Gå til innhold

kjedelig kjedelig kjedelig


Gjest Lottemor

Anbefalte innlegg

Gjest Lottemor

sitter här alene og kjeder meg.

Tulla sover og sambo er på byn med Gutta og feirer 30 års dagen til en av han kompiser.

Jeg sitter här og tenker for mye,vet ikke hva jeg skal ta meg til,har vist nokk å gjöre når det kommer til husarbeid,men merklig nokk så orker jeg ikke noen ting og nå jeg sitter här tar tankene over.

Hvorfor er det slik med oss kvinner ta vi tenker så mye .

Jeg er sånn ialle fall,tror jeg kan tenke ting i hel og ennda litt.

Föler meg litt ensom oppi det hele,fatter det ikke for om han jobber så har jeg ikke samme fölelsen som jeg har når han er på byn.

Merkelig eller?

i Sånne stunder savner jeg beste venninnen min nå så ufattelig mye.

Hva gjör dere andre på ?

Har dere noe planer for kvelden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjenner meg godt igjen i det du skriver jeg ..........man blir liksom litt tilovers ...

jeg også har lett for å begynne å tenke .....og så blir jeg ofte melankolsk .....

Særlig hvis man føler seg ensom er det fort å begynne å tenke .....og da er det kort vei til triste tanker .......

vel ..sånn er jeg .. :wink: :oops:

Har ingen planer for kvelden .....slappe av ..se på tv ..nyte at enda en arbeidsuke er over - og at det nå er HELG !!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lottemor

jeg også vil föle at det er helg...gi meg en jobb noen ...jeg gjör hva som helst bare jeg har fri i helger og ikke jobber kveld....

Huff nei med allt syret som har värt nå som ennda ikke er over för torsdag så vet jeg ikke hvor jeg skal gjöre av meg....

Uasett hva enn jeg snur meg så er rompa bak...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg godt igjen i det du skriver jeg ..........man blir liksom litt tilovers ...

jeg også har lett for å begynne å tenke .....og så blir jeg ofte melankolsk .....

Særlig hvis man føler seg ensom er det fort å begynne å tenke .....og da er det kort vei til triste tanker .......

vel ..sånn er jeg .. :wink:  :oops:

Hmm...sånn er jeg og, og det irriterer meg ofte. Prøve liksom å bare gi faen, men det går ikke for tankene er der uansett. :-? Hva gjør man da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lottemor

vet ikke skriver masse usakelige innleg på kg for å tenke på noe annet det gjør jeg og det hjelper helt til jeg har postet innleget

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..ang. planer for kvelden så er jeg litt "snurt" på sambis i kveld også tror jeg denne tråden passa litt mindt i blinken nå. :ler: :-?

Skal ikke noe spes. i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hehe..på grunn av noe "ut på byen greier" faktisk. Noe teite greier, så nå sier ingen noenting her. Hmf! Og jeg...jeg teeeeeeeeenker og tenker. Typisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lottemor

jeg kjenner igjenn det der...

Sist sammbo var på byn kom han hjem sur og grinete ...sikkert noe som har irritert han på byn,men den som fikk ta dritten var seff meg som hadde sittet hjemme og kjedet meg for siden jeg ikke gadd å være eneste jenten på slep med en hel hau menn i 30 års alderen....

huff...

Fikk 10 lang stilkete roser dagen etter på av han for han hadde så dårlig samvitighet...så det enndte godt da...

Men fikk ikke sove den natten pga for mange tanker og så er vi kvinner spå flinke å overtolke allt når vi er i det følsom hjørnet i allefall jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mhm....nå er det jeg som er irritert fordi jeg føler meg litt "til overs" som Virgo så godt beskrev det. Også haaaater jeg denne tausheten mellom oss da, men jeg gidder f*** meg ikke si noe. Så jeg er spent på hva som skjer i morgen for å si det sånn. Uansett ble jo denne kvelden også ødelagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lottemor

huff da er aldrig gøyt det der...jeg får av en eller annen merkelig grunn alltid dårlig sammvitighet selv om det ikke er min feil at vi krangler eller om jeg ikke har såret eller vert stygg med han...

er det bare jeg som er sånn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅÅh, JEG OG!!! :evil:

Har hørt mange som har det sånn. Hehe..argh..!!

Mannfolk!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lottemor

Tror det har noe med at menn klaer å vri på allt slik at det ser ut til at det er vår feil at det er krig i irak......

men men de er god å ha når man trenger noen til å gjøre manne ting om man kan vennte i 6 månder før det blir gjort da :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler: Æsj, måtte du nevne det da?? *ser seg rundt på alt som skulle vært gjort* Og nevner jeg det, så maser jeg vel. Det er jo klart...også får jeg veldårlig samvittighet for "oi, jeg burde jo ikke masa sånn." :o
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Passa meg ypperlig denne tråden nå. Fikk kjefta litt :ler: Kjempegodt å vite at man ikke er alene. :hoho:

Men jeg vet ikke om jeg skal si noe, isåfall hva, eller holde kjeft.

*hatsituasjon*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Lottemor

ja det er typisk at de kommer når det er gotteri i luften...

Godt å få av seg litt og vet du nå tenker jeg ikke så mye på tull og tøys...

takk for selskapet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk til deg også, nå kom i alle fall smilet og latteren min tilbake. :wink:

Du redda kvelden!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lottemor

du redda min også...fin trå jeg åpnet til æere for denne kvelden og til hjelp får andre kvinner i samme båt som oss :)

Har en anelse om at listen bli lang etter vært :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...