Gå til innhold

Hei, er ny her

AndersEikeskog

Anbefalte innlegg

heihei :) , jeg heter altså Anders Eikeskog og er ny her. Har hørt mye bra om dette forumet, så jeg tenkte det kunne være ok å prøve litt :D . Kommer fra Asker og er interessert i S&M, så om det er noen har fra Asker anonyme lakk&lær så hei til dere :) ! Håper det er lov for menn også å diskutere her, jeg er jo ikke kvinne selv, men har hatt mye kontakt med kvinner ellers :) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei og velkommen hit :-)

Jeg ser at du allerede har rukket å starte noen særdeles interesante tråder. Du regner vel med mange saklige og seriøse svar tenker jeg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AndersEikeskog, man må være svært forsiktig med å diskutere sex på denne siden her, hvis man f eks nevner de unge fristerinnene som hele tiden prøver å lure gutter, eller andre jenter som tjener spenn på å utnytte, ja da blir innlegget slettet.

For jenter bare dydige de, og alt er mannens feil samme hvordan de vrir og vender på ting.

Brystvorte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff da. Jeg skriver mest dikt jeg. har noen lyst til å skrive dikt om Irak med meg på kultursiden? det har ikke kommer noe svar enda på min tråd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hilde K S

En gang i tiden kjente jeg en med samme navn som deg !

Kan vel ALDRI tenke meg at du skulle være en sm type.

Så feil kan man ta !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Minnie Emmerdale
Asker anonyme lakk&lær

:hoho: knall!!! :ler:

Tror nok Anders har forvillet seg inn på feil Forum.

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...