Gjest elia Skrevet 7. november 2007 #21 Skrevet 7. november 2007 Det er nok ingen som blir cyanidforgiftet av det, det er nok bare fabrikert. Jeg hadde aldri anbefalt folk å spise gift. Poenget er jo nettopp at cyaniden kun blir frigjort i kreftceller og er ufarlig for resten av kroppen. Grunnen til at regjeringen i USA, Tyskland, Norge og de fleste andre vestlige land advarer mot dette er nok for å tjene mest mulig på cellegift , strålebehandlinger, biopsier og farlige operasjoner. Dette er jo en milliardindustri og desverre styrer penger dette samfunnet. Mange tilsetningstoffer som er helt lovlige og vanlige er egentlig svært giftige. Mange MANGE tester har påvist at aspartam kan føre til hjernesvulster, lammelser og til og med 'etseskader' på hjernen, men det er fortsatt lovlig og finnes i det meste av sukkerfri tyggegummi, pastiller og brus. Et helt naturlig søtningsmiddel, planten stevia, er derimot forbudt. Grunnen er visstnok at det kan gå utover mannlig fruktbarhet, men dete er en myte. I japan har stevia over halvparten av markedet for søtstoffer, inkludert sukker! Og japanere er et sunt og slett ikke barnløst folk.
Gjest ts Skrevet 7. november 2007 #22 Skrevet 7. november 2007 Det er nok ingen som blir cyanidforgiftet av det, det er nok bare fabrikert. Jeg hadde aldri anbefalt folk å spise gift. Poenget er jo nettopp at cyaniden kun blir frigjort i kreftceller og er ufarlig for resten av kroppen. Grunnen til at regjeringen i USA, Tyskland, Norge og de fleste andre vestlige land advarer mot dette er nok for å tjene mest mulig på cellegift , strålebehandlinger, biopsier og farlige operasjoner. Dette er jo en milliardindustri og desverre styrer penger dette samfunnet. Mange tilsetningstoffer som er helt lovlige og vanlige er egentlig svært giftige. Mange MANGE tester har påvist at aspartam kan føre til hjernesvulster, lammelser og til og med 'etseskader' på hjernen, men det er fortsatt lovlig og finnes i det meste av sukkerfri tyggegummi, pastiller og brus. Et helt naturlig søtningsmiddel, planten stevia, er derimot forbudt. Grunnen er visstnok at det kan gå utover mannlig fruktbarhet, men dete er en myte. I japan har stevia over halvparten av markedet for søtstoffer, inkludert sukker! Og japanere er et sunt og slett ikke barnløst folk. Tilgi meg , men jeg er ikke en sånn veldig tilhenger av konspirasjons teorier og sånn , iallefall ikke på nasjonalt plan . Det er jo mulig at legemiddel industrien ikke ønsker at eventuelle positive resultater fra B17 skal bli kjent , siden det som sagt ikke går an å ta patent på en matvare . Kom forresten nettopp hjem fra biopsien , og kan fortelle alle og enhver som lurer på om biopsi gjør vondt , at det gjør det ikke . Var bare et lite stikk i kinnet , noe ubehagelig , men ikke direkte vondt . Tar forøvrig bare 7 dager å få resultater fra biopsi når den utføres på Ullevål sykehus - kreftavdelingen . Så nå må jeg leve i bekymring i max 8 dager til , og så får jeg vite hva det eventuelt er . Imellomtiden driver jeg og prøver å oppdrive aprikoser MED stener
Gjest Gjest Skrevet 7. november 2007 #23 Skrevet 7. november 2007 Det er nok ingen som blir cyanidforgiftet av det, det er nok bare fabrikert. Jeg hadde aldri anbefalt folk å spise gift. Poenget er jo nettopp at cyaniden kun blir frigjort i kreftceller og er ufarlig for resten av kroppen. Grunnen til at regjeringen i USA, Tyskland, Norge og de fleste andre vestlige land advarer mot dette er nok for å tjene mest mulig på cellegift , strålebehandlinger, biopsier og farlige operasjoner. Dette er jo en milliardindustri og desverre styrer penger dette samfunnet. Tror du virkelig på dette selv? Er du ikke klar over at utredning og behandling av kreft er en stor utgiftspost? Hvis man kunne forebygge og behandle kreft med noen aprikoskjerner garanterer jeg at regjeringen ville støttet dette.
Merneith Skrevet 7. november 2007 #24 Skrevet 7. november 2007 Tror du virkelig på dette selv? Er du ikke klar over at utredning og behandling av kreft er en stor utgiftspost? Hvis man kunne forebygge og behandle kreft med noen aprikoskjerner garanterer jeg at regjeringen ville støttet dette. Tenkte det samme.. Også lurte jeg litt på hvem i regjeringen som skulle kommet frem til slike beslutninger. Tror noen at helseministeren og finansministeren har hemmelige møter på bakrommet hvor de legger frem disse teoriene.. Jeg kan vel muligens skjønne at noen i USA klarer å lage slike konspirasjonsteorier med deres helsevesen, men Norge er nå veldig annerledes enn USA. Heldigvis. (Litt dumt av meg å kommentere dette. Synes virkelig ikke denne tråden egner seg til slike diskusjoner..)
Gjest ts Skrevet 19. november 2007 #25 Skrevet 19. november 2007 For ca 2 uker siden startet jeg denne tråden vedr bekymring rundt en liten kul jeg hadde på kjevebenet . Fikk tips her inne om å spise mat som inneholdt B17 i tilfelle det var kreft . Tenkte at jeg kunne prøve dette , bare sånn for sikkerhets skyld og har spist 4-5 epler med kjerner daglig siden da . Har fremdeles ikke fått resultater fra den biopsi prøven jeg tok for snart 2 uker siden , men idag er kulen borte ! Jeg kan ikke finne den lengre . Den hadde altså vært der , uforandret i 3 måneder før dette , men forsvant 2 uker etter jeg begynte å spise B17 - tilfeldig kanskje det ? Jeg kommer iallefall til å fortsette å spise eple med kjernehus fra nå
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå