Jens Skrevet 13. november 2007 #21 Skrevet 13. november 2007 Jeg trodde ikke mine egne ører da jeg hørte den kommentaren. Men, det beviser igjen, fyren er stokk dum......
Gjest hrg Skrevet 13. november 2007 #22 Skrevet 13. november 2007 Etter flere graviditeter og påfølgende måneders amming, synes jeg i dag at jeg endelig har fått de puppene jeg alltid har ønsket meg. Et par sånne gode, store, myke pupper Jan Thomas? Hvem er det? Stakkars, han har vel ikke engang tatt på noen ordentlige pupper? Uffamei. Kan noen sende meg mailadressen hans, så skal jeg invitere han hit, så skal han få kjenne på noen ordentlige MAMMA pupper.
Kitsune Skrevet 13. november 2007 #23 Skrevet 13. november 2007 På Zebra er det jo en sånn "dokumentar" om han. Jeg så ca halve programmet, rett og slett fordi jeg ikke klarte å slå av. Det var en sånn opplevelse av noe så fjernt fra min verden og rart, at jeg måtte stirre!!! Og det er jo det han vil også, da.. Litt artig da h*n og Wenche Foss lunchet, bimboenes akse! Synes så synd i mannen, for et polert ego!
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2007 #24 Skrevet 13. november 2007 Her er Jan Thomas. Han er utrolig snill og hjertegod mann som tenker på andre mennesker som ikke har det bra.Han har et skjønt indre! http://www.side2.no/helse/article964738.ece http://pub.tv2.no/nettavisen/innenriks/article1439969.ece
Gjest =tentacle= Skrevet 13. november 2007 #25 Skrevet 13. november 2007 Lurer på hvor han har det fra at man kan klemme ut melken i stedet for å legge barnet til, og så holdes brystene uberørt av hormoner og tyngdekraft og mekanisk påvirkning til evig tid? Ellers synes jeg at folk skal få prioritere puppene sine til det de vil, hadde hans metode funket, hadde det kanskje vært noe modeller kunne være interesserte i. Jeg skal aldri leve av at andre skal like puppene mine, og det skal ikke de fleste andre jenter heller.
aline Skrevet 13. november 2007 #26 Skrevet 13. november 2007 en ting til, er vel at det er veldig mange land der kvinnene IKKE ammer barna sine i like stor grad som i norge. Både england og usa er vel mer vant med enten pumping eller morsmelkserstaatning. Har den generelle kvinnen i england mindre hengepupper etter ett svangerskap en den generelle norske? henger norske kvinnepupper mer en engleske og amerikanske?
Gjest Morgan le Fay Skrevet 13. november 2007 #27 Skrevet 13. november 2007 (endret) Jeg kan ikke skjønne, sånn rent logisk, at det er selve ammingen som gjør brystene slappe. Det er vel heller snakk om at de øker i størrelse gjennom melkeproduksjon, som er hormonelt betinget, og siden huden deretter tøyes, vil de ofte bli mindre i størrelse når de går tilbake til "normalen". Endret 13. november 2007 av Skya
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2007 #28 Skrevet 13. november 2007 Tror dere han angrer for uttalelsen? Det tror jeg!La han være.Vi sier alle ting i nye og ne som vi kan angre siden.De fleste av oss får det ikke ut i media og der er forskjellen.TV3 gjorde feil ved å ikke slette denne dumme uttalelesen! Jan Thomas er en snill mann!
Gjest Gjest Julie Skrevet 13. november 2007 #29 Skrevet 13. november 2007 Jeg forstår ikke alt oppstyret på førstesider i media og at det provoserer så veldig. Han mener at kvinner ikke bør ødelegge kroppen sin ved å amme. So?
Gjest Silmarill Skrevet 13. november 2007 #30 Skrevet 13. november 2007 Tror dere han angrer for uttalelsen? Det tror jeg!La han være.Vi sier alle ting i nye og ne som vi kan angre siden.De fleste av oss får det ikke ut i media og der er forskjellen.TV3 gjorde feil ved å ikke slette denne dumme uttalelesen! Jan Thomas er en snill mann! Enig!
Mann 42 Skrevet 13. november 2007 #31 Skrevet 13. november 2007 Alt man ikke får med seg!! Kanskje jeg ikke skulle sletta TV3 fra kanallista likevel?
Lurvina Skrevet 13. november 2007 Forfatter #32 Skrevet 13. november 2007 (endret) Jeg forstår ikke alt oppstyret på førstesider i media og at det provoserer så veldig. Han mener at kvinner ikke bør ødelegge kroppen sin ved å amme. So? Kanskje fordi at det han sier ikke stemmer med virkeligheten? Han har ikke peiling og derfor så later han som om han har peiling, i dette tilfellet om pupper, og misleder unge jenter. Endret 13. november 2007 av Lurvina
LilleLy Skrevet 13. november 2007 #33 Skrevet 13. november 2007 Hvor skal man egentlig begynne når man tenker på dette utsagnet til JT; synes iallfall det sier ekstremt mye om han (og overflatiskhet helt generelt), men det første som falt meg inn var iallfall litt Kierkegaards stadieteori --> med andre ord er ikke godeste JT kommet lengre enn det estetiske stadiet.. Men det er klart; markedsføring og publisitet kan han en hel del om!
Gjest Badiane Skrevet 13. november 2007 #34 Skrevet 13. november 2007 (endret) Dessuten ødelegger ikke amming brystene. Det som gjør at brystene blir endret når man får barn, er at brystvevet omdannes fra fett til melkekjertler i løpet av svangerskapet. Og denne endringen er noe som skjer enten man ammer eller ikke. Endret 13. november 2007 av Skya
Gjest Tante Kniker Skrevet 13. november 2007 #35 Skrevet 13. november 2007 Det verste er jo at JT ikke leser magasinartiklene på Kvinneguiden. Her har vi jo lært at det er røyking som ødelegger puppene mest.
Gjest Skya Skrevet 13. november 2007 #36 Skrevet 13. november 2007 Tråden er ryddet iht. Kvinneguidens regler. Skya (mod)
Donpedro Skrevet 13. november 2007 #37 Skrevet 13. november 2007 Tråden er ryddet iht. Kvinneguidens regler. Skya (mod) Artig at dere tok vekk min fiffige kommentar om at han synes det er greit å ta botox. Det har han selv sagt i intervju med Dagbladet. Hvorfor er det ikke lov til å kommentere inkonsekvens mht "å ødelegge guds skaperverk"?
loffen Skrevet 13. november 2007 #38 Skrevet 13. november 2007 Artig at dere tok vekk min fiffige kommentar om at han synes det er greit å ta botox. Det har han selv sagt i intervju med Dagbladet. Hvorfor er det ikke lov til å kommentere inkonsekvens mht "å ødelegge guds skaperverk"? Nei, si det.. Rakk å lese den jeg! Syntes det var en morsom kommentar.
Crash Skrevet 13. november 2007 #39 Skrevet 13. november 2007 (endret) . Endret 18. mai 2018 av Crash
loffen Skrevet 13. november 2007 #40 Skrevet 13. november 2007 Han har til og med sagt at han er VELDIG homofil..hva nå enn han mente med det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå