Gjest Kira Skrevet 1. februar 2008 #221 Del Skrevet 1. februar 2008 På stoff Er deg greit å få barnehageplass hos deg? Selvstendige barn er jo det man ønsker seg, men sannelig er det ikke bekymringer da også! De er riktignok annerledes, men mødre er nok alltid litt bekymret for barna sine. Ha en fin fredag, Fru Fomle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 3. februar 2008 Forfatter #222 Del Skrevet 3. februar 2008 God bedring til deg og dine og et ønske om en god helg Likte å lese i dagboka di, så her kommer jeg nok til å følge med. Hyggelig med nytt fjes Har vært mye sutring her i det siste, så jeg håper ikke det var det du likte best God helg til deg! :-D Takk. Det har vært en fin, men noe travel helg som allerede går mot slutten... Er deg greit å få barnehageplass hos deg? Selvstendige barn er jo det man ønsker seg, men sannelig er det ikke bekymringer da også! De er riktignok annerledes, men mødre er nok alltid litt bekymret for barna sine. Ha en fin fredag, Fru Fomle Vet ikke helt hvordan det er med barnehageplass her. De sier det skal være tilnærmet full dekning, men jeg tror ikke på det før det er bevist . Dessuten har vi hatt så mye flaks i barnehagetrekningen med de to andre, at jeg er litt redd flaksen skal være oppbrukt Mødre finner vel alltid et eller annet å bekymre seg for hos barna, uansett hvor bra det går med de --------------------- Litt småsliten nå, har ikke akkurat vært noen avslapningshelg... Vi fikk besøk i går, og det ble en del farting fram og tilbake for å få logistikken til å gå opp når mellomste skulle i bursdag på en helt annen kant enn besøket skulle hentes. Siden vi hadde barnevakt dro mannen og jeg på kino og så Drageløperen. Veldig fin film , men jeg er ikke sikker på om jeg hadde syntes den var like bra om jeg ikke hadde lest boka og hadde alle tanker og følelser fra den med meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 3. februar 2008 Forfatter #223 Del Skrevet 3. februar 2008 Jeg skal forresten begynne med PT!!!!! Det er usannynlig dyrt, mannen er dritsur, så det bør være verdt det. Eventuelt må jeg få jobben jeg driver og mekker søknad til . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 3. februar 2008 #224 Del Skrevet 3. februar 2008 Jeg skal forresten begynne med PT!!!!! Det er usannynlig dyrt, mannen er dritsur, så det bør være verdt det. Eventuelt må jeg få jobben jeg driver og mekker søknad til . Misunnelig Ikke på dritsur mann ........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 3. februar 2008 #225 Del Skrevet 3. februar 2008 Grattis med PT! Også pittelitt misunnelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 3. februar 2008 #226 Del Skrevet 3. februar 2008 Good for you! Det er verdt det! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gitte Skrevet 4. februar 2008 #227 Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) Mårnings! :-D Måtte nesten si hei, lenge siden sist Hva er PT? Endret 4. februar 2008 av Gitte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SilkeSatan Skrevet 4. februar 2008 #228 Del Skrevet 4. februar 2008 Nei, var ikke sutringen, men refleksjoner og tanker du har rent generelt Grattis med PT Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 5. februar 2008 Forfatter #229 Del Skrevet 5. februar 2008 Misunnelig Ikke på dritsur mann ........ Så pen du er blitt da, misunnelig på det jeg. Grattis med PT! Også pittelitt misunnelig. Good for you! Det er verdt det! :-D Gleder meg! Mårnings! :-D Måtte nesten si hei, lenge siden sist Hva er PT? Hyggelig å se deg her, Gitte, du er savnet! PT = Personlig Trener Nei, var ikke sutringen, men refleksjoner og tanker du har rent generelt Grattis med PT Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 5. februar 2008 Forfatter #230 Del Skrevet 5. februar 2008 Ekkel klump i magen, liker ikke dette her. Grunnen er styreledervervet mitt og det ansvaret jeg føler tynger litt akkurat nå. Vi hadde møte i går, og selv om stemningen var på topp og alle var enige om stort sett alt så kjenner jeg det altså godt i magen... Det ble tatt en avgjørelse i høst som fører til at vi kommer til å gå med underskudd. Selv om jeg fremdeles står for at den avgjørelsen var rett så er det litt kjipt, spesielt siden vi må gjøre noen grep for neste år for ikke å havne i tilsvarende situasjon. I slike situasjoner som dette skulle jeg ønske jeg var mann.... Etter en travel dag i går så skal jeg slappe av litt mer i dag. Vi har fremdeles besøk som reiser i ettermiddag. Det er veldig koselig med besøk, men det blir fort litt ekstra også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 5. februar 2008 #231 Del Skrevet 5. februar 2008 Høres spennende å være styreleder (forbinder det ordet med hotell cæsar ), og det høres ut som du må ta endel avgjørelser som er viktig. Jeg tror også at av og til kan det være enklere å være mann, men at vi kvinner nok har veldig mye positivt å ta med oss i slike verv. Det ser jeg bare med mamma som sitter som eier for en stor privat bedrift. Er knallstolt av henne :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 5. februar 2008 Forfatter #232 Del Skrevet 5. februar 2008 Høres spennende å være styreleder (forbinder det ordet med hotell cæsar ), og det høres ut som du må ta endel avgjørelser som er viktig. Jeg tror også at av og til kan det være enklere å være mann, men at vi kvinner nok har veldig mye positivt å ta med oss i slike verv. Det ser jeg bare med mamma som sitter som eier for en stor privat bedrift. Er knallstolt av henne :-D Det er nok ikke fullt så glamorøst som Hotell Cæsar akkurat . Heller snakk om et traust foreldreandelslag som opplever stadige kutt i støtten fra kommunen samtidig som lønnsutgiftene vokser.... Så da blir det foreldrene som må svi Det er spennende og lærerikt å være med da, men dette er helt nytt for meg og jeg kjenner derfor ansvaret litt ekstra. Heldigvis har vi en veldig flink daglig leder, men han kan ikke trylle heller... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 5. februar 2008 #233 Del Skrevet 5. februar 2008 Får håpe han er flinkere enn Jens August Anker Hansen Eller kanskje han drar damer like godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 5. februar 2008 Forfatter #234 Del Skrevet 5. februar 2008 Får håpe han er flinkere enn Jens August Anker Hansen Eller kanskje han drar damer like godt Han har dessverre/heldigvis ikke JAAHs dametekke! Stryk det som ikke passer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 5. februar 2008 #235 Del Skrevet 5. februar 2008 I slike situasjoner som dette skulle jeg ønske jeg var mann.... Hvorfor det? Jeg kunne nevne i fleng "kvinnelige" egenskaper som hjelper deg i sånn situasjon. Stå på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SilkeSatan Skrevet 5. februar 2008 #236 Del Skrevet 5. februar 2008 Høres spennende å være styreleder (forbinder det ordet med hotell cæsar ), og det høres ut som du må ta endel avgjørelser som er viktig. Jeg tror også at av og til kan det være enklere å være mann, men at vi kvinner nok har veldig mye positivt å ta med oss i slike verv. Det ser jeg bare med mamma som sitter som eier for en stor privat bedrift. Er knallstolt av henne :-D Enig! Håper du får en fin uke med ikke så alt for mye stress og mas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 6. februar 2008 Forfatter #237 Del Skrevet 6. februar 2008 Hvorfor det? Jeg kunne nevne i fleng "kvinnelige" egenskaper som hjelper deg i sånn situasjon. Stå på! Du har nok rett, Kira, men jeg skulle gjerne vært foruten følelesen av å legge alt ansvaret på meg selv . Fordelen er at jeg da får tenkt skikkelig gjennom ting og er forberedt når det blir stilt spørsmål. Så jeg føler meg bedre allerede Enig! Håper du får en fin uke med ikke så alt for mye stress og mas Ikke så stress nå ihvertfall, skal slappe av på sofaen med dataen mens Lillegull sover. ----------------- Det er koselig med besøk, men jammen er det ganske deilig når de reiser også og roen senker seg. Selv om vi får litt avlastning (det var mine foreldre som var her) så skal det lages mat til flere, og det blir fort mer farting også for å få gjort ting mens vi har muligheten til å dra uten unger.. I går var det vår tur å kjøre til trening, og jeg måtte ha med både store og små siden mannen også trener den dagen... Mens treningen pågikk var jeg og kjøpte ny bilstol til Lillegull. Siden vi hadde brukt så lang tid på å bestemme oss var januartilbudene akkurat avsluttet, så jeg kjøpte derfor den stolen det ikke var avslag på i utgangspunktet . Fikk også kommet meg på Jysk og handlet stoff, nærmere bestemt 11 meter . De skal slutte med metervare så alt selges ut for 20 og 30 kroner meteren. Nå kjøpte jeg 7 m med Spiderman-stoff, så det ble egentlig mindre forskjellige typer stoff enn jeg hadde tenkt. Kanskje like greit, jeg klarer jo ikke å omsette stoffet til noen produkter uansett . Nå må jeg egentlig få finger'n ut og sydd vognpose før vi drar på vinterferie (og det fremdeles er vinter ), men lite skjer. Må nok flytte opp symaskinen i stua igjen, ute av syne - ute av sinn er definitivt en sannhet. Skal sende avgårde jobbsøknad i dag, satt og knotet med den mens jeg så på Greys i går. Ikke akkurat den beste kombinasjonen, men tror den ser ganske ok ut nå. Problemet er å unngå alle klisjèene som jeg fort tyr til Trent har jeg også gjort i dag . Skulle kjøre en skikkelig kondisjonsøkt på ellipsemaskin, men måtte rett og slett gi meg etter 30 min. Da følte jeg at jeg var på vei til å besvime . I morgen er første time med PT, det blir 90 min første gangen med kartlegging og alt. Gleder meg til det!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miami Skrevet 6. februar 2008 #238 Del Skrevet 6. februar 2008 Fikk også kommet meg på Jysk og handlet stoff, nærmere bestemt 11 meter . De skal slutte med metervare så alt selges ut for 20 og 30 kroner meteren. Nå kjøpte jeg 7 m med Spiderman-stoff, så det ble egentlig mindre forskjellige typer stoff enn jeg hadde tenkt. Kanskje like greit, jeg klarer jo ikke å omsette stoffet til noen produkter uansett . Nå må jeg egentlig få finger'n ut og sydd vognpose før vi drar på vinterferie (og det fremdeles er vinter ), men lite skjer. Må nok flytte opp symaskinen i stua igjen, ute av syne - ute av sinn er definitivt en sannhet. Men nå har du i hvert fall stoffet tilgjengelig, dersom du skulle få et akutt anfall av sylyst Mulig du selv ikke synes du får gjort noe, men jeg har da vitterlig lest at du har sydd en del. Du syr i alle fall mye mer enn det jeg gjør Skal sende avgårde jobbsøknad i dag, satt og knotet med den mens jeg så på Greys i går. Ikke akkurat den beste kombinasjonen, men tror den ser ganske ok ut nå. Problemet er å unngå alle klisjèene som jeg fort tyr til Lykke til med jobbsøknad Kjenner igjen dette med klisjeer og standardfraser, hvordan man helt skal unngå alle, har jeg ikke et fornuftig svar på. Trent har jeg også gjort i dag . Skulle kjøre en skikkelig kondisjonsøkt på ellipsemaskin, men måtte rett og slett gi meg etter 30 min. Da følte jeg at jeg var på vei til å besvime . I morgen er første time med PT, det blir 90 min første gangen med kartlegging og alt. Gleder meg til det!! Grattis med PT! Får håpe han er kjekk også da (i tillegg til flink, naturligvis). Hmm, kanskje jeg skal få rota meg på trening selv i morgen. Har fortsatt ikke kommet i gang etter juleferien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gitte Skrevet 6. februar 2008 #239 Del Skrevet 6. februar 2008 Hyggelig å se deg her, Gitte, du er savnet! PT = Personlig Trener Nåh så koselig :-) Takk! Personlig trener ja, stilig.. noen som har det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 6. februar 2008 #240 Del Skrevet 6. februar 2008 Lykke til med personlig trener Det blir bra vettu! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå