ToveM Skrevet 6. november 2007 #1 Skrevet 6. november 2007 Bare et lite tips til julekortene http://www.posten.no/Portal/Privat/Kjope/P...er/?BannerID=71
Bokormen Skrevet 6. november 2007 #2 Skrevet 6. november 2007 Bare et lite tips til julekortene http://www.posten.no/Portal/Privat/Kjope/P...er/?BannerID=71 Så koselig
ToveM Skrevet 6. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. november 2007 ja ikke sant, det må jo være koselig å sende julekort med egenproduserte frimerker på
Bokormen Skrevet 6. november 2007 #4 Skrevet 6. november 2007 ja ikke sant, det må jo være koselig å sende julekort med egenproduserte frimerker på Ja, nå skulle jeg bare hatt et barn som kunne smilt søtt på bildet Men jeg rekker kanskje ikke å skaffe et før jul...?
ToveM Skrevet 6. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 6. november 2007 Ja, nå skulle jeg bare hatt et barn som kunne smilt søtt på bildet Men jeg rekker kanskje ikke å skaffe et før jul...? Det var vel litt knapp tid , du kan jo bruke et av deg selv da...eller husdyret eller hva som helst
Bokormen Skrevet 6. november 2007 #6 Skrevet 6. november 2007 Det var vel litt knapp tid , du kan jo bruke et av deg selv da...eller husdyret eller hva som helst Jada, finner nok noen artige av meg og sambo, men husdyrene.... tror det er vanskelig å julepynte akvariefisken
ToveM Skrevet 6. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 6. november 2007 Jada, finner nok noen artige av meg og sambo, men husdyrene.... tror det er vanskelig å julepynte akvariefisken vel, du kan pynte rundt akvariet, tipper det hadde blitt et supert bilde til frimerke, i alle fall orginalt
Bokormen Skrevet 6. november 2007 #8 Skrevet 6. november 2007 vel, du kan pynte rundt akvariet, tipper det hadde blitt et supert bilde til frimerke, i alle fall orginalt Godt tips evt tegne på nisselue på en fisk i photoshop ellerno. Hehe
:-) anna Skrevet 6. november 2007 #9 Skrevet 6. november 2007 Det er jo egentlig en ganske god julegaveide også. Morsomt å få et ark med 20 personlige frimerker med bilde av familiegården f.eks.
Humleblomst Skrevet 6. november 2007 #10 Skrevet 6. november 2007 Det var en god idé, tror farmor hadde hatt sansen for å få noe slikt i julegave. Problemet er at familiegården ikke ligger helt i "familien" lenger. Det blir litt for krevende å reise lange veier for å troppe opp hjemme hos en tremenning jeg ikke har møtt siden jeg var 4år gammel liksom... Men idéen var god!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå