venus* Skrevet 10. november 2007 #1 Del Skrevet 10. november 2007 Flere som har sett reklamen hvor en mann hilser på hunden mens mobilen hans har ringt kjæresten i lomma? "Kan du gi meg en nuss" "Skal vi gå og tisse?" Hæhæhæ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokormen Skrevet 10. november 2007 #2 Del Skrevet 10. november 2007 Flere som har sett reklamen hvor en mann hilser på hunden mens mobilen hans har ringt kjæresten i lomma? "Kan du gi meg en nuss" "Skal vi gå og tisse?" Hæhæhæ! Jeg syns den med kuene er enda bedre! "Fløtt den svære rævva di!" og den ubetalelige MØ SJÆL!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
venus* Skrevet 10. november 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 10. november 2007 Jeg syns den med kuene er enda bedre! "Fløtt den svære rævva di!" og den ubetalelige MØ SJÆL!!! Hehe, den har jeg ikke sett. Prøvde å se på hjemmesiden til netcom, men der fant jeg dessverre ikke reklamene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokormen Skrevet 10. november 2007 #4 Del Skrevet 10. november 2007 Da har du noe fantastisk å glede deg til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
venus* Skrevet 10. november 2007 Forfatter #5 Del Skrevet 10. november 2007 Hoho, fant reklamen Også fant jeg http://www.youtube.com/watch?v=580srLAvNmA. Trodde jeg skulle daua av latter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokormen Skrevet 10. november 2007 #6 Del Skrevet 10. november 2007 Ja, er de ikke fine? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crash Skrevet 10. november 2007 #7 Del Skrevet 10. november 2007 Haha, de er morsomme! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
venus* Skrevet 10. november 2007 Forfatter #8 Del Skrevet 10. november 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady Lovelylocks Skrevet 10. november 2007 #9 Del Skrevet 10. november 2007 Fantastisk morsom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 10. november 2007 #10 Del Skrevet 10. november 2007 Haha, fantastisk! Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nedfall Skrevet 10. november 2007 #11 Del Skrevet 10. november 2007 ..og en http://youtube.com/watch?v=xzZ-lCeeFAU. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Advena Skrevet 11. november 2007 #12 Del Skrevet 11. november 2007 Minna meg om den som gikk på TV en tid tilbake: - "Mayday, mayday! We are sinking! We are sinking!" - "What are you sinking about?" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 11. november 2007 #13 Del Skrevet 11. november 2007 Hundereklamen er morsom, kureklamen synes jeg bare er dum. Synes også det er mye stygge ord i den, med tanke på at den sendes hele tiden. *snerpete* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjenglemt sykkellås Skrevet 11. november 2007 #14 Del Skrevet 11. november 2007 "Nå koster det ingenting å drite seg ut". ..Men hvem av dem er det egentlig som driter seg ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. november 2007 #15 Del Skrevet 11. november 2007 Vi er forskjellige ja! Dette er noen av de dårligste reklamene som er på TV for tiden! Switcher alltid kanal når de kommer på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
venus* Skrevet 15. november 2007 Forfatter #16 Del Skrevet 15. november 2007 Vi er forskjellige ja! Dette er noen av de dårligste reklamene som er på TV for tiden! Switcher alltid kanal når de kommer på. Vi er forskjellige ja. Jeg synes det er så gode skuespillere som er med i reklamene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 15. november 2007 #17 Del Skrevet 15. november 2007 Hundereklamen er morsom, kureklamen synes jeg bare er dum. Synes også det er mye stygge ord i den, med tanke på at den sendes hele tiden. *snerpete* Hvilke stygge ord er det du tenker på? Ræv? Mø? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 15. november 2007 #18 Del Skrevet 15. november 2007 Hvilke stygge ord er det du tenker på? Ræv? Mø? -du er så dum -flytt den feite rævva di osv Ikke noe jeg ville syntes var ok at dundret over skjermen stadig vekk om man har små barn. Derfor liker jeg den ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå