Gå til innhold

Øyenfarge og hårfarge?

TwinFlame

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Jeg liker spesielt godt de med mørkebrunt hår og isblåøyne : D men jeg syns at veldig blondt hår og helt mørke øyne også er fint.. kansje det har noe med kontrastene å gjøre :P hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Tigress

Eg likar grøne augo og ein fin stripat pels...

Neida, eg berre tulla, eg likar grøne eller brune augo og mørkt hår, men gjerne litt lys i huda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_lila_*

anything goes! så lenge det passer sammen. eller så lenge det ikke passer sammen i det hele tatt, og derfor blir pent/kult :)

øyne som skifter farge avhengig av vær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Brune auge og mørkt hår. Gjerne litt mørk i huda òg. MEN - forloveden min har mellomblondt hår, blågrå auge og er lys i huda, og har ALDRI følt meg så tiltrekt til noken som HAN! :rødme:

Så i bunn og grunn spelar det inga rolle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hårfarge er ikke så viktig, men han må ha blå øyne. Tror ikke jeg har vært forelsket i en gutt med brune øyne i hele mitt liv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mørkt hår og blå øyne. Han må være høy!

Har aldri falt for en med brune øyne, av en eller annen grunn...

Samboeren har rødt hår og blå øyne. Ildrødt tykt hår med krøller da jeg traff han, og nå noen år senere, blondere, nesten ikke hår, og så kort at krøllene er borte. Barsk da! :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker grønn/brune øyne og mørkt hår.. :sikle: Det er liksom det jeg snur meg etter på gaten..

meeen jeg har en tendens til å falle totalt for personligheten til folk istedet for utssendet så alle mine kjærester har hatt blå øyne i en eller annen form og de fleste har også hatt lyst hår... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tiltrekkes oftest av mørkt hår og brune øyne...men er absoultt åpen for andre kombinasjoner :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selve fargen tenker jeg ikke så mye på, det blir vel rammen rundt øynene og intensiteten i dem. Min samboer har vakre blå øyne som utstråler en veldig ro og varme. Han har mørkblondt tykt hår, men det pleier være helt kort :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 år senere...

Annonse

Jeg har alltid vært svak for brune øyne - hårfarge er helt likegyldig.

Kjæresten min har nydelige brune øyne og har blitt grå :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har faktisk ingen preferanser jeg, personligheten er det viktigste.

Sambis har foroevrig moerkt haar, nesten svart, og brune oeyne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes rødt hår er utrolig flott! Alle nyanser, fra rødblondt, gulrotfarget til kobberrødt. Fargen på øynene er ikke så viktig, men liker ikke for lyse/blasse øyne a la Høybråten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 år senere...

De jeg har vært interessert i har hatt alle mulige hårfarger og øyenfarger. Men jeg syns det er noe ekstra attraktivt med menn som har mørkt hår og lyse øyne.

Jeg kunne ikke være mer enig :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...