Gjest Anonymous Skrevet 4. april 2002 #1 Del Skrevet 4. april 2002 Pris våren alle engler! *deler ut pærebrus* Kom igjen og syng med: "Kom og syng en sang, hyrde gjør vi dagen lang, vi er godt i gang, i vår himmelseng" (tilegnet Kris og Væren)12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 4. april 2002 #2 Del Skrevet 4. april 2002 Takk, kjære Vinga - trollengelen vår! Tenk å få dedikert en egen sang til Kris og meg, og ikke minst til hyrdingens edle kunst! *klemmer Vinga og alle andre englene og kysser Kris midt på truten* Det er VÅR!!!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kris Skrevet 4. april 2002 #3 Del Skrevet 4. april 2002 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kris Skrevet 4. april 2002 #4 Del Skrevet 4. april 2002 Det er neimen ikke rart jeg får mange innlegg siden jeg legger inn innlegg som det forrige her, eller det her for den sakens skyld! Men enda greier jeg ikke å matche de som ligger på topp 10. Væren hvordan i huleste har du klart å komme opp i over 300 siden 1. mars? Har du så mye på hjertet eller har du bare munndiare? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kris Skrevet 4. april 2002 #5 Del Skrevet 4. april 2002 Væren, jeg mente selvfølgelig skrivekløe! Noen må bare være på topp 10.1 listen! Ups, her klarte jeg et til! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kris Skrevet 4. april 2002 #6 Del Skrevet 4. april 2002 Hei Vinga! Egentlig skulle jeg si følgende: Takk for den morsomme sangen! Fritt etter Fraglene tror jeg? Ha en fin kveld! Hilsen og klem fra 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 4. april 2002 #7 Del Skrevet 4. april 2002 Aner jeg et lite snev av sjalusi hos den eminente bøssebæreren? Greier du ikke matche din gravide Værdame? Kom å zyng en zang... trallalaaa... *zynger med den fåreztemmen jeg har* Hyrde gjør vi dagen laaaaang... Hvor er Sprocket....eller hva den nå het.... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 4. april 2002 #8 Del Skrevet 4. april 2002 *aner en synkende rating på 10 på topp lista* Æhhh.... Kris, vennen min, jeg prøver faktisk å holde et visst saklighetsnivå på de innleggene jeg skriver; hvis noen synes jeg er usaklig, så er jeg åpen for kritikk! *forbannede misunnelige bøssebærer, blir ikke noe på ham i kveld* 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 4. april 2002 #9 Del Skrevet 4. april 2002 Jeg holder med Væren! Vi ulldotter må holde sammen! Liker innleggene dine jeg, Væren! Knip igjen!!! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 4. april 2002 #10 Del Skrevet 4. april 2002 Liker innleggene dine, også, schnuppa mi! Jeg kniper igjen, så det blir ikke mye fenalår i kveld! Glad i deg, @lfa! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 4. april 2002 #11 Del Skrevet 4. april 2002 Forresten så er jeg glad i deg også, Kris! *enda et velskrevet innlegg, hehe...*12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 4. april 2002 #12 Del Skrevet 4. april 2002 Jeg er glad i deg også! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kris Skrevet 4. april 2002 #13 Del Skrevet 4. april 2002 Hei Væren og @lfa! Jeg skal være snill heretter, tror jeg! Klem til dere begge, men aller mest til Væren! Glad i deg! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 4. april 2002 #14 Del Skrevet 4. april 2002 Og jeg er glad i hele gjengen jeg Deler ut klemmer til alle 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kris Skrevet 4. april 2002 #15 Del Skrevet 4. april 2002 Hei Hege! Jeg er glad i deg og! Klem fra 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 4. april 2002 #16 Del Skrevet 4. april 2002 ...og jeg er kjempemasse glad i Hege! *klemmer og klemmer og klemmer*12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 4. april 2002 #17 Del Skrevet 4. april 2002 Og jeg klemmer Væren tilbake 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 4. april 2002 #18 Del Skrevet 4. april 2002 Nå ble Væren glad, og kan gå og legge seg med et smil om munnen! Natti, Hege! Natti, alle sammen! *knuseklemmer alle englene*12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå