graasek Skrevet 10. april 2003 #21 Del Skrevet 10. april 2003 Et helt rellevant spørsmål mine kjære damer; "tenner" dere på fotballspillere? Hvis svaret er ja, er det da bena, den lett sexy rumpa, eller rett og slett kuløren på draktene dere "tenner" på? GoonerJølle - Som liker damer i røde og hvite drakter Må få si meg enig i dette. Det er ikke noe som er så sexy som når dama ikler seg den røde og hvite, samt tilhørende strømper, men ikke noe annet. Da er det ikke bare snakk om å bare å score, men utførelsen skal også stå til toppkarakter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 10. april 2003 #22 Del Skrevet 10. april 2003 Det er han fra H&M reklamen ja? Eksen min ligner på han. Synd han var så dust.... det var synd ja, men hadde du gad å gi meg din X`s tlfnr så skal jeg da få gjort ham mere spiselig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BaggerLane Skrevet 10. april 2003 #23 Del Skrevet 10. april 2003 P*lings skal være som Tottenham. En estetisk nytelse å se på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
myagi Skrevet 10. april 2003 #24 Del Skrevet 10. april 2003 Eksen min ligner på han. Synd han var så dust.... det var synd ja, men hadde du gad å gi meg din X`s tlfnr så skal jeg da få gjort ham mere spiselig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BaggerLane Skrevet 10. april 2003 #25 Del Skrevet 10. april 2003 wax on, wax off, myagi.....? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
myagi Skrevet 10. april 2003 #26 Del Skrevet 10. april 2003 :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
graasek Skrevet 10. april 2003 #27 Del Skrevet 10. april 2003 Wax meg her og wax meg der. :blunke: Kan ta deg på ordet der, om det ikke er resevert for Bagger da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BaggerLane Skrevet 10. april 2003 #28 Del Skrevet 10. april 2003 Jeg er en j.... på waxing! Når det gjelder graasek, kan jeg jo ikke snakke for ham, bortsett fra at han er en usedvanlig kjekk og hyggelig kar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
myagi Skrevet 10. april 2003 #29 Del Skrevet 10. april 2003 Nuh. Jeg føler vel ikke at vi kjenner hverandre godt nok til å begynne rett på wax`en. Dere får begynne på gulvet å jobbe dere opp! Med pedikyr m.a.o. (eller klippe tånegler og file død hud på deres språk) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. april 2003 #30 Del Skrevet 10. april 2003 *Tar et grepa tak i BaggerLane og Graasek og putter dem i Rompevokseburet på bananplantasjen* :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BaggerLane Skrevet 10. april 2003 #31 Del Skrevet 10. april 2003 Rompevoksebur..... kinky..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
myagi Skrevet 10. april 2003 #32 Del Skrevet 10. april 2003 Dere får dele på dere. Den ene får rompevoks,den andre får Myagiwax. 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 10. april 2003 #33 Del Skrevet 10. april 2003 tvangsvoksing i ræva på både Baggerlane og grasekk trur æ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
graasek Skrevet 10. april 2003 #34 Del Skrevet 10. april 2003 *Tar et grepa tak i BaggerLane og Graasek og putter dem i Rompevokseburet på bananplantasjen* :evil: I love it when you talk dirty. Ellers er bananplantasjer ikke å kimse av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BaggerLane Skrevet 10. april 2003 #35 Del Skrevet 10. april 2003 Mye kinky her, graasek. Her er det bare å velge tjeneste. Rompevoks kan jeg tenke meg hvordan er, men kan du beskrive myagiwax? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
graasek Skrevet 10. april 2003 #36 Del Skrevet 10. april 2003 Vel utifra den oscarnominerte storfilmen Karate Kid, virker nå Myagiwax som noe hardt og langdrygt. Wax on virker ikke så ille, men det høres verre ut med wax off. Vel, så lenge det ikke blir snakk om saksesparket på slutten, er jeg med på det meste jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
myagi Skrevet 10. april 2003 #37 Del Skrevet 10. april 2003 myagiwax lar seg ikke beskrive så godt faktisk. Langdrygt muligens,men langt fra kjedelig. 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ikke innlogget Vega Skrevet 10. april 2003 #38 Del Skrevet 10. april 2003 Jeg tenner ikke på menn som driver med for mye sport. Kanskje fordi jeg aldri har møtt noen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 10. april 2003 #39 Del Skrevet 10. april 2003 Fotballspillere/idrettsmenn denne fascinasjonen enkelte har for dem tror jeg har noe med denne ytelsen og visningen av rå makt og spillende muskler som kommer inn. Darwins hypotese om survival of the fittest..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BaggerLane Skrevet 10. april 2003 #40 Del Skrevet 10. april 2003 Det er det estetiske ved fotballen, sexysadie, spenningen, stemningen, spillet, målene, ALT! Når favorittlaget scorer, kan det på langt nær sammenlignes med en orgasme. Ehh! En svak sådan kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå