Gjest Daftdon Skrevet 10. april 2003 #1 Del Skrevet 10. april 2003 Hei, Jeg er en stor tilhenger av tangatruser, men stringen har en tendens til å dele penishodet mitt i to. Spesielt når lemmet mitt er erigert. Bak går det veldig bra, der dekker den hele. Men noen ganger når jeg blir for svett, f. eks. om jeg har sittet for lenge i skinnsofa så trenger den noe inn i anus. Men alt ordner seg sikkert når jeg blir vant til det! Andre med lignende problemer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. april 2003 #2 Del Skrevet 10. april 2003 Sannsynligvis ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 10. april 2003 #3 Del Skrevet 10. april 2003 Ta rikelig med talkum på høyre hånd. Dytt den langt inn i endetarmen. Trekk ut hele endetarmen, og tre den godt over hodet. Ble det mørkt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 10. april 2003 #4 Del Skrevet 10. april 2003 Det har kommet ett nytt EU direktiv som har innført skuddpremie på menn i tangatruser. Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 10. april 2003 #5 Del Skrevet 10. april 2003 Ta rikelig med talkum på høyre hånd. Dytt den langt inn i endetarmen. Trekk ut hele endetarmen, og tre den godt over hodet. Ble det mørkt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 10. april 2003 #6 Del Skrevet 10. april 2003 Prøvd Pampers noensinne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irka Skrevet 11. april 2003 #7 Del Skrevet 11. april 2003 Hei Daftdon! Bare drit i tangatrusen din! Mere sexy med et plaster på pikkehodet. Det er noe vi jenter tenner på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå