Betsy Skrevet 15. november 2007 #21 Skrevet 15. november 2007 Jeg bruker Cottage Cheese i "Fylt loff"! Jeg skjærer opp paprika, skinke, purreløk, et par hvitløksfedd og putter oppi mais, blander dette i en bolle med en god "dæsj" majones og et beger Cottage Cheese. Saltes og peppres etter smak. Deretter tar jeg en halv loff, skjærer "skiver" i denne, men ikke ned til bunnen, slik at loffen fortsatt er "hel". Deretter stuffer jeg Cottage Cheese-blandingen ned i "loffsprekkene", også strør jeg revet ost på toppen. Stekes nederst i ovnen til osten er smeltet. Supergodt som kvelds-og-helge-kos-mat, bør prøves!
gard Skrevet 16. november 2007 #22 Skrevet 16. november 2007 Hei Jeg pleier bare å ha det som en liten siderett når jeg spiser fisk. Men igår smakte jeg en ganske frisk variant...cottage cheese blandet med chili. Da ble det straks mer smak av cottage cheesen
Opal Skrevet 16. november 2007 #23 Skrevet 16. november 2007 Jeg bruker det i rundstykkedeigen (man kan godt fryse cottage cheese før bruk), det gir saftige og nydelige rundstykker
Amused Skrevet 16. november 2007 #24 Skrevet 16. november 2007 Og jeg lager min egen tunfisk-gugge til å ha på brødskiva ved å blande en boks tunfisk (i vann) med en del cottage cheese, litt kesam/majones/rømme, en dæsj sitronsaft og litt salt og pepper. Kalorifattig og kjempegodt!
hilli Skrevet 16. november 2007 #25 Skrevet 16. november 2007 Jeg har alltid planer om å lage gode påleggsblandinger hver gang jeg kjøper Cottage Cheese, men det ender som regel med at jeg spiser denne herlige osten med litt syltetøy.... Jeg syns Cottage Cheese er kjempegodt!
Gjest Gjest Skrevet 18. november 2007 #26 Skrevet 18. november 2007 blander masse krydder og hakket purre, maiskorn, hakket paprika etc, og har det på knekkebrød.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå