Gjest Sutrine Skrevet 9. november 2007 #1 Del Skrevet 9. november 2007 Alle som til stadighet kommer borti uhøflige og aggresive folk er selv skyld i det . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosemose Skrevet 9. november 2007 #2 Del Skrevet 9. november 2007 På generelt grunnlag: enig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2007 #3 Del Skrevet 9. november 2007 Absouldt! Jeg kjenner en som til stadighet kom i uhell i trafikken, det var som regel de som kjørte i ham, men likevel når en person klarer å bli påkjørt x antall ganger må det være noe med hans kjlørestil som er ganske aggreessiv heller enn deffansiv. Sånn tror jeg det er med sinte mennesker også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 9. november 2007 #4 Del Skrevet 9. november 2007 Delvis enig. Men det hender at man kommer bort i hissigpropper uten at man har lagt opp til det selv også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2007 #5 Del Skrevet 9. november 2007 Delvis enig. Men det hender at man kommer bort i hissigpropper uten at man har lagt opp til det selv også. Klart, man vil alltid møte idioter. Men om man til stadighet alltid møter på sinte og aggressive mennesker (eksempelvis hver gang man er på byen) kan det nok tenkes at man har en viss skyld i dette selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tullfrid Skrevet 9. november 2007 #6 Del Skrevet 9. november 2007 Sinte mennesker skaper redde mennesker... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carebear1 Skrevet 11. november 2007 #7 Del Skrevet 11. november 2007 Enig! Har alltid synes at det er fryktelig rart hvordan noen personer klarer å havne i bråk 3 av 4 byturer, mens andre (de fleste) aldri har opplevd slikt. Da sier det vel egentlig seg selv at det er noe spesielt med den som "havner" i bråk! Har venninner som til stadighet forteller de mest utrolig historier om uhøffelige busssjåfører, legesekretærer, butikkpersonale, osv... At man ikke forstår selv at det kanskje ikke nødvendigvis er bussjåføren det er noe galt med..... :kaffe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. november 2007 #8 Del Skrevet 11. november 2007 Finnes mange eksempler på dette ja. Alle opplever jo frekke kommentarer på byen og sånt av og til, men det kommer liksom ann på hva man gjør ut av situasjonen. Akkurat som kvinner som blir mishandlet av den ene mannen etter den andre. De oppsøker selvsagt ikke disse mennene med vilje, men at det er noe ved dem som alltid oppsøker verstingene er jeg ganske sikker på. Håper ikke det blir bråk av dette, for jeg dømmer ikke dermed kvinnene og sier at det er deres egen skyld. NÅ er jeg en sånn som stadig havner i bråk på forum, selv om det egentlig ikke er det jeg vil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nursy Skrevet 21. april 2008 #9 Del Skrevet 21. april 2008 Tror ikke det alltid er tilfellet. Kan være litt stille og innadvendt mange ganger, og det synes som en del tar ut aggresjonen sin på meg fordi jeg ikke biter tilbake. Lurer på om en del mennesker rett og slett ikke har forstand jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimselot Skrevet 21. april 2008 #10 Del Skrevet 21. april 2008 Tror ikke det alltid er tilfellet. Kan være litt stille og innadvendt mange ganger, og det synes som en del tar ut aggresjonen sin på meg fordi jeg ikke biter tilbake. Lurer på om en del mennesker rett og slett ikke har forstand jeg! Enig. Men andres aggresjon biter ikke på meg i samme grad som tidligere. Det er DERES problem og ikke mitt. Det hender jeg nesten svarer stygt tilbake, men jeg venter litt, tenker litt stygge tanker og litt fram og tilbake, og så svarer jeg i en vennlig tone, eller heller i en nøytral tone. Det kan sikkert irritere mange at jeg ikke lar meg provosere, men jeg ser ikke poenget med å bli provosert uten grunn. Men blir jeg provosert blir jeg saklig og viser ikke hvor sint jeg egentlig ER. Det er sikkert like irriterende at jeg ikke går til personlig angrep, men holder meg på et saklig nivå, tror jeg, men det er ikke derfor jeg gjør det. Grunnen er at jeg ikke ser poenget med å piske opp andre pga at de er aggressive... Joda, det hender jeg får en utblåsning, men jeg er singel så det er i alle fall ingen mann som får høre hva jeg egentlig "mener" osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilleulv Skrevet 21. april 2008 #11 Del Skrevet 21. april 2008 Alle som til stadighet kommer borti uhøflige og aggresive folk er selv skyld i det . Litt enig ja. Oppdretteren min er i konflikt med ørten andre oppdrettere. I begynnelsen så tenkte jeg ikke videre over det, men etter hvert begynte jeg å tenke mitt om at hun kom i konflikt med SÅ mange forskjellige mennesker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tnita Skrevet 21. april 2008 #12 Del Skrevet 21. april 2008 Jeg mener at negativitet smitter veldig lett. Kommer man til resepsjonen med et surt ansikt, så kan det hende at resepsjonisten er litt mer reservert enn om man møtte opp med et litt vennlig ansikt. Det man utstråler får man lett tilbake mener jeg. Har også lagt merke til at enkelte jeg kjenner, stadig kommer i trafikktrøbbel, mens andre aldri opplever slikt. Rart. Men da er det at de nesten kræsjer og så er de så heldige at de ikke kræsjer likevel, og overlever... Overdrivelse og stor fortellertrang, kanskje? Hvis man prøver å smile ekstra en dag, til alle, så kanskje får man se at man får er positivitet tilbake enn om man ikke gjør det? Og ja, er enig i at sinte mennesker også skaper redde mennesker, de rundt seg. Har selv opplevd å bli kjeftet opp på jobb av kunder, og da er det ikke så enkelt å sitte å smile til de neste kundene like etterpå og da kan de få negativt inntrykk, nettopp pga denne enkelte hendelsen laget av èn person. Så lett avler negativitet negativitet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå