Gjest Gjest Skrevet 7. november 2007 #1 Del Skrevet 7. november 2007 Noen som har noen ideer til hva 3-4 åringer kan lage av julepresanger på et juleverksted? Må ikke koste så veldig mye.. Håper noen kan komme med noen ideer, er nemlig helt blank selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kayli Skrevet 7. november 2007 #2 Del Skrevet 7. november 2007 Jeg er ikke så veldig oppfinnsom av meg, derfor har jeg pleid å kjøpe materialsett hos Panduro. Minn sønn på 4 år har i år fått en pakke med trefigurer; snøkrystaller, hjerter, stjerner og engler med opphengstråd. Disse skal han male og strø glitter på. Til datteren min har jeg tidligere kjøpt krus og porselensmaling og hjerter av finerplater til å male og henge på juletreet. Isoporkule til å male og strø glitter på blir også fine på treet. Ellers kan du jo kjøpe billige stetteglass eller telyholdere på Ikea el.l. og glassmaling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. november 2007 #3 Del Skrevet 7. november 2007 De kan male på små lerret (gå inn på http://www.pandurohobby.no og søk etter NATURE CANVAS 10X10CM så ser du eksempel på lerret som er små, fine og rimelige). De kan male rammer, foreksempel disse: http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/90109232 Så kan de sette inn tegninger/ bilder i dem. Lage små figurer av trolldeig og male. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liset Skrevet 7. november 2007 #4 Del Skrevet 7. november 2007 * Du kan kjøpe små keramikk krukker (hetewr det ikke det da? De brune..), male de eks hvite, lime på engleglans, hamptau i midten og en trekule nederst. Og vips var det en bjelle som kan henge i eks vinduet. * Kjøp glass (som er rett), ta lim på hele glasset med pensel, rull det etterpå oppå silkepapir i eks rosa, klipp til etterpå, engleglans, på toppen av glasset kan du ta lim på og så dyppe det i glitter. Dette blir en fin fin telysestake. * Kjøp små lerrett, mal en hovedfarge, lim på servietter. * Male på glass/kopp * Dekorere fyrstikkesker Kommer ikke på noe mer akkurat nå, men håper du har fått noen tips. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 7. november 2007 #5 Del Skrevet 7. november 2007 Lime silkepapirbiter utenpå et syltetøy/barnematglass og så sette t-lys nedi eller ha f.eks peppernøtter i. Male på en skål/kopp. Male en juletegning og sette ramme på. Melismaling på fyrstikkesker Ha maling på isoporkuler og dyppe de i glitter lage konglenisse som går på ski, dvs du må da klippe ut skjerf og slikt så maler de ski og lager ansikt, så limer dere med limpistol Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå