Gå til innhold

mimlins virkelighet

Gjest mimlin

Anbefalte innlegg

Hei:)

Etter å ha snoket litt her inne på KG bestemte jeg meg for at jeg ville lage min egen dagbok. Mest for å få satt ord på mine tanker og opplevelser, men også fordi det virker som det er hyggelige mennesker her inne som bryr seg om andre:)

Jeg er 22 år gammel, bor i egen leilighet i en storby i Norge. Jeg har kommet så langt i studieløpet at jeg i høst startet på en mastergrad innenfor kommunikasjon. Det er kjempespennende, men jeg gleder meg mest av alt til å begynne å skrive selve masteroppgaven fremfor de obligatoriske emnene jeg tar nå. Jeg har verdens beste kjæreste med en helt utrolig personlighet. Han er 26 år gammel, og har så og si flyttet inn i min 30 kvm leilighet - og nå har vi begynt å se oss om etter en større leilighet som vi kan kjøpe sammen. Det er tidlig, jeg har kjent han i snart et halvt år, men vi har ikke vært sammen mer enn halvparten av tiden. Mange vil nok si at det er for tidlig å ta opp lån sammen, men alt føles helt rett med min kjære. Vi kunne ikke hatt det bedre sammen, han behandler meg som en prinsesse og er mest av alt opptatt av at jeg skal ha det bra. Vi har de samme verdiene, og vil ha det samme ut av livet. Han er fantastisk :rødme: Ingen i familien min syns det er rart at vi skal kjøpe oss leilighet sammen, så da må det vel være slik at andre ser at vi passer bra sammen også.

Det var litt om hvem jeg er og hvordan livet mitt ser ut nå...så kommer det vel mer om hvordan hverdagen min er etterhvert :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Fortsetter under...

Gjest mariaja

Hei! Ble litt nyskjerrig da veit du, siden du skrev i dagboken min, så tenkte jeg skulle kikke litt på din også :fnise:

Så koselig at dere har planer om å flytte sammen! Man kan ikke tenke på hva andre syns når det gjelder deres forhold, så jeg syns ikke at det er spesielt rart, sånn som du forklarer at andre vil tro :) Vist det er rett for dere, er det jo ikke noe å tvile på :jepp:

Gleder meg veldig til jeg får bo sammen med gutten min også :)

Kos å være forelsket :rødme:

Gleder meg til å lese fortsettelsen av dagboken din :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:blomst:

Ser at det er en stund siden du startet denne dagboka, men tenkte jeg ville stikke innom med en blomst allikvel og gratulere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...