Gå til innhold

kjedelig kjedelig kjedelig


Gjest Lottemor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Lottemor

Nå går jeg å tar meg en god røyk og kansje en kopp kaffe på balkongen...må det etter vært eller blir jeg tullerusk (jeg vet det var et sterkt ord men Tulla fanger oppallt og det siste jeg vil at han skal skrike i butikker ol. er mamma blir du galen nå eller.....en annen versjon er mamma om jeg ikke får den sjokoladen så blir jeg gal)

Ellers så har jeg byttet en hel del ord eller gjort dem finene....fy fasan...helleveien...aaaaaaaram sam sam

Ave maria osv...

Jepp det er mange som ler av meg når jeg blir sinna eller stresset men dette er bare en fase som går over om ca 12 år....huff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lottemor

ja det var kos...men nå var jeg tilbake igjenn og i samme tanke bane og kjedsomhet.....

Bläääää midnattsol hvor er du ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Lottis!

Vet du når sånn cirka han kommer hjem?

Kan du ikke sette fram noe salt snacks, vann (eller vin :wink: ), stearinlys og legge igjen en lapp der det står:

Jeg elsker deg

til din kjære? Som han finner når han kommer hjem?

Hvis det ikke blir for sent, kan du jo holde deg våken du også(eller hvis du ikke tør gå fra lysene).

Så har du litt å fordrive tiden med innimellom slagene her på KG og all ventingen.

Vibeke

(venter sin kjære først om 13 dager)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lottemor

huff nei han kommer nokk ikke hjem för etter jeg har sovnet sånn i 04.00 tiden er nomalt at han detter inn dören.

Jeg er klar for sengen om ikke så lenge.

Har vert våken siden klokken 06.00 i dag....

Törr ikke sette fram vin og sånn er redd han er brisen nokk når han kommer rammlende inn dören tidelig på morningen en gang.

Takk for tipset Vibece....skulle vel egentlig ha ryddet,men jeg gidder ikke rett og slett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lov å ikke gidde også :-)

ta med deg en god bok på sengen og legg deg til å lese litt ...og så kan du tenke på at i morgen våkner du uthvilt og frisk og fin :sjarmor: ....han får sikkert en del å gjøre med doskåla ... :ler: :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lottemor

He he ja det får han sikkert :D

Ja i sang skal jeg ialle fall,tar med meg nye elle og så sovner jeg sikkert lenge för jeg har kommet til innholds fortegnelsen :ler:

Dere får ha en god natt og sove godt alle sammen.

takk for i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...