Gå til innhold

Minnie


Flo*

Anbefalte innlegg

Gjest Minnie Emmerdale
det er nok de som oser av misunnelse over andre sin lykke

Akkurat det har jeg også skjønt for lenge siden Tuva.

Det kom feks. mange sure reaksjoner da jeg opprettet Bryllupsdagboken min- mail fra single kvinner eller kvinner som akkurat hadde opplevd samlivsbrudd benyttet sjansen til virkelig å fortelle meg hva de synes om min lykke og mine bryllupsplaner... ikke nok med at jeg tilsynelatende "hadde alt"- nå skulle jeg gifte meg også.

Jeg skal snart begynne og opprette tråder igjen- kanskje allerede i morgen hvis jeg orker. De siste dagene har gitt meg flere gode ideer til debatter som jeg ønsker å få lagt ut i Forumet og jeg vet ikke hvor lenge jeg kan holde meg.

Det er nok mange som synes jeg overreagerer når jeg sletter tråder etter få timer men i tråden jeg startet om steking av biff tok det så av med mobbing at jeg ikke orket tanken på å legge til bakgrunnen for at en biff kan ligge i pannen en 10 minutters tid uten å forvandles til kull. Det er tydeligvis ikke mange her som har hatt gleden av å smake en ekte tomat- og fløtesautert biff med varmsurret pasta og pestosaus :wink:

Når det gjalt tipset om BH for de med stor byste var det en ide jeg fikk etter en shoppingtur sammen med en venninne. Hun var så glad over å endelig finne en BH som passet henne og som gav henne god støtte og flott holdning- men når så mange som 10 brukere (mange av de "faste" Minnie hetserne) på under 2 timer iler til og skal legge ut om hvor fæl, stygg, kjerringaktig og grusom den er så mistet hele tråden sin funksjon. Selvfølgelig vet jeg at det finnes lekkert undertøy for "de store"- men det druknet i alt det negative som ble skrevet om BH'en tråden opprinnelig handlet om.

Folk må gjerne kalle meg hysterisk og overfølsom- når det kommer fra de brukerene som er etter meg store deler av tiden uansett betyr det ikke så mye, men det ødela jo for andre- og det var det triste.

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære deg, Minnie......du tåler jo ingenting!!!

Om noen mener at om biffen stekes i 12 minutter er den for mye stekt....HVA SÅ????? :forvirra:

Hva den BH`en angår.....du kan virkelig ikke vente at folk skal juble seg hese over en fantastisk BH når de ikke liker den!!

Jeg syntes heller ikke den var noe fin! Noen kalte den kjærring-aktig..... er kanskje enig idet! :lol:

Men, herregud, du kan jo ikke gå rundt og ta deg nær av slikt!!

Om du tråkker i noe dritt på gata, er det lagt der MOT deg? Nope.......

På meg fremstår du som paranoid, og det er ikke sunt for noen! Aller minst for deg selv! :fy:

Og, om folk kommenterer bryllupsdagboka di er dette utrolig lite voksent!

"Alle" har jo en eller annen form for dagbok her inne, og man må da for guds skyld la din være i fred!!

Du har nå like stor rett til og ha dagbok som alle andre!

F**n ass.....gir meg ende over av dere noen ganger!!!! :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fortsatt ikke enig at det var mobbing på de to trådene som blir debattert her.

Men Minne er i sin fulle rett til å slette det hun selv har skrevet, så det er jo i og for seg greit. Men jeg skjønner ikke vitsen :roll:

At man så etterpå kommer å sier at det var mobbing og hets synes jeg er vel drøyt, og ikke særlig hyggelig mot de som svarte på tråden. De var UENIGE ikke ufine på noen måte.

Jeg forbeholder meg forresten retten til å svare på alle tråder som ligger åpent på KG, og å ha en mening om alle temaer som tas opp. Alle må tåle å få svar på sine tråder, som ikke samsvarer med ens egen mening. Også Minnie. Hvis man ikke vil ha svar på trådene sine, eller kun en type svar, så er ikke KG rette sted, etter min mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt har alle rett til å si sin mening, men det finnes grenser. Å komme å påsta at alle kvinner som liker fotball er lesber er å gå langt over streken og det gjør meg mildt sagt forbannet! :evil:

Vær mot andre som du vil at andre skal være mot deg er en fin leveregel.

Kunne ha skrevet side opp og side ned om dette, men jeg er litt for sint nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...