AndersEikeskog Skrevet 11. april 2003 #1 Del Skrevet 11. april 2003 heihei , jeg heter altså Anders Eikeskog og er ny her. Har hørt mye bra om dette forumet, så jeg tenkte det kunne være ok å prøve litt :D . Kommer fra Asker og er interessert i S&M, så om det er noen har fra Asker anonyme lakk&lær så hei til dere ! Håper det er lov for menn også å diskutere her, jeg er jo ikke kvinne selv, men har hatt mye kontakt med kvinner ellers . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lula Skrevet 11. april 2003 #2 Del Skrevet 11. april 2003 Hei og velkommen hit :-) Jeg ser at du allerede har rukket å starte noen særdeles interesante tråder. Du regner vel med mange saklige og seriøse svar tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AndersEikeskog Skrevet 11. april 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 11. april 2003 hva? svarer dere ikke på tråder her??? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brystvorte Skrevet 11. april 2003 #4 Del Skrevet 11. april 2003 AndersEikeskog, man må være svært forsiktig med å diskutere sex på denne siden her, hvis man f eks nevner de unge fristerinnene som hele tiden prøver å lure gutter, eller andre jenter som tjener spenn på å utnytte, ja da blir innlegget slettet. For jenter bare dydige de, og alt er mannens feil samme hvordan de vrir og vender på ting. Brystvorte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AndersEikeskog Skrevet 11. april 2003 Forfatter #5 Del Skrevet 11. april 2003 huff da. Jeg skriver mest dikt jeg. har noen lyst til å skrive dikt om Irak med meg på kultursiden? det har ikke kommer noe svar enda på min tråd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 11. april 2003 #6 Del Skrevet 11. april 2003 Anders, jeg har sendt deg ei privat melding, har du sett den? Du ser linken nesten øverst på siden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brystvorte Skrevet 11. april 2003 #7 Del Skrevet 11. april 2003 Da foreslår jeg at du sjekker en gang til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Scampi Skrevet 11. april 2003 #8 Del Skrevet 11. april 2003 Hei og velkommen AndersEikeskog!! Her er det kjempetrivelig å være :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 11. april 2003 #9 Del Skrevet 11. april 2003 En gang i tiden kjente jeg en med samme navn som deg ! Kan vel ALDRI tenke meg at du skulle være en sm type. Så feil kan man ta ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 12. april 2003 #10 Del Skrevet 12. april 2003 Velkommen velkommen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 12. april 2003 #11 Del Skrevet 12. april 2003 Nok en seriøs bruker ser jeg Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 12. april 2003 #12 Del Skrevet 12. april 2003 De blir flere og flere.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mzfire Skrevet 12. april 2003 #13 Del Skrevet 12. april 2003 Velkommen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 12. april 2003 #14 Del Skrevet 12. april 2003 Asker anonyme lakk&lær knall!!! Tror nok Anders har forvillet seg inn på feil Forum. Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå