Gå til innhold

Minnie


Flo*

Anbefalte innlegg

::Ingen nye tråder vil bli startet av Minnie inntil videre. Det er liten vits for meg og starte tråder som jeg selv må slette etter få timer pga. hets, mobbing og bevisst spredning av usannheter og rykter fra faste brukere og gjester::

Hvorfor i all verden skriver du dette i signaturen samtidig som du selv starter en ny tråd?

PS! Ta nå ikke dette også som hets

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Minnie Emmerdale
håper du snart begynner å starte tråder igjen..  

for trådene dine er interessante..

Ikke så lenge de fortsetter med å bli ødelagt av andre brukere- det er bortkastet tid når jeg selv må slette mine egne innlegg etter få timer. Ikke engang mod. bryr seg så situasjonen nå er håpløs.

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Minnie Emmerdale
Rart at  det bare er dine tråder som blir ødelagt.

Rart er vel ikke det rette ordet Tuji. Men det som plager meg mest er at det er tråder som i utgangspunktet handler om helt vanlige temaer uten noe som virker provoserende, som blir sabotert.

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så lenge de fortsetter med å bli ødelagt av andre brukere- det er bortkastet tid når jeg selv må slette mine egne innlegg etter få timer. Ikke engang mod. bryr seg så situasjonen nå er håpløs.

Minnie

Man burde egentlig komme til bunns i ÅRSAKEN til denne "håpløse situasjonen". Hvis det er mulig, da.

Jeg har ikke peiling...

Noen som har tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel...jeg fulgte da med på begge de tråder det her er snakk om. Og tro meg, det var ikke snakk om hets. Kun at andre hadde andre meninger enn den som startet tråden. Helt greit og langt fra hva som vanligvis blir oppfattet som hets her inne.

Dersom man starter en tråd for å komme med et råd, så er det helt supert. Men man må jo forvente at ikke alle er enige og kommer med egne kommentarer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lula, der er du inne på noe veldig vesentlig.

Jeg fulgte og med på trådene og synes egentlig en person selv som kommer med sterke råd om ting hun har greie på bør tåle å høre når hun kommer med råd om ting som det virker som hun ikke har greie på.

Dette er jo et diskusjonsforum og diskusjon går jo som kjent i alle retninger for og i mot, for og imot saken/meningen. Og har lite å gjøre med hvem som har skrevet hva.

Den som ikke tåler å høre meninger om f.eks en biff stekt i 12 minutter og tar dette personlig har ikke noe i et diskusjonforum å gjøre. Personen er da alt for persilleskjør og bør skåne seg fra opplevelsen.

Vi andre som takler dette er her for å utveksle meninger, plukke opp et godt råd og komme med råd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med siste taler. Det med at det er rart at bare Minnies tråder blir ødelagt, mente jeg forresten ironisk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Det er faktisk sånn på KG-forumet som IRL, at det ikke finnes kun EN sannhet!

De fleste av oss er vel her for å diskutere og utvide vår horisont? Og man må regne med at ens egne oppfatninger ikke deles av alle! Hadde det vært sånn, så hadde vi ikke hatt noe diskusjonsforum!

Hvis alle kunne diskutere uten å prøve å pådytte andre sine egne meninger, men først og fremst argumentere for sitt eget syn, så hadde mye av problematikken på KG vært løst, tror jeg.

ALLE har noe å bidra med på KG-forumet! Det må ALLE innse!

:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hilde K S

Jeg synes vi bør ha takhøyde her inne for hverandres meninger OG måten vi legger dem frem på.

Det er vanskelig å forstå hva som er ironi og ment morsomt når man ikke ser personen som ytrer det.

Har selv prøvd meg på noen ironiske svar som enten har blitt oversett eller at noen rett og slett ikke har sett ironien.

Prøver å slutte med det og dra fram annen humor i stedet.

Minnie har sterke meninger, men det er det jammen mange her inne som har. Problemet er at her inne får man ikke alltid formulert seg riktig og folk begynner å hetse noen før de har spurt om hva som FAKTISK mentes med det som ble skrevet.

Mange har også irl "tøffe" måter å si ting på og dersom man kunne se det på den måten også her inne tror jeg en del mennesker kunne blitt mer tolerante.

Tøffe måter å si ting på er ofte bare beskrivende for en mening, men ikke alle ser det på den måten.

Er selv nordfra og får ofte beskjed om at jeg sier ting på en rå, men beskrivende måte !

Selv om jeg ikke alltid er enig med Minnie ( og noen ganger synes hun går over streken og faktisk skjønner at det kan virke ufattelig provoserende på noen ) synes jeg det er forkastelig å konsekvent ødelegge hennes tråder !

Og enda mer forkastelig er det å drive på med å sende hat pm og mail.

SÅH ! Det var min mening om sakene som har rullet avgårde den siste tiden her inne.

Har lenge tenkt å skrive noe om det ( med fare for selv å motta hat post )

Men har ikke orket å skrive så lange innlegg i disse travle tider !

God påske til dere !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Dr Zoidberg

Problemet er jo at det hele tiden skal stenges ned og slettes svar som enkeltpersoner finner truende.

En annen ting er jo at det er en overnaturlig tro på at man er så innmari anonym her inne. Det er faktisk nada vanskelig å finne alt fra internett-provider til den minste detalj som gateadresse. Dette for ens egen trygghet, til syvende og sist.

Alt i alt er folk alt for hårsåre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns ofte Minnie overreagerer på det groveste.

Flere tråder har, etter min mening ikke vært hetsende i det hele tatt.

Du må huske på Minnie, KG er ikke livet ditt.

Håper jeg hvertfall for din skyld.

Det er klart du tiltrekker deg oppmerksomhet når du roper opp etter at folk er ute etter deg og hetser deg med en gang noen er uenige med deg.

Om du hadde lært deg å tie, hadde du nok ikke fått så mye oppmerksomhet.

Med mindre det er oppmerksomheten du er ute etter, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å skrive slik at vi forstår hva du mener Kira, hvis det var intensjonen da.

Er kanskje ikke meningen at jeg skal si det her, vil heller sende en PM til personen(e) hvis det blir nødvendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At det er mennesker som er inne på denne siden og som sender hatmail o.l. til Minnie er over min fatte evne. Jeg betviler ikke at det er sant, men da er det noen av dere ( de som har sendt dettE) FÅ DERE ET LIV OG STÅ FOR DET DERE MENER.

fOR GUDSKJYLD BLI VOKSNE

Det er sikkert andre steder dere bør være for det er skikkelig lavmål, og det er nok ikke de med de mest spennende livene som sewnder hatmail, det er nok de som oser av misunnelse over andre sin lykke

:roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...