Gå til innhold

Hvordan klesstil har du?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest ButtHead

Klesstilen sier jo endel om personligeten (som oftest). Derfor lurer jeg på hvordan klesstil dere brukerne her inne har? Jeg mener om dere kler dere sossete, rocka, klassisk etc.. Selv kler jeg meg litt rocka/alternativt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Minnie Emmerdale

Ganske vanskelig og si at jeg har en stil for i min garderobe finner du både alternativ design, aftenkjoler fra Calvin Klein, eksklusiv design, klassiske drakter, Cheongsam kjoler (kina-snitt) og klær fra butikker som Sand, Vero Moda, Oasis, H&M, Kappahl og masse masse annet- jeg har en enormt omfattende garderobe og har klær fra de fleste stilarter.

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lottemor

Jeg har vel en mer sporty stil.

Pga mine berede skuldre og v-form så er det deter föler jeg kler best.

Mange som blir lurt og tror at jeg er aktiv innene for idretten,men det var nokk 3 år siden jeg var sporty allt i allt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KATTAstrofe

Vet ikke helt hva jeg skal kalle den.. Har vel min egen. Får i alle fall høre fra venninner at "det er typisk deg", og at de tenker på meg når de ser enkelte klesplagg :briller:

Holder meg som regel til mer rockete/alternative plasser når jeg er på kafe eller er på byen, og det gjenspeiles nok i klesstilen min :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er skikkelig kjedelig tror jeg.

Liker best den sporty stilen jeg.. eller casual(?).

Ingen legger merke til meg i mengden og det er egentlig slik jeg vil ha det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som regel klassisk og enkelt på kontoret,

På fritiden: Litt mer casual og "trendy" når jeg føler for det, og stilig/pent når jeg føler for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Casual/sporty. Trives best i jeans (helst med belte..), en korterma topp og sneakers.

Julie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har en enormt omfattende garderobe og har klær fra de fleste stilarter.

Minnie

Samme her, jeg har også både dyrt og billig i skjønn forening....

Har vel ingen spesiell stil. Kler meg i det som jeg trives med og syntes er pent.

Følger trendene, men ikke slavisk... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har en veldig feminin stil. Bruker nesten bare kjoler og skjørt når jeg ikke er på jobb.

Bruker jeg skjørt så er jeg veldig bevist på at overdelen passer sammen.

Skotøy må passe til

Veske må passe til

Pris er ikke viktig for meg, bare det er noe som jeg liker.Bruker like gjerne en kjole til 100 som en til 4000.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja... jeg har en ganske nøytral stil til daglig... foretrekker beskrivelsen enkelt, men elegant.

Jeg bryr meg ikke stort om trender og mote, og kjøper det jeg synes passer til kroppen min (det som fremhever de gode sidene ved figuren min og demper ulempene til en viss grad) og som er tidløst slik at det kan brukes leeenge *er ikke særlig rik og kan ikke kjøpe nye klær så veldig ofte*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Det har oppstått noen morsomme episoder i forbindelse med jobben når jeg har forlatt ett møte iført drakt og bluse og kommet innom kontoret noen timer senere iført feks. en Cheongsam kjole med rose i håret på vei til fest. Men jeg liker individualitet og bruker klær, sko, smykker og tilbehør som en måte å uttrykke meg på.

Når man vet å kle seg til enhver anledning opplever man til eks. at folk behandler en annerledes, man får bedre service i butikker etc. Gå gjerne inn på Ferner Jackobsen iført jeans... så lenge du har en Louis Vuitton veske på skulderen :wink:

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gå gjerne inn på Ferner Jackobsen iført jeans... så lenge du har en Louis Vuitton veske på skulderen :wink:

Kanskje ikke så rart at de butikkansatte blir mer serviceinnstilt - en slik veske signaliserer jo at "denne kunden kan komme til å bruke mye penger i vår butikk"!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale
"denne kunden kan komme til å bruke mye penger i vår butikk"!

Nettopp! Jeg vet det høres posh ut men slik er det.

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cruella

Noen synes nok jeg kler meg for ungdommelig for alderen ( :hoho: ),

men det blåser jeg i.

Går ikke fjortiskledd, men handler en del Mexx, Gap, H & M.

Går ikke med bar mage, men ettersittende klær, synes det kler meg best siden jeg er liten og nett.

Liker enkle klær med god kvalitet, både tøffe topper med slitte jeans til, og cardigansett i lin/bomull fra Gap (har 5 sett).

Liker litt rocka skjorter med mønster og farger.

Før kjøpte jeg mye Jackpot og In-Wear, nå synes jeg det er blitt så kjedelig.

Elsker jeans til enhver anledning, (nesten).

Er alltid på jakt etter den perfekte jeansen. Når jeg skal pynte meg skikkelig for tiden, tar jeg på meg en dress i sort med svake grå striper, blazer over i samme, som er innsvingt og en type vest i samme stoff under uten skjorte til. Vesten er kul, den ser tilknappet ut foran, men har helt bar rygg, tres over hodet. Synes det er stilig å ta av jakken utpå kvelden, for da er det, ifølge meg, et råsexy antrekk.

:lol:

Liker bedre den stilen enn en elegant kjole.

L-B

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil at mine plagg skal matche hverandre i farge og stil. For mange farger/stiler mikset sammen, og jeg føler meg som en papegøye.

Sort er en farge som går igjen i garderoben min; og blir frisket opp av et annet plagg i en av fargene: rosa (i alle varianter), blått (fra lyst til mørkt), rødt, eller syringrønn (elsker den fargen). Som oftest sort bukse/skjørt eller mørkeblå jeans med en frisk overdel til. Jakker og kåper holdes i sort eller mørk blå. Jeg liker figursydde ytterplagg; eller jakker som knytes med et belte i livet.

Jeg har sansen for ettersittende topper og gensre, og bukser/skjørt som ikke sitter for stramt, men heller ikke henger og slenger rundt meg. Skjørtelengde lander rundt eller rett ovenfor knærne.

Detaljer som øre- og hårpynt er viktig, halssmykker med. Vesker og belter likeså. Sist jeg handlet veske, kjøpte jeg også en lommebok i samme stil; sort og beige i fargene. Skjerf/sjal og hansker elsker jeg; mine favoritthansker er i sort skinn. Neglelakken skal også matche antrekket!

Sko: Jeg er høy og går omtrent alltid også på høye hæler.

Vanligvis handler jeg mine klær i butikker med priser innenfor rimelighetens grenser - eller på salg. Men har jeg sett meg ut et plagg jeg bare ha av ymse grunner, dropper jeg gjerne andre klesinnkjøp og middagen en stund, lukker øynene for prisen og drar kortet.

Vibeke :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...