Gjest Lottemor Skrevet 4. april 2002 #1 Del Skrevet 4. april 2002 Har en bror på 17år han er ikke mors beste barn ,men han er en god gutt alikavel... Han har blitt mye mobbet oppgjennom og det henger igjenn ennda... Det gjør at jentene ikke vill være sammen med han og hvist de blir sammen med han er de det bare til de får høre usanne rykter.... Han er ikke stygg og han er en av de mest romantiske guttene jeg vet om... (jeg har lært han opp til hvodan mann behandler jenter) Så er han dumsnill så han gjør hva som heldst for dem han bryr seg om... Du kan stole på han med live..... Han er ikke serlig voksen for alderen da,har litt barnslig humor,men jeg vet at det er bare for at han er nærvøs.... Nå har han netopp blitt forelsket i en jente og de ble sammen var sammen en uke og no trenger hun tid for å tenke og har det hvist ikke så bra.... Og jeg vet hvorfor hun sier det,ikke for at hun har fortalt meg det ,men fordi at jeg har jo selv vært 17 og vet at hvist ikke vennene dine liker den du er sammen med tørr mann somregel ikke være sammen med den personen for det blir flaut..... Hva sier jeg til min bror da som sitter med knust hjerte og vet ikke hvor han skal gjøre av seg....? Blir bare så såret og lei meg på hannes veine og jeg skulle ønske at de jentene blir forelsket i han om noen år og han ser da at de ikke var vedrt å gråte over.... 1212[ Dette Innlegg er endret av: Lottemor den 2002-04-04 16:44 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VinterFru Skrevet 4. april 2002 #2 Del Skrevet 4. april 2002 Å trøste en om har kjærlighetsorg er like vanskelig uansett alder og grunn til at sorgen oppstod.... 17 år og kjærlighet er ikke enkelt. Men det er vel den av de tingene som livet skal lære oss.... Det eneste støttende jeg kan komme på er at det er mange gutter på 17 som ennå ikke har hatt kjæreste..... Ganske mager trøst kanskje.... Gi ham en klem du, tenker det er det beste du kan gjøre..12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lottemor Skrevet 4. april 2002 #3 Del Skrevet 4. april 2002 Det er akurat det jeg er for mange mil unna til å gi han en klem.... Sånn ca.2,5 dager med bil....... Og så er det jeg som har vært den mest stabile personen i hans liv og jeg føler meg mer som en mor oven for han enn en søster..... Og han ser vel på meg sånn oxo så er jeg ikke der når han har vondt...... Blir trist av det.... kle fra 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. april 2002 #4 Del Skrevet 9. april 2002 Selv om det virker som om han ikke hører hva du sier, tror jeg absolutt han bryr seg om at du viser at du tenker på ham. Så bare fortsett å ring og ta vare på ham, du. Har du ikke noen egne erfaringer som du kanm komme med fra da du var like gammel og ble sviktet? Det kan kanskje hjelpe....noen ganger er det lov å ta en liten hvit løgn for å hjelpe andre .... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå