Gå til innhold

Håranalyse


christofa

Anbefalte innlegg

Hei,

Fant en side på nett ang håranalyse.

Er det noen som har prøvd dette, og ble dere noe klokere da dere fikk analysen tilbake?

Vurdere å ta en håranalyse, men håper på at noen her inne kan fortelle meg om det funker eller ikke...

Takker for svar :bukke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjenner ei som er homeopat. Hun driver også med håranalyse. Kan ikke svare så nøye på dette da jeg ikke har fått noen innføring i det eller spurt noe særlig. Men har observert at hun i forbindelse med håranalyse sender det avgårde til en lab et eller annet sted og deretter får svarskjema tilsendt med hvor mye av ditt og datt man trenger, eller om man trenger noe i det hele tatt.

Flere pasienter har blant annet fått konstatert candida (sopp) i tarmsystemet og blitt anbefalt diett. Andre igjen har andre plager med ledd etc. som de også får diett for. Jeg er positivt overrasket over hvordan problemene blir tilnærmet og løst. De fleste ble helt eller delvis kvitt sine plager.

Må legge til at jeg generelt er skeptisk til homeopati. Men enkelte ting fungerer, det har jeg erfart selv. Og andre ting igjen er bare tull og tøys.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Hei,

Fant en side på nett ang håranalyse.

Er det noen som har prøvd dette, og ble dere noe klokere da dere fikk analysen tilbake?

Vurdere å ta en håranalyse, men håper på at noen her inne kan fortelle meg om det funker eller ikke...

Takker for svar :bukke:

Hei

Jeg og barna mine har fått god hjelp av håranalyse. Jeg har blitt kvitt muskelbetennelsene mine, og barna er radikalt bedre på konsentrasjon og leksearbeid.

Det viktigste når du tar håranalyse er at du finner en dyktig terapaut, som kan hjelpe deg å tolke resultatet.

Merethe Ellingsen i Moss (rygge) er fysioterapaut, og jobber også med håranalyse. Hun er dedikert og dyktig.

Tom

Innlegget er redigert iht reglene.

Lillebøll-mod

Endret av lillebøll
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 år senere...
Gjest Lena Linnea

Hei. Jeg har hatt problemer med mage/tarm i mange år, helt fram til jeg tok håranalyse. Jeg fikk vite at jeg hadde matintoleranse, noe som hjalp meg veldig. Både smertene og plagene med magen forsvant. Nå, et år etter analysen har problemene kommet tilbake og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg får vondt i magen uansett hva jeg spiser så velger rett og slett og ikke spise noe. Legen min er uvitende og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Tror jeg skal ta en ny analyse fordi jeg har hørt at "verdiene" på analysen kan forandre seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...