Mamman Skrevet 9. desember 2007 Forfatter #21 Del Skrevet 9. desember 2007 Stakkars Pjokken! Håper dere finner ut hva som plager ham! Var det moro på fest i går da? Nå er det bare to uker til testing! Merker at jeg er spent på din vegne. Jeg tror det er lurt å kutte ut sporten når du tester positivt. Trenger jo ikke å slutte helt å trene, men ballsport kan vel føre med seg en del uønsket risiko... Hei snuppa mi Pjokken er bedre, men måtte ha ny antibiotika til øynene. Den andre virket ikke. Så håper han blir bedre litt fort... Skal ha fotografering på torsdag... Ble nok ikke fest på meg i går. Jeg satt stort sett på do hele kvelden. Og trening ja. Kommer nok til å si det til treneren ganske fort, men fortsette til jeg ikke orker mer. ----------------- To uker til testing :juhu: og litt :hår: Ikke misforstå. Gleder meg masse til det, men "gruer" meg litt også. Blir utrolig spennende. Er det bare meg som allerede føler jeg har et innbilt svangerskap.... ? Er jo litt tidlig å kjenne noen symptoner nå, ikke sikkert de ca 300 millionene til mannen har kommet inn enda. Vi leste litt på nettet tidligere. Om hvor lang tid det liksom gikk fra befruktning til det hadde festet seg. Har et barn, men føler meg allikavel helt grønn på dette området. Kylling er min opplysningsbok. Dette er bare litt som jeg føler etter dagens kamp... Kunne det vært dårligere, øøøh...nei. Skulle tro jeg aldri hadde spilt kamp før. Jeg er en utrolig dårlig taper også. Blir litt overgitt av meg selv av og til. Men på den lyse siden, så kan det jo bare gå en vei... oppover! Jeg har virkelig lyst på Men det har jeg jo nesten alltid da. Og vet dere hva, her er det :snø: Men tviler på at den kommer til å ligge lenge. Ikke kan jeg si at det er så mye heller... Bare et tynt lite lag (hm, ja...). I morra må jeg litt. Ikke noe spesielt, men av og til må jeg bare. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamman Skrevet 10. desember 2007 Forfatter #22 Del Skrevet 10. desember 2007 Pjokken er nesten bra i øynene, jippi. Var på en liten handletur i dag. Kjøpte jo selvfølgelig noe til pjokken, vest, fin bukse, pen sko og en genser. Nå skal han bli så fin som bare det på julaften. Dette er gutten sin med glimt i øynene... Vet hvordan han skal smiske seg til noe. Men blir sannelig fryktelig sint hvis han ikke får det som han vil. Jeg har sånn små menslignende smerter i magen, rart :klø: Jeg har aldri hatt det i forbindelse meg El. Ellers er det bare noe jeg innbiller meg og håper sterkt at jeg snart er Kjenner jo etter symptomer hele tiden. To uker til testing... De kommer til å gå sent, eller kanskje ikke. Masse julestress, så får håpe de flyr av sted. Jeg slipper også å lure meg unne drikking på nyttårsaften (i tilfelle graviditet). Vi skal være hos noen venner, med barn og hele pakka. Det blir kjempe koslig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamman Skrevet 15. desember 2007 Forfatter #23 Del Skrevet 15. desember 2007 Endelig helg og jeg har smak og luktesans igjen Er veldig forkjølet og ikke kjent lukt eller smak sien mandag. Så endelig kjenner jeg smaken av sjokoladen jeg spiser Nå er mannen og pjokken av sted, jeg skal rydde og vaske, for det trengs virkelig. I kveld skal jeg på julebord, men ingen drikking på med Greit å være så forkjølet at jeg kan si at jeg ikke orker, som også stemmer. Gleder meg til god mat (nå som jeg endelig kan smake noe). Bare en uke igjen på jobb, så ferie noen dager. Det verste er at det bare er 9 dager til jul Og jeg har mange julepresanger igjen. Huff, lærer aldri. Jeg kommer nok til å ta test om en uke, et par dager før jeg skal. Klarer ikke å holde meg da. Så kan kanskje skuffelsen gå over til selveste julaften hvis ikke... Arg, fikk just brev i posten. Pjokken fikk svar på prøvene, har kumelk-allergi. I tillegg overfølsomme slimhinner. Men det skal nok gå fint, får håpe han vokser det av seg. Noen som har erfaring med kumelk-allergi? Trenger mange råd nå. Ikke rart pjokken har hatt vondt i magen, stakar liten. Men nå må jeg vaske og rydde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamman Skrevet 19. desember 2007 Forfatter #24 Del Skrevet 19. desember 2007 Jeg klarte ikke å holde meg, testet just... Testen viste en veldig svak strek... En såkalt skyggestrek... Vet ikke helt om jeg kan stole på det da. Tar en ny på lørdag... Er egentlig da jeg hadde forventet TR. Så da vet jeg ikke om jeg klarer å sove... Måtte bare si det til noen. Er helt sjelven nå. :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 20. desember 2007 #25 Del Skrevet 20. desember 2007 Oi! Strek er strek sier de med greie på det Streken er jo sannsynligvis svak fordi du har testa så tidlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamman Skrevet 20. desember 2007 Forfatter #26 Del Skrevet 20. desember 2007 Oi! Strek er strek sier de med greie på det Streken er jo sannsynligvis svak fordi du har testa så tidlig. Jeg har også alltid sagt at en strek er en strek, og når det plutselig skjer, så blir en i tvil... Men hvis streker fremdeles er der på lørdag, så gikk dette sannelig fort --------------------------- Da har det verste "sjokket" lagt seg og jeg ser bare frem til lørdag for å se om resultatet er det samme. Det er typisk meg å teste så tidlig, ikke at jeg har gjort det før... Men at jeg ikke klarer å vente til den dagen jeg skal. Men nå er det ihvertfall snart jul, bare en dag til på jobb. Og jeg gleder meg noe sinnsykt Blir så gøy med pjokken. Han er jo blitt så stor at han skjønner ihvertfall litt. I dag har jeg handlet inn de siste julegavene. :juhu: Ferdig! Så da har jeg noe å gjøre i kveld, pakke og diverse. I går fikk jeg skrevet alle julekortene, som er litt forsinket. Så nå kan jula bare komme. Eller, vi mangler juletre og alle lysene i adventstakene er gåene. Pjokken har hatt det gøy på å slå de av og på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 20. desember 2007 #27 Del Skrevet 20. desember 2007 Jeg klarte ikke å holde meg, testet just... Testen viste en veldig svak strek... En såkalt skyggestrek... Vet ikke helt om jeg kan stole på det da. Tar en ny på lørdag... Er egentlig da jeg hadde forventet TR. Så da vet jeg ikke om jeg klarer å sove... Måtte bare si det til noen. Er helt sjelven nå. :-D Så spennende! Hva slags test bruker du? Klarer du å vente helt til lørdag med å teste? Det hadde ikke jeg klart! Hvisker et forsiktig gratulerer, jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamman Skrevet 20. desember 2007 Forfatter #28 Del Skrevet 20. desember 2007 Så spennende! Hva slags test bruker du? Klarer du å vente helt til lørdag med å teste? Det hadde ikke jeg klart! Hvisker et forsiktig gratulerer, jeg.. Jeg brukte quick response. Vet ikke hvor sikker den er. Men så ihvertfall godt strekene, men tok noen mintter. Først trode jeg bare jeg så syner, og ropte på mannen. Men han så det også, og den ble mer synlig etter hvert. Vente til lørdag... hehe, håper jeg klarer det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 20. desember 2007 #29 Del Skrevet 20. desember 2007 Quick Response skal være sikker ja.. Årh, dette er moro! Masse lykke til på lørdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamman Skrevet 20. desember 2007 Forfatter #30 Del Skrevet 20. desember 2007 Quick Response skal være sikker ja.. Årh, dette er moro! Masse lykke til på lørdag! Takk takk Veldig spennende, men også litt skummelt. Men jeg vil gå gravid med deg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 20. desember 2007 #31 Del Skrevet 20. desember 2007 Takk takk Veldig spennende, men også litt skummelt. Men jeg vil gå gravid med deg... Er en bitteliten mulighet for at vi kan få noen få måneder sammen.. kanskje... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamman Skrevet 22. desember 2007 Forfatter #32 Del Skrevet 22. desember 2007 Ny test er tatt, samme resultat. Litt sterkere i dag, men vet enda ikke om jeg tørr stole på det... Så ny test julaften, som egentlig er testdagen... Tviler forresten sterkt på at jeg klarer å holde meg for mine foreldre. Men har ikke tid til å skrive mer nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 22. desember 2007 #33 Del Skrevet 22. desember 2007 :legrine: :legrine: Du er gravid! Ja, det er du, tenk! Gratulerer! En strek er en strek, og hvis den i tillegg var litt sterkere i dag så er det vel ingen grunn til å tvile? :D For en bra julegave! Tusen takk for gaven jeg fikk forresten. Dumt jeg ikke var hjemme da du kom. Sitter faktisk her og koser meg med en kopp. God kaffe, nam nam. :kaffe: Jeg skal kjøpe en ting til deg i syden jeg. Jaja, nå kan du slippe jubelen løs, for jeg er 100% sikker på at du er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 22. desember 2007 #34 Del Skrevet 22. desember 2007 Jeg er og enig, en strek er en strek. Jeg hadde ikke klart å ventet til julaften, hadde nok vært vååååken for å vente på at det skal bli lillejulaften og hoppe opp og testa på morran! Tenk så morro da. tørr ikke helt å si grattis enda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. K Skrevet 22. desember 2007 #35 Del Skrevet 22. desember 2007 Gratulerer med ______ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 23. desember 2007 #36 Del Skrevet 23. desember 2007 Gratulerer! Jeg testa også med quick respons, to dager over IKM, og fikk ikke sterk strek, så kanskje det er vanlig å bare få svak strek med den? Har hørt flere si det samme nemlig... Ha en fin jul (det skulle vel være overflødig å si etter disse nyhetene! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamman Skrevet 23. desember 2007 Forfatter #37 Del Skrevet 23. desember 2007 :legrine: :legrine: Du er gravid! Ja, det er du, tenk! Gratulerer! En strek er en strek, og hvis den i tillegg var litt sterkere i dag så er det vel ingen grunn til å tvile? :D For en bra julegave! Vet ikke helt om jeg tør hoppe enda... Ikke før i morra isåfall. Jeg aldri har hatt kontroll på syklusene mine, men i morra skulle ihvertfall TR vært her. Krysser fingrene for at jeg kan av glede i morra. Jeg er og enig, en strek er en strek. Jeg hadde ikke klart å ventet til julaften, hadde nok vært vååååken for å vente på at det skal bli lillejulaften og hoppe opp og testa på morran! Tenk så morro da. tørr ikke helt å si grattis enda Hehe.. Jeg tør heller ikke å tro på det. Men er det strek i morra, så må jeg jo være gravid. Kanskje jeg kan hviske et lite takk. Gratulerer med ______ Hm... vet ikke helt om jeg tør takke enda nei... Gratulerer! Jeg testa også med quick respons, to dager over IKM, og fikk ikke sterk strek, så kanskje det er vanlig å bare få svak strek med den? Har hørt flere si det samme nemlig... Ha en fin jul (det skulle vel være overflødig å si etter disse nyhetene! ) Jeg testa med den samme forrige gang og da fikk jeg sterk strek. Men det var kanskje fordi jeg skulle hatt TR ihvertfall ei uke før. ----------------------- Tusen takk for hilsner (eller gratulasjoner) alle. :-D Nå kan ihvertfall jula komme her. Ferdig med det meste. Akkurat pynta treet. Gleder meg til pjokken står opp i morra og se reaksjonen hans... Vi var i bursdag i går, så pjokken sov hos besteforeldrene. Skal si det var deilig å sove lenge. I dag har vi vært i familie selskap, og skal i flere i romjula. Blir ikke noe avslapping her nei. MEN, i morra skal jeg jo teste igjen ja... Tenk hvis streken plutselig er forsvunnet Jeg føler liksom ikke at jeg er gravid. Har noen mensmurringer av og til, men kan jo bare være innbilling :klø: Er jo litt rart hvis testen har slått ut to ganger og jeg plutselig ikke er det. Rare tanker som er i mitt hode ja... God jul alle sammen. Håper dere får en strålende jul. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamman Skrevet 24. desember 2007 Forfatter #38 Del Skrevet 24. desember 2007 Goooooooooood morgen Tror jeg kan nå.... 3 positive tester kan vel ikke være feil, og med noen dager mellomrom også. Snakk om en fin jul og pjokken skal bli storebror... :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamman Skrevet 27. desember 2007 Forfatter #39 Del Skrevet 27. desember 2007 (endret) Nå er det nok på tida at jeg hopper over til graviditetsdagboka. Tok atter en test i dag. Det har liksom ikke gått helt opp for meg. Og den var ganske så positiv ja. Så nå skal pjokken bli storerbror, og vi skal få en til. (Forresten, tok en CB et par timer senere, og det lyste GRAVID) Kjenner allerade at jeg er veldig trøtt, akkurat som forrige gang. Har bare lyst til å sove hele tiden Så det er godt at tante og onkel ville låne pjokken av oss i dag. Jg skal nemlig slappe av og ikke gjøre noe særlig, deilig for en gang skyld. Mannen var ute i går, og kom ikke jem før sent i natt. Har faktisk nesten ikke sett han i dag. Jeg var nemlig av å brukte litt penger Kan jo ikke bare la gavekortene fra jul ligge... Kjøpte et par gensere, men de er slik at jeg kan bruke dem når jeg får litt mage. Må jo tenke litt fremover. Men nå skal jeg sløve litt på sofaen, se om det er noe å se på tv. Forresten, jeg er utrolig dårlig til å legge igjen hilsner i andre dagbøker, men er faktisk innom en del. Endret 27. desember 2007 av Mamman Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 28. desember 2007 #40 Del Skrevet 28. desember 2007 Gratulerer så masse. Håper du får et riktig fint svangerskap. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå