ToveM Skrevet 6. november 2007 #1 Del Skrevet 6. november 2007 Bare et lite tips til julekortene http://www.posten.no/Portal/Privat/Kjope/P...er/?BannerID=71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokormen Skrevet 6. november 2007 #2 Del Skrevet 6. november 2007 Bare et lite tips til julekortene http://www.posten.no/Portal/Privat/Kjope/P...er/?BannerID=71 Så koselig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ToveM Skrevet 6. november 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 6. november 2007 ja ikke sant, det må jo være koselig å sende julekort med egenproduserte frimerker på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokormen Skrevet 6. november 2007 #4 Del Skrevet 6. november 2007 ja ikke sant, det må jo være koselig å sende julekort med egenproduserte frimerker på Ja, nå skulle jeg bare hatt et barn som kunne smilt søtt på bildet Men jeg rekker kanskje ikke å skaffe et før jul...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ToveM Skrevet 6. november 2007 Forfatter #5 Del Skrevet 6. november 2007 Ja, nå skulle jeg bare hatt et barn som kunne smilt søtt på bildet Men jeg rekker kanskje ikke å skaffe et før jul...? Det var vel litt knapp tid , du kan jo bruke et av deg selv da...eller husdyret eller hva som helst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokormen Skrevet 6. november 2007 #6 Del Skrevet 6. november 2007 Det var vel litt knapp tid , du kan jo bruke et av deg selv da...eller husdyret eller hva som helst Jada, finner nok noen artige av meg og sambo, men husdyrene.... tror det er vanskelig å julepynte akvariefisken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ToveM Skrevet 6. november 2007 Forfatter #7 Del Skrevet 6. november 2007 Jada, finner nok noen artige av meg og sambo, men husdyrene.... tror det er vanskelig å julepynte akvariefisken vel, du kan pynte rundt akvariet, tipper det hadde blitt et supert bilde til frimerke, i alle fall orginalt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokormen Skrevet 6. november 2007 #8 Del Skrevet 6. november 2007 vel, du kan pynte rundt akvariet, tipper det hadde blitt et supert bilde til frimerke, i alle fall orginalt Godt tips evt tegne på nisselue på en fisk i photoshop ellerno. Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
:-) anna Skrevet 6. november 2007 #9 Del Skrevet 6. november 2007 Det er jo egentlig en ganske god julegaveide også. Morsomt å få et ark med 20 personlige frimerker med bilde av familiegården f.eks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Humleblomst Skrevet 6. november 2007 #10 Del Skrevet 6. november 2007 Det var en god idé, tror farmor hadde hatt sansen for å få noe slikt i julegave. Problemet er at familiegården ikke ligger helt i "familien" lenger. Det blir litt for krevende å reise lange veier for å troppe opp hjemme hos en tremenning jeg ikke har møtt siden jeg var 4år gammel liksom... Men idéen var god! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå