten. Noen av klærne måtte jeg kjøpe i større størrelse enn jeg liker, og jeg angrer litt på at jeg ikke tok alle i den størrelsen... Prøver å skylde på at det er fordi jeg er så brystfager, men det hjelper bare halvveis... Nå skal 7-åringen to-be i karnevalsbursdag så det er på tide og løpe igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miami Skrevet 6. september 2008 #522 Del Skrevet 6. september 2008 Fikk kamikaze-shoppet på Mexx så nå ble det en liten fornying på topp-fronten. Noen av klærne måtte jeg kjøpe i større størrelse enn jeg liker, og jeg angrer litt på at jeg ikke tok alle i den størrelsen... Prøver å skylde på at det er fordi jeg er så brystfager, men det hjelper bare halvveis... Grattis med nye klær! Mexx har utrolig mye fint, men min erfaring er også at størrelsene er litt små. Jeg må ofte gå opp en størrelse i Mexx-klær. Om det skulle være noen trøst Ha en fortsatt fin lørdag, Fru Turbo-Fomle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Livia Skrevet 6. september 2008 #523 Del Skrevet 6. september 2008 Jeg vil også kamikaze-shoppe Fant forresten en mexx-bukse jeg hadde glemt innerst i skapet i dag. Håper du får noen timer hvile innimellom slagene, Fru Fomle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 7. september 2008 Forfatter #524 Del Skrevet 7. september 2008 Grattis med nye klær! Mexx har utrolig mye fint, men min erfaring er også at størrelsene er litt små. Jeg må ofte gå opp en størrelse i Mexx-klær. Om det skulle være noen trøst Ha en fortsatt fin lørdag, Fru Turbo-Fomle Takk for trøst, Miami. Det hjalp det. Jeg vil også kamikaze-shoppe Fant forresten en mexx-bukse jeg hadde glemt innerst i skapet i dag. Håper du får noen timer hvile innimellom slagene, Fru Fomle I dag lar jeg husarbeid være husarbeid og slapper heller litt av når Lillegull sover.... Tror jeg også må rydde i skapene og se hva jeg egentlig har av klær ---------------------- Gårsdagen endte med at jeg fikk to venninner på noe impulsivt besøk. Det var veldig koselig, men det ble jo litt i seneste laget Har nå slappet av litt sammen med Lillegull, men er redd for å ødelegge søvnen i kveld om jeg sover for mye.. Skal bake kake til 7-åringen, det er heldigvis ikke veldig komplisert. Han ville nemlig ha slike brownies som jeg bakte til jobb-avslutningen, og det er ferdig kake-mix. Så jeg tror jeg venter litt til før jeg begynner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miami Skrevet 7. september 2008 #525 Del Skrevet 7. september 2008 Det er godt (og nødvendig) med avslappende dager iblant. Du fortjener det Lykke til med kakebaking, her er alt nesten klappet og klart nå. Tror jeg da.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Livia Skrevet 7. september 2008 #526 Del Skrevet 7. september 2008 Her er det også avslappet søndagsstemning, det er deilig. God bursdagsfeiring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marillia Skrevet 10. september 2008 #527 Del Skrevet 10. september 2008 Titter innom med en: og en: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 18. september 2008 Forfatter #528 Del Skrevet 18. september 2008 Blir dessverre lite KG på meg for tiden Savner veldig en bærbar PC, det er godt mulig det blir innkjøp av en lekker liten sak om ikke alt for lenge. Og da blir det lettere med nettilgang på kveldstid! Nå har vi fått satt inn nye ytterdører og byttet noen vinduer. Ytterdøren oppe åpnes nå utover og det forandret jo hele gangen vår som ikke er allverdens stor. Veeeldig fornøyd med det!! Jeg må også få tegnet opp kjøkkenet vårt på Kvik og sendt inn, det er på tid og få fortgang på det prosjektet også.. Hos Sigdal var leveringstiden 4-6 uker, og jeg vil veldig gjerne ha ferdig nytt kjøkken i god tid før jul... Sliter med å komme igang med skikkelige treningsrutiner, det er alt for mye av møter og reiser som spolerer kveldene mine. Men i kveld MÅ jeg komme meg avgårde på en skikkelig økt igjen. Har håp om å gå ned ca 5 kg i løpet av høsten, det trengs for nesten ingen av de gamle klærne mine passer lengre.. Nå: Kjøkkentegning!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 19. september 2008 Forfatter #529 Del Skrevet 19. september 2008 Fikk ikke tegnet kjøkken i går likevel Da jeg endelig hadde fått lastet ned tegneprogrammet var Lillegull lei av å leke og noen andre skulle ha PCen til å spille på. Trenger definitivt en bærbar ja!! Men jeg fikk trent! Var så lenge siden sist at jeg kjørte "feil" program (har to jeg bytter på fra gang til gang), men det får bare være Nå er planen to treninger til i løpet av helgen, klarer jeg det skal jeg være godt fornøyd med ukens innsats. Var litt utslag på vekten i dag tidlig også, tar med meg alt som positivt! Planen for helgen er å få kjørt vekk dører og vinduer som nå ligger og slenger på gårdsplassen. Bør også kjøre vekk endel hageavfall, men hvis ikke været blir bedre i morgen så spørs det vel... Og så må jeg få ryddet i klesskapet mitt, der er det komplett kaos!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Livia Skrevet 19. september 2008 #530 Del Skrevet 19. september 2008 Så spennende med nytt kjøkken. Og du er fortsatt like flink med treningen. Jeg får ikke timeplanen min til å henge sammen, det er alltid noe som kommer i veien. Men det er kanskje snakk om prioritering. Jeg synes dessuten definitivt at du trenger en bærbar pc God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 20. september 2008 Forfatter #531 Del Skrevet 20. september 2008 (endret) Så spennende med nytt kjøkken. Og du er fortsatt like flink med treningen. Jeg får ikke timeplanen min til å henge sammen, det er alltid noe som kommer i veien. Men det er kanskje snakk om prioritering. Jeg synes dessuten definitivt at du trenger en bærbar pc God helg! Treningen ryker veldig fort fra timeplanen min også, så jeg føler meg ikke SÅ flink for tiden. Blir nok en bærbar også snart håper jeg. Men da går det ut over noe annet som jeg trenger. --------------- Tur på søppelfyllinga er unnagjort, og i samme slengen dro vi innom Expert og kikket på hvitevarer. Likte veldig godt ASKO sine, bla denne oppvaskmaskinen. Så akkurat nå har jeg mest lyst å kjøpe alt i ASKO, er ikke lettpåvirkelig i det hele tatt! Begynner også å tvile på om Kvik-kjøkken er et lurt valg . Det er nok en god del billigere enn hos Sigdal, men de har ikke sokkelskuffer og sjalusiskap som jeg liker veldig godt... Endret 20. september 2008 av Fru Fomle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 21. september 2008 Forfatter #532 Del Skrevet 21. september 2008 Klesskap ryddet! Riktignok bestod en stor del av prosessen og forflytte ting ned i en allerede overfylt kjeller, men nå har jeg ihvertfall plass til litt nye klær . Pluss at jeg fant et par ting jeg ikke husket jeg hadde engang Må skryte litt av noe annet også.. Jogget meg en tur i går, og jeg brukte bare 30:26 på 5,5 km. Formen er visst bedre enn antatt Bør ta en styrkeøkt i dag, men vet ikke om tiden strekker til siden vi vurderer en tur ut i skogen for å lete etter poster.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Livia Skrevet 22. september 2008 #533 Del Skrevet 22. september 2008 Imponert, du er sprek! Rydding i klesskap er undervurdert, jeg finner også skjulte skatter av og til. Rydding er i det hele tatt en fin aktivitet, det føles så bra når det er gjort. Når det gjelder kjøkken, ville jeg gått for det du ønsker deg mest. Du skal leve med det i mange år, dumt å ta en hasteløsning for å få det ferdig til jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 22. september 2008 Forfatter #534 Del Skrevet 22. september 2008 Imponert, du er sprek! Rydding i klesskap er undervurdert, jeg finner også skjulte skatter av og til. Rydding er i det hele tatt en fin aktivitet, det føles så bra når det er gjort. Når det gjelder kjøkken, ville jeg gått for det du ønsker deg mest. Du skal leve med det i mange år, dumt å ta en hasteløsning for å få det ferdig til jul! Siden det var første joggeturen siden før sommeren så ble jeg litt imponert over meg selv. Trente styrke i går også, litt overmodig på knebøyen etter lørdagens innsats og måtte ta av vekt på andre settet. Så det går opp og ned her i verden Skal bestille time på Kvik nå, så får vi se hva som kommer ut av det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miami Skrevet 22. september 2008 #535 Del Skrevet 22. september 2008 Er for tiden litt tom for ord, men må innom for å oppdatere meg. Lykke til med kjøkkenvalg! Vi har Kvik-kjøkken og hadde nok ikke valgt det samme i dag. Det skyldes verken kvalitet eller design, vi er godt fornøyd med begge deler. Det er nok heller det at dagens løsninger er så mye mer gjennomtenkte og smarte. *ønsker meg nytt kjøkken* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 22. september 2008 #536 Del Skrevet 22. september 2008 Spennende med planlegging av nytt kjøkken. Må si meg enig med Livia da. Bedre å gå for et kjøkken du virkelig liker enn og bare bli sånn halvveis fornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 24. september 2008 Forfatter #537 Del Skrevet 24. september 2008 Er for tiden litt tom for ord, men må innom for å oppdatere meg. Lykke til med kjøkkenvalg! Vi har Kvik-kjøkken og hadde nok ikke valgt det samme i dag. Det skyldes verken kvalitet eller design, vi er godt fornøyd med begge deler. Det er nok heller det at dagens løsninger er så mye mer gjennomtenkte og smarte. *ønsker meg nytt kjøkken* Kjekt du stikker innom Miami, du er savnet her når du forsvinner. Men jeg kjenner meg veldig godt igjen i det du skriver om å være tom for ord, sånn har jeg det også til tider. Nå ble jeg litt usikker på hva du mener med "dagens løsninger" her, føler nemlig at kjøkkenet jeg har fått tegnet hos Sigdal er veldig tradisjonelt.. Spennende med planlegging av nytt kjøkken. Må si meg enig med Livia da. Bedre å gå for et kjøkken du virkelig liker enn og bare bli sånn halvveis fornøyd. Klarer ikke å se forskjellen på hvit høyglans fra den ene til den andre jeg da , men du har nok rett i at vi bør kjøpe det vi helst vil ha. Hadde bare mannen vært enig, for det koster jo ofte endel mer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 24. september 2008 Forfatter #538 Del Skrevet 24. september 2008 Jeg er sliten.... Jobben stjeler masse energi uten å gi så mye igjen foreløpig, det er møter og ting som skal organiseres på kveldstid og akkurat nå ligger Lillegull i senga og hyler for hun skal ihvertfall IKKE sove... Begynner å lure på om dette var så lurt likevel, er sur og trøtt på ungene og alt blir egentlig bare tull Ikke orket jeg trening i kveld heller... Håper morgendagen blir litt bedre, tror rett og slett jeg skal gå og legge meg snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Livia Skrevet 24. september 2008 #539 Del Skrevet 24. september 2008 Føler meg sånn jeg og, men jeg har ikke ny jobb. Tror det er høsten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miami Skrevet 25. september 2008 #540 Del Skrevet 25. september 2008 Nå ble jeg litt usikker på hva du mener med "dagens løsninger" her, føler nemlig at kjøkkenet jeg har fått tegnet hos Sigdal er veldig tradisjonelt.. Disse nymotens løsningene vettu Vet ikke helt hva jeg mener, men jeg har en forestilling om at bl.a "innmaten" er mer praktisk utformet nå til dags, men hva vet vel jeg Jeg synes ikke det er det minste rart om du føler deg sliten og trett. Klart det tar på kreftene med ny jobb, hus og hjem og barn og sånn. Om du ikke orker trening en dag eller to, skal du i hvert fall ikke ha dårlig samvittighet for det. Selv om trening gir overskudd, skal man ha et visst overskudd for å orke å trene også. Synes du er flink, jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå