aline Skrevet 14. november 2007 #41 Skrevet 14. november 2007 Jan Thomas er en snill mann! Det er jeg ikke i tvil om at han er, men det var likevel ikke en lur ting å si, og noen må faktisk tenke seg om før de snakker når man sitter i litt spesielle posisjoner. Jeg forstår ikke alt oppstyret på førstesider i media og at det provoserer så veldig. Han mener at kvinner ikke bør ødelegge kroppen sin ved å amme. So? det at han sitter på tv, er en voksen mann som driver for seg selv, kan masse om kropp, utseende og slikt, OG er i en posisjon der han mye sannsynlig vil påvirke unge kvinner/jenters tanker om egen kropp og hvordan gjøre ting, gjør at han ikke egentlig bør si slike ting. Det å amme, ØDELEGGER ikke kroppen, brystene kan bli mer hengete dersom man får barn (ikke av selve ammingen, men av øking i størrelse, dette skjer uansett om man ammer eller ikke, når størrelsen går ned igjen, vil brystene naturlig bli slappere, pga hud og alt er spent også avslappet igjen), men det vil uansett være en naturlig følge av alder. Om man da ikke gjør noen inngrep kirurgisk. Du og jeg kan godt løpe rundt og tro helt feil ting, uten at det egentlig gjør noe, for vår tro påvirker ikke en hel haug unge jenter. Jan Thomas bør holde sine feilaktige formeninger litt mer for seg selv, da han faktisk påvirker.
Gjest Heloise Skrevet 15. november 2007 #42 Skrevet 15. november 2007 http://www.side2.no/tv/article1439288.ece Hvor er logikken til fyren, hvis amming og hengepupper hang sammen så har det ikke hjulpet om hun hadde pumpet ut melken. Dessuten så er puppen mer tilpasset barnet enn gummismokken til flaska, så det å råde noen til prioritere utseendet enn det beste til barnet sitt er jo utrolig overfladisk, og ikke minst idiotisk. Uansett så er alt avhengig av gener, så det er utrolig dumt at plastikkdukker som han holder liv i slike myter da, og ikke minst forteller andre hva som er best å gjøre med kroppen sin på bekostning av barnet sitt. Phu Jeg så den episoden da han sa til henne (jeg trodde først det var en dårlig dårlig spøk, og ventet på at han skulle le!) i fullt alvor at hun IKKE måtet finne på å amme! Ærlig talt... Da ble jeg litt sjokkert, men hvorfor ble jeg det egentlig.. den fyren er jo en smule spesiell... Værste jeg har hørt en kar si til unge modellspirer, ikke amme barna deres, melk heller dere selv så brystene deres aldri vil henge. Man er ikke modell hele livet uansett, ei heller har man sprettpupper hele livet :-| *provosert ikke-mamma-enda*
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå