Gå til innhold

Ønskebrønnen

Fru Fomle

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Knallstilig regnjakke! Digger idaT. :)

Den grønne var også kul, men den kunne ikke jeg hatt. Flodhest i flodhest liksom... :ler:

Håper du snart blir bra igjen! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med ny, kul regnjakke :)

Urk, jeg er blitt syk... Omgangssyke eller noe slags matforgiftning.. Ikke gøy... :spy:

Uff da, får håpe det går fort over. God bedring :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for god bedring-ønsker, det hjalp litt det også. :) Heldigvis stod ikke omgangssyken på så lenge, men har brukt noen dager i etterkant for å komme meg skikkelig igjen. Kroppen var ikke helt på lag liksom ;).

Lillegull er nå begynt i barnehagen og det er både :grine: og :hoppe:. De tre første dagene var vi sammen med henne hele tiden, det er først i dag jeg har gått fra henne der alene. Veldig spent på hvordan det går, spesielt når hun skal sove... Men jeg er hjemme og kommer som et skudd hvis de ringer ;). Har til og med sendt med tøybleier, håper de ikke får noen negative opplevelser med dem i starten (vi har nemlig slitt endel med lekkasjer i det siste :forvirret:)

Jeg holder på å bake kaker til avslutningen min. Jada, der jeg jobber baker man selv :fnise:. Er ferdig med en gulrotkake (i langpanne) og tenkte jeg skulle prøve meg på en ostekake også. Har aldri laget det før, så jeg håper det ikke blir alt for mislykket. Har også kjøpt ferdig brownies-mix (lat..), den lager jeg i morgen. Så håper jeg det holder....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende med barnehagestart! Håper det går bra med både barn, mor og tøybleiene. :klemmer:

Så mange kaker du skal lage! Men det er vel mange som vil ha. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det har gått bra med barnehagestarten til Lillegull.

Og lykke til med avslutningen. Kanskje du får noen fine gaver også? Det kan være lønnsomt å bytte jobb ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lykke til med barnehagetilvenning og kakebaking :)

Rart at de med ett blir så store når de begynner i barnehagen. Krysser fingrene for at det går bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende med barnehagestart! Håper det går bra med både barn, mor og tøybleiene. :klemmer:

Så mange kaker du skal lage! Men det er vel mange som vil ha. :)

Det går bra med både barn, mor og tøybleier foreløpig. :) Det var en ikke helt lett levering i dag morges, men jeg hørte at hun roet seg straks jeg var ute av døra.

Mange og mange. Men de som kommer er kanskje storspisere?! :sjenert:;)

Håper det har gått bra med barnehagestarten til Lillegull.

Og lykke til med avslutningen. Kanskje du får noen fine gaver også? Det kan være lønnsomt å bytte jobb ;)

Det blir nok gave(kort) på meg, så det har sine fordeler å slutte også. :Nikke:

Lykke til med barnehagetilvenning og kakebaking :)

Rart at de med ett blir så store når de begynner i barnehagen. Krysser fingrene for at det går bra.

Foreløpig går det veldig bra i barnehagen. Men litt vondt i mamma-hjertet likevel... :grine:

-------------------------

Er så og si i mål med baksten, må bare få fyll på gulrotkaka og pakke alt klart til transport i morgen. Har tjuvsmakt på browniesene i dag, de ble ganske gode til å være ferdigpose :sikle: Burde vel forberede en tale også, men er ikke helt motivert for det... Blir nok litt trist i morgen, men får prøve og skjerpe meg og ikke grine in public :sjenert: Jeg ble også vanvittig provosert av en ting på jobb i dag, da var jeg faktisk glad for at jeg slipper å prøve og samarbeide med visse personer framover.. Så jeg føler meg klar for jobbskifte. Bare det går i hop på hjemmebane..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreløpig går det veldig bra i barnehagen. Men litt vondt i mamma-hjertet likevel... :grine:

Det skjønner jeg veldig godt *trøster*

Er så og si i mål med baksten, må bare få fyll på gulrotkaka og pakke alt klart til transport i morgen. Har tjuvsmakt på browniesene i dag, de ble ganske gode til å være ferdigpose :sikle: Burde vel forberede en tale også, men er ikke helt motivert for det... Blir nok litt trist i morgen, men får prøve og skjerpe meg og ikke grine in public :sjenert: Jeg ble også vanvittig provosert av en ting på jobb i dag, da var jeg faktisk glad for at jeg slipper å prøve og samarbeide med visse personer framover.. Så jeg føler meg klar for jobbskifte. Bare det går i hop på hjemmebane..

Jeg tror ikke du er typen som gjør noe overilt, så dette går nok bra. Blir spennende å følge deg utover høsten, får bare håpe du fortsatt har litt tid å avse til KG :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nok litt trist i morgen, men får prøve og skjerpe meg og ikke grine in public :sjenert: Jeg ble også vanvittig provosert av en ting på jobb i dag, da var jeg faktisk glad for at jeg slipper å prøve og samarbeide med visse personer framover.. Så jeg føler meg klar for jobbskifte. Bare det går i hop på hjemmebane..

Det skjønner jeg, et kapittel som avsluttes og alltid noen gode kolleger å savne. Det går nok fint på hjemmebane, håper du er flilnk til å delegere bort oppgaver og overse detaljer. Konsentrer deg om det viktigste når du har fri!

Lykke til i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjønner jeg veldig godt *trøster*

Jeg tror ikke du er typen som gjør noe overilt, så dette går nok bra. Blir spennende å følge deg utover høsten, får bare håpe du fortsatt har litt tid å avse til KG :)

Jeg skrev et svar på innlegget ditt i går, Miami, men så klikket hele KG og nå er det borte... :sur:

KG håper jeg å kunne prioritere, for jeg får mye igjen av å være her. Trenger et sted og lufte tanker også! :klemmer:

Det skjønner jeg, et kapittel som avsluttes og alltid noen gode kolleger å savne. Det går nok fint på hjemmebane, håper du er flilnk til å delegere bort oppgaver og overse detaljer. Konsentrer deg om det viktigste når du har fri!

Lykke til i morgen :)

Takk, Livia. :klemmer:

Nå må jeg tenke på litt tale her....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marillia

Titter innom for å klemme litt på Fru Fomle! :klem:

Akkurat nå er du vel midt i lunsjen, og innen du leser dette er vel kakespising og tale over! Håper du fikk en fin avskjedslunsj på jobb!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk, Marillia, Livia og Ballerina! :klemmer:

Kom meg gjennom siste dagen veldig greit egentlig, måtte bare kutte ut alle tankene om at nå er det siste gang jeg gjør dette, går her osv. Det mest vemodige var å lukke kontordøra for siste gang... Og når jeg kom hjem om kvelden og leste kortet de hadde laget til meg, da kjente jeg et kjempestikk for at jeg ikke får mulighet å gi disse fine menneskene noe igjen...

MEN

Helgen gikk overraskende greit, var også veldig lite nervøs for dagen i dag. Mulig et dårlig tegn? Og dagen i dag har gått kjempefint :). Litt styr med klesvalg og jeg kommer garantert til å slite med navn og slikt en stund framover, men sånn alt i alt en veldig god start! Alt var på plass av praktiske ting, og jeg har allerede konkrete oppgaver og skal ut på første reisen på onsdag.

Lillegull har blitt sabla forkjølet i helgen, så mannen var hjemme med henne i dag. Blir nok barnehage i morgen, så krysser jeg fingre for at det ikke blir alt for mye sykdom utover høsten. Hun er blitt helt gal etter iskrem og vet veeeldig godt hvor den oppbevares så nå sliter vi litt med å avlede henne ;) Hun er en skikkelig skapmus, så nå er jeg på jakt etter kjøleskapslås. Finnes det slikt??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Så bra! Greit å komme i gang med en gang :)

God bedring til Lillegull.

Lillegull har vært forkjølet hele uka, men i såpass fin form at hun har vært i barnehagen. Nå begynner hun å bli skikkelig sår under nesa så jeg håper det snart går over... :forvirret:

Denne uka har vært veldig hektisk, og nå er jeg sliten. :Gjesp: Planen var å legge seg grytidlig, men så var gutta boys oppe til MGP jr var slutt og nå trenger jeg litt tid for meg selv før jeg selv går til ro ;). Mannen er på guttetur i helgen så det spørs hvor mye jeg får hentet meg inn... Og mandag morgen bærer det avgårde på 2 dagers teambuilding...

Trening og kosthold er min dårlige samvittighet for tiden :sjenert: Var på trening 06:15 i dag og fikk gjort noen styrkeøvelser, utenom det har jeg kun gått en tur mandag. Alt for dårlig! :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må vel nesten skrive litt mer om min helt håpløse dag på jobb i dag. :forvirret::fnise:

Vet ikke om det skyldes at jeg stod alt for tidlig opp, eller at jeg glemte og sminke meg + at klærne mine var noe tilfeldig og ikke spesielt heldig sammensatt.. Eller at jeg er veldig øm mellom skuldrebladene etter noe hardhent behandling av fysio i går... Men jeg fikk altså flere kommentarer på at jeg så sliten ut, og jeg følte meg også som et vrak...

Konklusjonen må være at jeg a) må kjøpe inn noen nye klær eller b) slutte med morgentrening. Og da burde valget være enkelt? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, enkelt valg! :nigo:

Ser det for meg! Jeg måtte en gang løpe innom Vita på Oslo S på vei til jobb for å kjøpe mascara, av samme grunn. Men jeg skjønner jo at du er litt sliten. Det høres hektisk ut, og ny jobb er utrolig slitsomt til man blir litt kjent. Regner med at du kommer fort inn i det.

Ha en avslappende helg, Fru Fomle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...