Gå til innhold

Ønskebrønnen

Fru Fomle

Anbefalte innlegg

Kom forresten på at jeg har kjøpt meg kjole, bare at min er kortere (knelang ca.) :sjarmor: Får ikke brukt den før september siden bryllupet vi skulle i ble utsatt, gleder meg til det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest skorpio
Kom forresten på at jeg har kjøpt meg kjole, bare at min er kortere (knelang ca.) :sjarmor: Får ikke brukt den før september siden bryllupet vi skulle i ble utsatt, gleder meg til det! :)

Ooh, fin kjole! :jepp: Hvor er den fra? Er det Kathrine Sørland som er modellen eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ooh, fin kjole! :jepp: Hvor er den fra? Er det Kathrine Sørland som er modellen eller?

Det er Kathrine Sørland ja, og kjolen er kjøpt på hennes butikk. Sjekk Agape, utrolig mye fint! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lekker kjole! :)

Siklet på brudekjoler i den butikken da vi kjøpte dåpskjolen til Lillel@m. :fnise:

Koselig å se deg igjen forresten! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Annonse

Tjo bing!!!! :banantroll:

har jeg store planer om å bli mer aktiv her inne igjen. Lysten til å skrive dagbok er fremdeles laber, men jeg håper at hvis jeg bare kommer igang så vil jeg innse hvor mye jeg har savnet det og alle de flotte menneskene som er her inne. :) Dessuten er det gratis å være her, det er ikke ebay og andre steder jeg har hengt i det siste :ler:

Har hatt en flott sommer, uten de store sprellene. Nå er det jobb noen uker der moren min er barnevakt. Lillegull begynner i barnehagen den 20., det blir spennende! Og litt skummelt.... Veldig glad for at hun er såpass stor når hun begynner, hun går som en prest (:fnise:) og kan også kommunisere ganske bra - dog uten særlig mange forståelige ord for andre enn mamma og pappa ;)

Jeg må få orden på treningsrutinene etter ferien, har spist aaaalt for mye godt som vanlig :sjenert:. Har ikke vært særlig flink denne uka heller, men er ihvertfall så smått igang. Skal trene på vei hjem fra jobb i dag. :trene:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen tilbake :klem:

Kjenner til fenomenet manglende skrivelyst, men jeg klarer ikke å holde meg unna KG lenge av gangen. Koselig at du stikker innom av og til. OG det er langt bedre enn Ebay. Har du forresten kjøpt noe fint?

Jeg bestilte meg ny veske, men når frakten kostet 4 ganger mer enn vesken, var jeg rask til å avbestille. Tror de beregnet frakt ut fra volum :(

Og Lillegull i barnehage, som tiden går!

Endret av Livia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å ha deg tilbake :klem:. Jeg har heller ikke vært så aktiv på skrivefronten her inne i sommer. Det har vært så mye annet å ta seg til.

Du er nok ikke den eneste som har slakket av på treningsrutinene i sommer :sjenert:. Må skjerpe inn på maten og trene mer, men først skal jeg gjøre meg ferdig med ferien ;).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen tilbake :klem:

Kjenner til fenomenet manglende skrivelyst, men jeg klarer ikke å holde meg unna KG lenge av gangen. Koselig at du stikker innom av og til. OG det er langt bedre enn Ebay. Har du forresten kjøpt noe fint?

Jeg bestilte meg ny veske, men når frakten kostet 4 ganger mer enn vesken, var jeg rask til å avbestille. Tror de beregnet frakt ut fra volum :(

Og Lillegull i barnehage, som tiden går!

Har kjøpt meg veske jeg også. Alt for dyr egentlig :sjenert:, så jeg håper den kommer velberget gjennom tollen... Frakten var på $22 fra USA. Og så har jeg kjøpt et bæresjal (jeg som ikke bærer i sjal engang....), masse garn fra Kina og noen tøybleiegreier. Som sagt, jeg måtte finne på noe annet å gjøre før kontoen blir alt for overtrukket :fnise:. Trenger diverse klær og sko til meg selv også, men det må visst utsettes litt til.

Godt å ha deg tilbake :klem:. Jeg har heller ikke vært så aktiv på skrivefronten her inne i sommer. Det har vært så mye annet å ta seg til.

Du er nok ikke den eneste som har slakket av på treningsrutinene i sommer :sjenert:. Må skjerpe inn på maten og trene mer, men først skal jeg gjøre meg ferdig med ferien ;).

I ferien skal man kose seg og ikke tenke for mye på trening. :) Du må nyte resten av ferien din. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, ville bare hilse på og ønske en god helg.

Kjolen var fin, forresten!

Takk, god helg til deg også. :)

Gleder meg til å bruke kjolen, nå må jeg bare finne passende undertøy og det kan bli en utfordring. Må kanskje til med tape..

Så koselig å se deg igjen! :klemmer:

Takk det samme! :klemmer:

------------------------

Tiltaksløs lørdag....

Har vært en tur på handlesenter og kjøpt diverse småting til skolestart. Jeg bar Lillegull i MT, deilig å slippe vogn i folkemengden. Men jeg må få meg en med litt mer polstring, blir litt tungt i lengden. Skulle gjerne fått dreisen på sjal, men tålmodigheten strekker ikke til.

Ser ut som jeg har fått mye mer lønn enn jeg forventet denne måneden. Jaja, skal ikke klage over det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser ut som jeg har fått mye mer lønn enn jeg forventet denne måneden. Jaja, skal ikke klage over det ;)

Da blir det vel Ebay igjen? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søndag! :)

Plan for dagen:

- Turorientering om det ikke begynner å regne alt for mye...

- Sette opp treningsopplegg for tiden framover

- Sy ferdig handlenett til venninne + kaste over noe stoff som skal vaskes

- Kleinsmekker MT-slipp i kveld!! :hoppe:

Minstegutt er på overnatting hos bestisen, og Storegutt er ikke stått opp ennå. Han har i løpet av sommeren blitt et sovedyr. Kan ikke skjønne hvem han har det fra ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her regner det, så vi dropper den planlagte bringebærturen :forvirret:

Hva er kleinsmekker MT-slipp?

Har du forresten begynt i den nye jobben?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her regner det, så vi dropper den planlagte bringebærturen :forvirret:

Hva er kleinsmekker MT-slipp?

Har du forresten begynt i den nye jobben?

Regner for mye her også.. Ikke gøy og gå i skogen når det er klissvått :forvirret:

Kleinsmekker er firmaet til ei dansk dame som syr bæretøy, bla Mei Tai. Veldig populært og vanskelig å få tak i, så slippene er rene adrenalin-kickene. :fnise: I dag er det kun de som ikke har kjøpt MT av henne tidligere som får være med, da er sjansen større for at jeg kanskje klarer å få tak i en godbit i kveld. :)

Begynner i den nye jobben rundt 1.september. Blir nok temmelig lange dager på jobben fram til det, blir jo ikke involvert i så mye nytt nå.. Heldigvis får jeg være med på et veldig spennende prosjekt som skal gjøres ila de to neste ukene. Kan ikke fordra og ha lite å gjøre..

-------------

Punkt 1 på lista over utgår pga regn, punkt 3 er unnaggjort og nesten i mål med punkt 2 også. :)

Endret av Fru Fomle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aaarghggg, hvorfor skulle jeg handle bæresjal av den eneste personen på Ebay som ikke vet hvordan PayPal funker??? Om de ikke kan det bør de jo heller ikke tilby det!!??!! :sur:

Og så jeg som er så god i tysk og skal prøve og forklare.... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du prøvd mange ulike typer bæredingser?

Vurderer fremdeles å kjøpe noe, men aner ikke hva som er best. Er jo tusenmillioner ulike typer å velge mellom...

Kravene jeg stiller er: må være god for rygg og skuldre, ikke noe som gnager, må kunne bære barnet både på mage og rygg, ikke for vanskelig å knytte, må kunne tåle tungt barn. Tror det var det. :fnise:

Er såpass lat at jeg ikke gidde kjøpe ti ulike bare for å prøve...

Lykke til med MT-slippet i kveld, da! Var inne på linken og kikket litt, men kommer ikke til å handle. Vet jo ikke hva jeg vil ha... :ler:

Jeg har også vært innom ebay, snart guttebursdag igjen. :smile:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...