Fat Sally Lee Skrevet 18. juli 2003 Forfatter #21 Del Skrevet 18. juli 2003 Nå ble jeg akkurat "Ganske godt kjent" Hadde jeg ikke byttet brukerkonto i April, hadde jeg vært enda høyere på rankingen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fat Sally Lee Skrevet 19. juli 2003 Forfatter #22 Del Skrevet 19. juli 2003 Jeg kom opp i en ganske "blodig" krangel i går, ang. store menneskers mangel på klessmak...Det irriterer meg grenseløst nå brukere her kommer med personlige angrep og kaller meg både det ene og det andre. Kanskje var jeg for krass i mine uttalelser, men dette er et forum hvor meninger ytres. Liker de ikke mine meninger, ja vel, så argumenter imot, men IKKE gå til personlig angrep på meg, og fortell meg hvilket dårlig menneske jeg er. Her er tråden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fat Sally Lee Skrevet 19. juli 2003 Forfatter #23 Del Skrevet 19. juli 2003 Storrengjøring i dag! Ikke leiligheten, men meg selv... Et par ganger i uka tar jeg meg ekstra tid på badet og steller pent med meg selv. Først en god dusj med: * Hårvask + hårkur * Ansiktsmaske * Barbering Deretter følger: * Pedikyr (fjerning av negllakk, bortfiling av død hud, neglebåndsfjerner, neglebåndskrem og fotlotion til sist- ny negellakk!) * Manikyr * En runde med epilatoren (Dersom det er nødvendig) * Tørrbørsting av hele kroppen, innmassering av en god fuktighetslotion Og til sist * Deodorant * Tre spruter parfyme ( To under ørene, og en mellom brystene) * Dagkrem og sminke Så nå er jeg fresh som bare det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fat Sally Lee Skrevet 19. juli 2003 Forfatter #24 Del Skrevet 19. juli 2003 Jeg driver å roter rundt etter en ny avatar nå. Finner ingen jeg liker, så jeg får vel beholde den gamle. Jeg skal med tid og stunder ha bilde av meg selv som avatar... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vega Skrevet 11. august 2003 #25 Del Skrevet 11. august 2003 Hei! Ser at du er forfengelig - du også. Vel, dagen blir ikke helt den samme, dersom jeg våkner opp, hoven i øynene m.m. Kjenner meg igjen. Blir litt sånn fjortis "kvisepånesahysteri"... Gratulerer med sykkel-lappen! :D Så at du følger med i dagboka mi, måtte hit og spionere da... Selv følger jeg med litt her og litt der, men ikke fast, foruten Virgos - nærmeste nabo - tynne vegger osv. - du vet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tabby Skrevet 11. august 2003 #26 Del Skrevet 11. august 2003 Heisann. Tenkte jeg skulle besøke tankecontaineren din en tur jeg. Grattis så mye med motorsykkellappen. Det har min kjære lyst på også. Mye koster det omtrent da??? Kjører sykkel til Høljes neste år dere da vel? Grattis med ny og flott leilighet da! Det hørtes jo bare sååå stilig ut! Sender deg en pm snart jeg *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fat Sally Lee Skrevet 11. august 2003 Forfatter #27 Del Skrevet 11. august 2003 Takk for hilsener! Jepp, jeg er en Vega dagbokslave, og jeg er ikke redd for å innrømme det! Du er så fresh i ordbruken din! Det er befriende med noen som ikke er så *flotte* på det, men sier det en mener, uten å være så jævla taktfull hele tiden! Jeg har også tittet i Ca.'s bryllupsdagbok, det virker som du virkelig ser frem til denne dagen. Håper du får verdens fiineste bryllup! Har du tenkt å legge ut bilder fra den store dagen her på Kg?? Nå er det leggetid for meg! God natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tabby Skrevet 11. august 2003 #28 Del Skrevet 11. august 2003 Jeg gleder meg virkelig til den dagen jeg og min kjære blir mann og kone ja. :D Tror det blir like stort som å få barn. Men bilder kommer nok ikke på KG. Vil være litt anonym jeg. Var på et annet forum før og der var jeg ikke like anonym, men nå føler jeg for det så bildene vil være mest forbeholdt oss her i RL, men spør du veldig pent og lover å ikke vise frem til andre kan det jo hende jeg mailer et eller to til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fat Sally Lee Skrevet 12. august 2003 Forfatter #29 Del Skrevet 12. august 2003 men spør du veldig pent og lover å ikke vise frem til andre kan det jo hende jeg mailer et eller to til deg Jaaa! Det vil jeg *loveråikkevisedemtilnoen* Gleder meg allerede! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå