Gå til innhold

Pjokken blir storebror


Mamman

Anbefalte innlegg

Hallo...

Da prøver jeg meg her inne igjen... Startet ei dagbok tiligere, men nå er det bestemt at vi snart vi ha en baby til :)

Skal prøver å være litt mer aktiv denne ganga. Må jo innrømme at jeg er her ganske ofte, men smugleser bare litt...

Har ikke helt satt meg inn i dette heller forresten...

Endret av Mamman
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her har det skjedd noe rart tror jeg...

Skjønner ikke noe akkurat nå. Kanskje litt trøtt :søvn:

Haha... Bare jeg som hadde tullet litt med tastene...

Endret av Mamman
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Amalie_85 og imli. :bukke:

Nå kan jeg fortelle litt mer, ikke fullt så trøtt nå :tunge1:

Mannen min og jeg er begge 25++. Vi har en gutt på 13 mnd fra før. Fordi om vi har en fra før, så er det liksom litt skummelt å skulle prøve på nytt, rart... Prøvingen begynner neste mnd, så får vi se hvor lang tid det tar. (Håper jo selvfølgelig det ikke tar så altfor lang tid).

Det skal ihvertfall være sikkert og visst at jeg blir helt syk når jeg ser en liten baby :hjerter_rundt:

Endret av Mamman
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny uke... Pjokken er blitt syk igjen. den ene sykdommen avløses liksom med den andre. Influensa både hos meg og pjokken før helga, og nå syk igjen. :sur:

Foresten så vet jeg ikke hvor lange syklusene mine er, eller når jeg har EL... Forrige gang vi ble gravide, så skjedde det før vi begynte å prøve. :klø: Vet jo nesten ike hvordan man gjør det :fnise:

Jeg får bare ta utgangspunkt i det som er vanlig da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For ei uke... sier jeg på en onsdag. Alt går i ett.

Tusen takk Trille ;)

Full pakking her. Skal vekk i helga og julebord på lørdag. Blir ei "hard" helg, lenge siden jeg har hatt slike utskeielser. Men må jo få rast fra meg nå, før prøvinga begynner neste måned. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny uke... Og den startet tidlig. Lillepjokken er ikke helt i form. Forkjølet og hoster, så han ville ikke sove lenge nei. Må nok av å kjøpe noe hostesaft i dag, og gravititetstester. Bare sånn for å ha noen i tilfelle. :fnise:

Julebord i helga, hadde det knallgøy. Regner med der blir lenge til neste gang. Er egntlig bedt på fest den 8 des, og der har jeg virkelig lyst til å gå. Tror den passer inn slik al EL er etter. Da er det bare å :skaal: og noen dager etter :humpe:

:jepp:

Nå skal jeg snart av å gå tur med ei veninne. Hun har en baby på noen uker. Blir helt syk når jeg ser en liten sånn en :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig helg og endelig kom tante rød... :fnise:

Nå starter snart prøvinga for fullt. Det blir så spennende.

Jeg tok forresten en test for et par dager siden. Fordi om prøvinga ikke har begynt, så føltes det som det var noen gang. Tankene har spilt meg noen puss (eller hva det nå heter...). Men nå har det seg slik at hvis tanta ikke har dukket opp til selveste julaften, så skal jeg teste da. Hvis jeg klarer å holde meg så lenge. Det hadde vært litt av en julepresang. Men det skal jo mye til for at det klaffer på første forsøk.

Idol på tv, ikke som det var før. Eller kanskje jeg bare var så "ung" da det først startet, at det var så gøy da. :eeeh:

Nå er det full avslappings og håper på en god natt søvn. Ikke vært så mye søvn denne uka akkurat.

God helg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen! Så moro at du også har tatt veien hit. Og det var kjempebra nyheter at dere skal prøve på en til! Pjokken begynner jo å bli stor nå, og har sikkert lyst på en lillebror/søster. :)

Satser på at det klaffer raskt for dere. Gikk jo rimelig fort i svingene sist iallfall! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei min lille kylling. Vi prøver ja, men er ikke så sikker på at det klaffer like fort som forrige gang. En vet jo aldri. Jeg er plutselig veldig nervøs for dette, og absolutt usikker på El, syklus og hele greia, men finner vel ut av det etter hvert. Men jeg er evig takknemlig for min lille pjokk. :rødme:

I dag har vi vært på besøk hos noen venner og hilst på deres lille. Snakk om snill baby. Ikke mye vi hørte fra den.

Tror mannen blir litt overgitt på meg av og til. Ikke alltid jeg tenker lenger enn nesa mi, for å si det sånn... :klaske:

Nå må jeg snart få begynt å handle julepresanger. Alltid ute i siste liten, lærer aldri. Men til helga skal mann og barn være hjemme, og jeg av sted. Like greit det har jeg funnet ut. (Kylling må bare si i fra om du vil være med.)

Denne uka blir det masse trening og kamp, egentlig uka etter også. Kommer til å være ganske så sliten (skal liksom få ekstra energi av det...). I tilleg mye å gjøre på jobb, så jeg ser allerede fram til jul og mange dager fri. Og testeing julaften.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ikke se bort ifra at jeg blir med på en liten shopperunde.. :) Har handla en del gaver allerede jeg da, mesteparten på nettet. Genialt det, så slipper man å traske rundt og jakte.

Synes du er flink jeg, som takler mammarollen, yrkeslivet og idretten så bra! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Arg, internett her er noe dritt. Det virker når det vi her... :kjefte:

Bilen min er ikke helt som den skal være. Mannen er av å ser på den nå. Er noe rart med bremsene, og det er jo litt skummelt ja. Så spørs hvordan det blir med treninga i dag. Kan jo ikke bare la pjokken passe på seg selv. Litt liten til det enda...

Gleder meg noe utrolig til å shoppe julepresanger til helga. Regner med det kanskje blir noe på meg også. Både av det ene og det andre... :fnise: Har sagt mannen må lade skikkelig opp nå :fnise:

Endret av Mamman
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er trøtt og sliten, har bare lyst til å sove. Men har jo ikke tid til det. :Gjesp: Ellers gleder jeg meg allerede til helga og fri. Skal i begravelse på fredag da, huff :(

Føler jeg har så mye jeg skulle gjort, men vet liksom ikke helt hva. Akkurat som det er noe jeg har glemt. Hm...

Hvis jeg blir gravid i første PP (noe som er lite sannsynelig), så blir terminene midt i et bryllup vi skal i. Synes jeg ser at det hele begynner i kirka.. :fnise:

CSI på tv nå og så :søvn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi, jeg har internett akkurat nå. Må visst bare skrive mens jeg kan.

Søndag allerede. Har hatt mye å gjøre denne uka. Var på shopping alene i går. Og det var sinnsykt slitsomt... :klø: det som liksom skal være gøy. Alle hadde visst bestemt seg for å handle denne dagen. Folk over alt og ingen parkeringsplasser. Jeg var helt utslitt da jeg kom hjem. Men fikk handlet en del julegaver og noen småting til pjokken.

Spilt kamp i dag og torsdag. Skal si jeg er utladet nå. Sovnet på sofaen etter pjokken hadde sovnet... Var helt i ørska. :sprettoy: Fikk ikke med meg at mannen kjørte av sted for å handle kaffe. Men snille mannen kjpte noe godt til meg :kys_2:

Og så var prøvinga i gang... :sengekos:

Vet jo ikke helt når jeg har El, så vi startet bare nå... Blir spennende å se om jeg er :gravid: på julaften.

Nå må eg legge meg. Sikert opp tidlig. Lilepjokken har vært syk hele helga. Skikkelig influensa, stakar liten.

Håper alle har hatt en fin helg. :)

:sove: (kanskje litt :humpe: også...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:hallo:

Hjemme med pjokken i dag jeg. Han er enda syk, så skal til doktoren om ikke altfor lenge. Kan ikke skjønne helt hva det er. Han er liksom konstant syk... :klø:

Ihvertfall så skal jeg ha El om ikke så mange dager (er jo ikke helt sikker på når). Men prøvinga er begynt. Så vil tiden vise hva som skjer.

Nei nå må vi snart reise. :reise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig med konstant sykt barn!!! Hvis det er luftveisinfeksjoner han har så ofte så ville bedt de om å lytte etter tegn på astma! Jørgen var forkjølet og dårlig nesten konstant, fikk astmamedisin og har nesten ikke vært syk siden.

Lykke til med prøvingen også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig med konstant sykt barn!!! Hvis det er luftveisinfeksjoner han har så ofte så ville bedt de om å lytte etter tegn på astma! Jørgen var forkjølet og dårlig nesten konstant, fikk astmamedisin og har nesten ikke vært syk siden.

Lykke til med prøvingen også ;)

Hyggelig med hilsen. Ja, han er nesten konstant syk. Astma har han antagelig, så får medisiner. Men nå er han sjekket også for mel og melk allergi, og en haug med andre tester. Så håper vi kan finne ut av det.

----------------

Pjokken har ikke bare problem med magen og pusten, han har i tillegg øynebetennelse på begge øynene. Er det mulig...

Nå er forresten denne "prøveperioden" snart over... :fnise: Så det blir spennende å se. Er det noen som har erfaring med sport og graviditet? Jeg sluttet ganske tidlig forrige gang, (jeg driver liksom med ballsport) ikke så lett å unngå kroppskontakt og harde taklinger ( :fnise:, dårlig humor her ja)...

Skal på fest i kveld, men uten alkohol for meg da. Passet veldig bra at jeg skal spille kamp i morra, så slipper å komme med dårlige unnskyldninger for ikke å drikke.

God helg til alle som stikker innom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars Pjokken! :troest: Håper dere finner ut hva som plager ham!

Var det moro på fest i går da? Nå er det bare to uker til testing! Merker at jeg er spent på din vegne.

Jeg tror det er lurt å kutte ut sporten når du tester positivt. Trenger jo ikke å slutte helt å trene, men ballsport kan vel føre med seg en del uønsket risiko...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...