Gå til innhold

Ønskebrønnen

Fru Fomle

Anbefalte innlegg

Og jeg skal ha fri hele påske! :hoppe: For det har jeg jo fortjent etter å ha jobbet to uker. :fnise:

Klart du fortjener det! Ha en riktig god uke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Klart du fortjener det! Ha en riktig god uke :)

Takk for det :)

-----------------------

Nå når jeg endelig har tid til å oppdatere litt så er jeg helt tom i hodet for hva jeg skal skrive. :fnise:

Lillegull fyker rundt som en liten rakett, og nå setter hun seg opp på knærne og viser med all tydelighet at hun prøver å komme seg opp. Hun liker veldig godt når vi gir henne en liten hjelpende hånd så hun kan stå inntil bord og og stoler.

Soving derimot er ikke så populært ;). I går kveld holdt hun det gående til nesten midnatt, og i tillegg fikk vi besøk av en syk førsteklassing rundt 03 så da fant jeg meg et annet sted og sove... Heldigvis at jeg har ammefri så jeg slipper å stå opp grytidlig. Men det må jeg i morgen, da er det Oslo-tur på programmet igjen. Så jeg satser på en litt roligere natt nå. :sove:

Treningen min går bra, i går var det ElixiaPower og dagen før en skikkelig intervalløkt på asfalt. Kjenner ørlite grann i ryggen i dag, så derfor tar jeg det med ro nå fram til PT-time på torsdag da vi skal kjøre intervall på tredemølle. Ikke like flink med maten, men håper likevel på positivt resultat på fredag.

Endret av Fru Fomle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner at enkelte frustrasjoner rundt jobben min er på vel full fart tilbake. Har prøvd så godt jeg kan og nullstille med og begynne på nytt med blanke ark, men det er ikke like lett når man føler alt flyter og viktige ting ikke blir kommunisert videre....

Må slutte og bry meg og la ting skure en stund? :klø:

Dagens positive: Vi har fått tilbud om to barnehageplasser så nå kan vi velge det som passer oss best. :) Går nok for det mest praktiske (=nær hjemme), selv om den andre bhg har mange andre fordeler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan nok være den beste strategien akkurat nå, men av egen erfaring vet jeg at det ofte kan være lettere sagt enn gjort. Får håpe du greier å koble ut.

Dagens positive: Vi har fått tilbud om to barnehageplasser så nå kan vi velge det som passer oss best. :) Går nok for det mest praktiske (=nær hjemme), selv om den andre bhg har mange andre fordeler.

Så flott! Gratulerer med barnehageplass(er) :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marillia

Gratulerer med barnehageplass :) Så deilig å ha barnehagen så nært!

Så flink du er med all treningen, jeg har enda ikke kommet inn i en skikkelig rytme enda. Det skyldes litt for mye møtevirksomhet, men det roer seg heldigvis etter påske. Enda har jeg ikke byttet senter, så PT får jeg nok ikke enda. Jeg får følge med på hva du syns, og hvilke erfaringer du får etter hvert!

Blir det tur i påsken da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *smak*

Så kjekt at barna har fått barnehageplass.

Tror egentlig sjefer liker sånne som deg som tenker nytt og gjør alt grundig. Foreslå det du brenner for og prøv å få kollegaene og sjefen med på ideene dine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjenner at enkelte frustrasjoner rundt jobben min er på vel full fart tilbake. Har prøvd så godt jeg kan og nullstille med og begynne på nytt med blanke ark, men det er ikke like lett når man føler alt flyter og viktige ting ikke blir kommunisert videre....

Sannsynligvis det lureste. Alternativet tar for mye krefter. Men det er vanskelig. Er det en av grunnene til at du har snust på andre jobber?

Så bra! Ting løser seg, og brikkene faller på plass. Og snart er det påskeferie! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marillia

Er du klar for påskeferie nå da, Fru Fomle? Skulle ønsker man kunne sette en stor sol over hele Norge nå, slik vi får et strålende påskevær. Dessverre er det vel ikke annet å gjøre enn å krysse fingrene og håpe på det beste. Koselig blir det uansett!

Ha en flott påske, og kos dere masse :klem::klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk alle sammen! :):blomst:

Da var det påskeferie for min del, det er deilig for jeg må innrømme jeg er litt sliten av de to første ukene ;). Burde hatt et par rolige dager på jobb i påske og kommet meg mer ajour, men men. Blir full fart etter påske også, bla to turer til Oslo første uka. Men nå er det ferie!

Vi har begynt med pakkingen, resten blir tatt i morgen og så reiser vi når vi er klar. For en gangs skyld ser værmeldingen lovende ut! :tommelsmil:

Ønsker alle sammen en riktig god påske! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest *smak*

Ønsker deg og dine en god påske. Kjekt at det er meldt fint vær der dere skal. Vi er ikke akkurat bortskjemte med godt vær her. :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Annonse

Snille dere er som savner meg. :) Jeg savner dere også, men tiden min strekker ikke helt til for tiden. :grine:

Det ble en hektisk oppstart etter påske, med en Oslotur som føltes ganske bortkastet egentlig.... Må si jeg gremmes over å bruke hele dagen (pluss stå alt for tidlig opp ;)) på et to timers møte der toppen 5 minutter er av interesse. For ikke å snakke om klimautslippene jeg forårsaker! :sjokkert: Derfor ble jeg veldig glad for at morgensdagens Oslotur ble utsatt i siste liten, endelig skal jeg få en hel dag på jobb uten stadige møteavbrytelser og kanskje få mulighet til å gjøre noe fornuftig. Kanskje. :fnise:

Hadde en superflott påske rent værmessig, men dessverre ble jeg syk og hadde derfor ikke ork til å få nyte finværet som jeg burde gjort.. Så det ble dårlig med lange skiturer, den lengste var vel 5-7 km og da lå jeg som et slips etterpå. ;) Har kommet igang med styrketrening igjen etter påske (bla steinhard PT-time i dag), men må skjerpe meg med hensyn på kondisjonstrening. For nå vil jeg ha litt utslag på badevekta, selv om PT kommenterte at jeg er blitt ganske mye strammere. Hun er forøvrig også imponert over både styrke og utholdenhet, og mener jeg har et kjempepotensiale :sjarmor: Om det ikke er noe hun er betalt for å si da, kan jo være det. :ler: Og så må det strammes inn i kosten, det er og blir mitt store problem. Jeg har alt for lett å tenke at en sjokolade her og der ikke betyr noe, og at jeg kan vente til i morgen med å være flink. :sjenert:

Jeg har derfor satt meg som konkret mål og gå ned 5 kg til 21.juni. Da skal jeg nemlig i bryllup og vil gjerne framstå i en mer fit utgave.

Ønsk meg lykke til! :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til! :tommelsmil:

Hyggelig å se deg, skjønner godt at du har det travelt! Men Osloturer må jo være en bra bonus? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår godt at det er hektiske dager for deg, men desto hyggeligere er det å "se" deg innimellom :)

Fortsatt meget imponert over din treningsvilje. Flink er du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *smak*

Du er i god gang med treningen skjønner jeg. Hvis du fortsetter sånn er jeg sikker på at du klarer å gå ned fem kilo til bryllupet! Er det drømmekjolen du vil inn i?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...