Gå til innhold

Ønskebrønnen

Fru Fomle

Anbefalte innlegg

Har du hjemmekontor? :ler:

Nei, ikke akkurat det, men heller ikke langt unna. Det er forresten uvant, men utrolig behagelig å ha gangavstand til jobben. Godt å slippe kollektivtransport...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I dag har mannen vært på helsestasjonen med Lillegull for 1-års kontroll. Det gikk visst veldig bra, selv om hun aldeles ikke var interessert i å plukke puffet ris fra et hvitt papir. Hva var vitsen med det liksom? :fnise: Hun har nå flatet ut på vekten (10,8 kg), men vokst 4 cm i lengden på 2 mnd (78 cm). Som vanlig har jeg sammnlignet med storebrødrene, og fra å være vår rundeste godklump er hun nå den minste. Det går i rykk og napp. ;)

Det er helt normalt at unger vokser i rykk og napp. Yngstefrøkna vår var også den rundeste av ungene som baby, men det snudde seg da hun begynte å krabbe. Nå er hun den tynneste av de 3.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så koselig med bursdag :-D Husket når niesen min fylte ett år så leket hun bare med papiret og pakkebåndene, alt annet ble glemt til neste dag :ler: Unger er herlige :hjerte:

Er hos svigers i helgen, og vi har nettopp bakt brød. T. insisterte på at jeg måtte lære meg samme brød som moren bakte ;) Brødbakst og bryllupsprat er tingen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ikke akkurat det, men heller ikke langt unna. Det er forresten uvant, men utrolig behagelig å ha gangavstand til jobben. Godt å slippe kollektivtransport...

Misunner deg akkurat det. :Nikke:

Det er helt normalt at unger vokser i rykk og napp. Yngstefrøkna vår var også den rundeste av ungene som baby, men det snudde seg da hun begynte å krabbe. Nå er hun den tynneste av de 3.

Jeg håper ikke Lillegull blir tynnere enn gutta, for de er jammen tynne nok nå. :fnise: Men jeg ser at hun har mye mer "jenteform"; tykkere lår osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så koselig med bursdag :-D Husket når niesen min fylte ett år så leket hun bare med papiret og pakkebåndene, alt annet ble glemt til neste dag :ler: Unger er herlige :hjerte:

Er hos svigers i helgen, og vi har nettopp bakt brød. T. insisterte på at jeg måtte lære meg samme brød som moren bakte ;) Brødbakst og bryllupsprat er tingen :fnise:

Vi gadd ikke engang og pakke inn presangen hennes vi da. Sånn blir det med nr. 3, alltid forsømt. :fnise:

Åååå, nå fikk jeg lyst på nybakt brød. :sikle: Men får nøye meg med å teste ut et tips om sunn kos; mager kesam med Fun Light.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med nært forestående ettårsdag, jeg synes ikke det er lenge siden hun ble født!

Håper det retter seg på jobb, det er ikke kjekt når du tar nmed deg jobbbekymringene hjem. Og det er ikke lett å legge dem fra seg, jeg vet det.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest *smak*

Gratulerer med Lillegull. Er det gått et år allerede, tiden går jammen fort. Dere fikk jo nydelig vær også. Jeg kan like slike soldager vi har for tiden..

Ha en fin onsdags kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med lillegull :)

Og du, ikke tenk på min bok:) Du har nok å tenke på.

Må si at jeg synes du er knallflink med kostholdet og treningen! :)Keep up the good work :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for koselige hilsner alle sammen! :klemmer: Det første året har gått utrolig fort, jeg synes ikke det er lenge siden jeg var så fødeklar at jeg holdt på å dø! :fnise:

Det ble ikke store feiringen i går, jeg var med gutta på et arrangement på skolen. Så vi fikk ikke engang pyntet kaka..... Men det tar vi igjen i dag! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest *smak*

Lenge siden vi har hørt fra deg Fru Fomle. Håper alt står fint til i Fomleheimen og at dere har en fin søndag (på tross av dårlig vær). :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et stk nattevakt innom og vandrer i mørket :lete:

Lenge siden jeg har vært her nå, og må oppdatere meg litt :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo:

Det går i 100 for tiden, men nå er jeg straks klar for noen dagers ferie. Det skal bli godt! :)

Jeg er fremdeles ganske flink til å trene, men dietten har gått over styr de siste dagene :sjenert: Var på jentetur i helgen og kommer ikke inn i gode vaner igjen. Sliter litt med motivasjonen også, siden vekten ikke har vært på min side i det siste. Blir oppgitt når jeg er superflink og så går vekta OPP! :grine: Får prøve og ikke skeie alt for mye ut de kommende dagene og så starte opp igjen for fullt på mandag. Er enda endel uker til bryllupsfesten og jeg skal klare å bli kvitt disse kiloen til dess!!

I dag fikk Lillegull en tann til, 4 mnd etter den forrige. Jeg har bestilt tid for 1-års fotografering i slutten av mai, og jeg er spent på hvor mange tenner hun har til dess. Ser ut som hun vil ha mindre tenner ved 13 mnd enn broren hadde, selv om han ikke fikk sin første da han var 10 mnd (3 mnd senere enn Lillegull). ;) Ellers er hun i full vigør, nå reiser hun seg overalt hvor hun finner litt støtte og hun klarer også å stå noen små sekunder uten støtte. Og best av alt, hun har lært og komme seg ned i sittende stilling, det var litt slitsomt her når hun gaulet om hjelp hver gang hun hadde reist seg og stått lenge nok. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, så herlig å høre om vesla da :hjerte:

Skal du ha noe spesielle klær på henne når hun skal ta bilde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så herlig å høre om vesla da :hjerte:

Skal du ha noe spesielle klær på henne når hun skal ta bilde?

Jeg er i tenkeboksen når det kommer til klær. ;) Vurderer en helt enkel dongrikjole siden de andre to hadde dongribukser på sine bilder. Tror ikke jeg orker alt for mange ulike antrekk, hun er ikke veldig glad i å kle av og på seg. :fnise: Storebrødrene skal også være med på noen bilder så jeg må finne på noe lurt til de også. :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marillia

Hm, lurer på om jeg må ringe sjefen din. Jeg er nemlig litt klar for kaffe med Fru Fomle! :fnise:

Står alt bare bra til? Jeg ser du er like sjeldent her som meg for tiden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...