Gå til innhold

tips til julekort

ToveM

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ja ikke sant, det må jo være koselig å sende julekort med egenproduserte frimerker på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja ikke sant, det må jo være koselig å sende julekort med egenproduserte frimerker på

Ja, nå skulle jeg bare hatt et barn som kunne smilt søtt på bildet :fnise: Men jeg rekker kanskje ikke å skaffe et før jul...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nå skulle jeg bare hatt et barn som kunne smilt søtt på bildet :fnise: Men jeg rekker kanskje ikke å skaffe et før jul...?

Det var vel litt knapp tid :ler: , du kan jo bruke et av deg selv da...eller husdyret eller hva som helst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var vel litt knapp tid :ler: , du kan jo bruke et av deg selv da...eller husdyret eller hva som helst

Jada, finner nok noen artige av meg og sambo, men husdyrene.... tror det er vanskelig å julepynte akvariefisken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jada, finner nok noen artige av meg og sambo, men husdyrene.... tror det er vanskelig å julepynte akvariefisken :)

vel, du kan pynte rundt akvariet, tipper det hadde blitt et supert bilde til frimerke, i alle fall orginalt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel, du kan pynte rundt akvariet, tipper det hadde blitt et supert bilde til frimerke, i alle fall orginalt

Godt tips :) evt tegne på nisselue på en fisk i photoshop ellerno. Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo egentlig en ganske god julegaveide også.

Morsomt å få et ark med 20 personlige frimerker med bilde av familiegården f.eks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en god idé, tror farmor hadde hatt sansen for å få noe slikt i julegave. Problemet er at familiegården ikke ligger helt i "familien" lenger. Det blir litt for krevende å reise lange veier for å troppe opp hjemme hos en tremenning jeg ikke har møtt siden jeg var 4år gammel liksom... :sjenert:

Men idéen var god! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...