Gå til innhold

Ny jobb - vil slutte


Gjest Gjest_anonym_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_trådstarter_*
har det löst sig för dig? Vad kom ni fram tillför lösning?

min telefon har gått sönder så jag kan inte ringa chefen. Jag mejlade dock henne idag. jag tror det mesta till att jag inte kan jobba är nog också att jag för några månader sedan fick missfall och trodde att jag började må bra igen, men jag mår fortf. sämre än vad jag vill tro och klara inte av att jobba. Jag hoppas chefen förstår, jag klarar verkligen inte av att jobba där en dag till!

:(

Hei!

Det ordnet seg ganske bra! Hun ringte tilbake og kom med forslag til hvordan vi skulle løse det, litt gode forslag, men jeg hadde jo allerede bestemt meg. Det klarte jeg dessverre ikke å være klar nok på, og det endte med at vi ikke visste hva vi skulle gjøre. Hun begynte å gråte, og ville ringe meg tilbake. Til slutt ringte jeg, og var veldig bestemt helt fra starten, og sa at det ikke gikk, at jeg ikke ville, at jeg hadde bestemt meg. Ble bare nødt til å være veldig brutal å si det sånn. Har så veldig lett for å bli lurt til å prøve mer.

Hun roset meg mye og sa at jeg var veldig flink, og at jeg hadde mye gode egenskaper. jeg syntes det var flott av henne å si det selv om jeg ikke var interessert i å prøve de forslagene hun kom med.

Vi avtalte at jeg skal komme innom med nøklene og skrive timeliste om noen dager, så da slipper jeg tydeligvis å jobbe de dagene jeg er satt opp:D Jippi:D Dette gikk jo virkelig bra, til tross for litt grining, og bekymring i går. Slapp jo veldig lett unna. Hadde forventet å måtte jobbe der litt til.

Så da er det bare ut å søke ny jobb! Gruer meg litt til det.

Hva er missfall? Er ikke så god på svensk....

Er du hjemme fra jobben i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om ikkje eg husker heilt feil så betyr missfall - abort...

missfall och abort är inte samma sak, missfall är: miscarriage på engelska...

eller abort och missfall betyder kanske samma på norsk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått snakket med henne nå. Hun ble ganske opprørt og ba om å få ringe meg tilbake om noen timer. Hun forstod meg veldig godt, og sa blant annet at: er det noe jeg vet, så er det at du ikke skal mistrives på jobben! Det syntes jeg var fint.

Jeg er spent på hva som skjer nå. Egentlig er jeg ikke interessert i å fortsette i det hele tatt, men hvis hun kommer med forslag som kan gjøre det bedre vet jeg ikke hva jeg gjør.

Kan vel nesten ikke bare forkaste det uten å ha prøvd heller. Men det er flere ting ved jobben som gjør at jeg ikke vil ha den lenger. Men det er ting jeg visste om før jeg begynte, og ikke føler at jeg kan bruke som argument. F.eks at det er vanskelig å være syk, pga at personen er helt avhengig av deg. Og at man ikke har kollegaer som man jobber sammen med. jeg tenkte at det ikke var så farlig da jeg startet, men når dette andre kommer i tillegg, blir det plutselig for mye.

Jeg håper hun ikke kommer med løsninger og forslag.....

Jeg har bare lyst på en annen jobb....

Det å jobbe som personlig assistent er en ganske spesiell jobb der man kommer veldig tett innpå dem som man jobber med. Jeg har erfaring fra dette selv på godt og vondt. Noen ganger er det sånn at man føler raskt at man ikke trives i en jobb eller passer til den, og jeg mener at det er en ærlig sak. Hvis du føler at dette ikke er noe for deg og du har vondt i magen så synes jeg at du har gjort det rette med å si i fra. Oppsigelsestid har du sikkert men den er vel kort så holder du ut den så kan du avslutte dette. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...