Gjest Tulipa Skrevet 31. desember 2007 #61 Skrevet 31. desember 2007 Som mor til den lokale "mini-Dynamitt-Harry" så sier jeg: "Endelig "
Gjest Gjest Skrevet 31. desember 2007 #62 Skrevet 31. desember 2007 Dette innlegget er ikke ironisk ment. Her er ting jeg også syns burde forbys: Brus Is Vaniljesaus (is og vaniljesaus er noe av det verste du kan spise for hjerte-og karsystemet) Røyk Øl Vin (kan få i deg antioksidanter på andre måter) Motorsykkel Gi meg et motargument. Jeg finner ingen.
Fibula Skrevet 31. desember 2007 #63 Skrevet 31. desember 2007 Jeg synes alkohol og sprengstoff er en vanvittig kombinasjon og ser fram til forbud.
Gjest Ada Blûe Skrevet 1. januar 2008 #64 Skrevet 1. januar 2008 (endret) Jeg synes alkohol og sprengstoff er en vanvittig kombinasjon og ser fram til forbud. Jeg er så hjertens enig - særlig etter å ha sett de tragiske bildene fra nyttårsfeiringen i Oslo på nyhetene. Jeg vet at mennesker gjør mye dumt, men likevel er jeg sjokkert over fleres tankeløshet! Endret 1. januar 2008 av Ada Blûe
Meaty Skrevet 1. januar 2008 #65 Skrevet 1. januar 2008 Skulle ønske det gikk an å forby dumhet... Det er fælt å lese om folk som har fått synsskader det siste døgnet - og da spesielt at det er flere barn dette gjelder. Det er mulig at det å forby raketter med styrepinner ikke vil hjelpe når det gjelder forebygging av slike skader. Men jeg synes det er et skritt i riktig retning, og jeg vil anta at det i hvert fall vil bli mange færre husbranner når slike raketter blir forbudt?
Lillros Skrevet 3. januar 2008 #66 Skrevet 3. januar 2008 Syntes det er en bra ting, jeg. Pga det reduserer skader. Er jo så mange som får skader hvert år, pga de er for vimsete og tror alt vil gå bra med akkurat DEM! Men jeg syntes også det er kjipt, for de idiotene som er litt vimsete, og som skader seg selv og/eller andre, de ødelegger for andre som faktisk klarer å skyte opp en rakett på normal vis
Rubina D Skrevet 3. januar 2008 #67 Skrevet 3. januar 2008 Jeg har litt delte meninger om denne saken jeg for å være helt ærlig. Hadde jrg bodd i Oslo hadde jeg jublet, men der jeg bor nå lager det bare en ny problemstilling som egentlig blir enda verre. Her ville det blitt bare ett oppfyringspunkt. Og for oss som bor i utkanten av kommunen blir det langt dit. Og de som både drikker og på død og liv skal se fyrverkeri blir det fyllekjøring. Og hva da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå