Gå til innhold

Minnie

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg vet at dette temaet ikke passer inn her... jeg har merket at dere ikke liker gjester, men jeg har "blitt medlem" men det er noe galt så jeg får ikke logget inn.

Uansett:

Jeg må bare si at jeg synes minni E, virker så lik som mitt største idol- EVER... Carrie bradshaw i sex og singelliv... Med manolo blahnik sko i bryllupet og greier... en ekte carrie!!!

og du skriver utrolig mye innteressant her inne!!

"you go girl"

(dette hørtes kanskje litt småpatetisk ut men....)

Synes Minnie har fått mye ufortjent dritt her inne!

Lykke til med bryllup og alt det derre!

Håper jeg får fikset det med pålogging snart, for det er i noen av "stedene" man ikke kan sktive innlegg hvis man ikke er pålogget!!

Klem fra Heidi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heidi, om du har problemer med å logge inn, send meg en mail om problemet, og hvilket nick du har valgt. Kanskje jeg kan hjelpe deg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faktisk litt pussig, at mottageren av dette budskapet overhodet ikke har kommentert det Heidi skriver...

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale
Faktisk litt pussig, at  mottageren av dette budskapet overhodet ikke har kommentert det Heidi skriver...

:hoho:

Ja du tror vel det er meg som er "Heidi".

Det er hyggelig med gode ord men som så mye annet som blir skrevet om meg her inne kvier jeg meg litt for å kommentere slike innlegg selv om de virker hyggelige.

Er det rart at du Sandman blir oppfattet som en Minnie-hater når du er så ivrig til å henge deg på og skape tvil og mistanke rettet mot meg?? :o

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja du tror vel det er meg som er "Heidi".

Det er hyggelig med gode ord men som så mye annet som blir skrevet om meg her inne kvier jeg meg litt for å kommentere slike innlegg selv om de virker hyggelige.

Er det rart at du Sandman blir oppfattet som en Minnie-hater når du er så ivrig til å henge deg på og skape tvil og mistanke rettet mot meg?? :o

Minnie

Nei, jeg mistenker overhodet ikke deg for å være "Heidi".

Det var bare følgende jeg syns det kunne vært interessant om du kommenterte:

"Jeg må bare si at jeg synes minni E, virker så lik som mitt største idol- EVER... Carrie bradshaw i sex og singelliv... Med manolo blahnik sko i bryllupet og greier... en ekte carrie!!!" sitat slutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Minnie Emmerdale

Det var bare følgende jeg syns det kunne vært interessant om du kommenterte

Det er ingen hemmelighet at Sex and the City er en av mine yndlingsserier og at jeg er stor fan av mange av Carries antrekk og sko. Men akkurat dette med MB sko er ikke noe jeg har fått fra denne serien, har lest utenlandske motemagasiner i mange år og fikk øynene opp for disse skoene før jeg begyne å se på SatC.

Men er jeg minst like mote- og skogal som Carrie, skammer meg ikke over det :lol:

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg har flere ganger kommentert Minnie for å være kvass, men på den andre siden, det er få som kommer med så mye konstruktivt også. Jeg er ofte uenig med henne. jeg er nok oftere enig med henne, og at noen her inne mener ad Minnie forsurer, det er andre her som i den senere tid får meg til å :evil: .

Stå på MinniePs. jeg skjønner godt at du er skeptisk for å si noe her inne, men hev deg over det å stå på!!! :P:P:P:P:hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare si at jeg synes minni E' date=' virker så lik som mitt største idol- EVER... Carrie bradshaw i sex og singelliv[/quote']

Mulig jeg blir sletta nå, men er det ikke litt eh.....patetisk og ha en konstruert TV-rolle som idol?????

Dama er kul hu, elsker serien sjøl, men idol????? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Mulig jeg blir sletta nå, men er det ikke litt eh.....patetisk og ha en konstruert TV-rolle som idol?????

Mulig jeg blir sletta nå, men ehhh er det mulig og holde kjeft.

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s

Ikke noe mer patetisk enn å ha en filmstjerne/popartist/fotomodell/politiker/etc som idol, vel? Om en TV firgur er oppkonstruert så gjelder vel det for det vi som tilskuere ser av de andre nevnte gruppe mennesker også?

Jeg for min del har en romanfigur som idol. Hvor patetisk er det?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cruella

Det inntrykket jeg har av deg, Minnie, samsvarer ikke helt med Carrie Bradshaw. Synes faktisk det er helt fjærnt.

Derimot er det en annen jeg kan få assosiasjoner til; Ashley i "Pizzagjengen".

:lol:

L-B

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Minnie Emmerdale
Og Minnie er forstsatt like blid og hyggelig.... Hvilken rett har du til å be folk om å holde kjeft??

Med hvilken rett har MarianneE grunn til å kalle noen patetiske fordi de liker SatC? :o åjaaaa, det var jo jeg som skrev det- huff nei da er det jo selvsagt ekstra ille :roll:

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Derimot er det en annen jeg kan få assosiasjoner til; Ashley i "Pizzagjengen".

Isprinsesse Ashley.

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Minnie Emmerdale

Jeg har vel noe av den samme humoren som henne- men jeg kler meg bedre og er vel litt snillere mot vennene mine.

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller Sue-Astrid i Hotel Caeser.

Nå ser jeg ikke ofte på det, men de få gangene jeg har sett i det siste,

har jeg av en eller annen grunn faktisk fått opp et bilde av Minnie når jeg har sett henne. Strange. Tenker ellers ikke på deg, Minnie. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...