Gjest Gjest Skrevet 8. november 2007 #1 Del Skrevet 8. november 2007 Hvorfor blir de fine trådene som du og jeg skriver i enten moderert i stykker eller stengt? :klø: Skal vi klage til moderator? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 10. november 2007 #2 Del Skrevet 10. november 2007 Hvorfor blir de fine trådene som du og jeg skriver i enten moderert i stykker eller stengt? :klø: Skal vi klage til moderator? Ja, merkelig! Hva er det med oss? :sermegparanoidomkring: Tror kanskje vi må spørre moderatorene, ja Ekke sikkert at de har noe svar da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. november 2007 #3 Del Skrevet 11. november 2007 Ja, merkelig! Hva er det med oss? :sermegparanoidomkring: Tror kanskje vi må spørre moderatorene, ja Ekke sikkert at de har noe svar da Jeg skjønner det ikke. :klø: Vi er jo kjempemorsomme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 11. november 2007 #4 Del Skrevet 11. november 2007 Jeg skjønner det ikke. :klø: Vi er jo kjempemorsomme. Ja, jeg er sikker på at de kunne oppfunnet et nytt realitykonsept med oss to i hovedrollene, moderatorene og endel andre brukere skulle fått strategiske biroller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. november 2007 #5 Del Skrevet 11. november 2007 Ja, jeg er sikker på at de kunne oppfunnet et nytt realitykonsept med oss to i hovedrollene, moderatorene og endel andre brukere skulle fått strategiske biroller Enig - det hadde blitt helt supert! Vi hadde sikkert blitt stemt hjem mange ganger i døgnet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 11. november 2007 #6 Del Skrevet 11. november 2007 Vi hadde sikkert blitt stemt hjem mange ganger i døgnet. Ojoj, det hadde vært gøy. Sånn ekstrem utgave av nissene på låven der vi bestemmer hvem som skal ut og inn igjen :ler: Målet for hele programmet blir å få oss ut av serien! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. november 2007 #7 Del Skrevet 11. november 2007 Målet for hele programmet blir å få oss ut av serien! Men ikke faen om de kommer til å klare det! Vi sletter bare cookies og starter på nytt - like blide. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 11. november 2007 #8 Del Skrevet 11. november 2007 Men ikke faen om de kommer til å klare det! Vi sletter bare cookies og starter på nytt - like blide. Ja, så finner vi bare en masse dumt grums på de andre så de må ut enten de eller noen andre vil eller ikke Når det kniper skikkelig så skifter vi bare IP-adresse, eller begynner å jobbe som global moderator. Seieren er sikret straks en av oss klarer å bli administrator. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chrizzy Skrevet 8. februar 2017 #9 Del Skrevet 8. februar 2017 Hm... Mon tro om denne gjesten er her enda? 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå