Gjest Gjest Skrevet 2. november 2007 #1 Del Skrevet 2. november 2007 okay dette er komplisert.. skal prøve å forklare. jeg holder på med en gutt nå, eller gjorde.. uansett! vi har møttes noen ganger og det virker som begge to liker hverandre, men så ble meldingene fra han ikke så mange, og han virket ikke like ivrig lenger.. da tenkte jeg.."ok, han er ikke interisert" og jeg trakk meg unna.. Men, nå har han begynt å ta kontakt igjen, og han skrev till og med en melding hvor han lurte på -hvorfor vi ikke sankket sammen lenger.. Jeg ville ikke legge skylden på han så jeg bare skrev at -det ble vel bare litt stille og at vi jo kunne fortsette å holde kontakten.. men det som er problemet er at når jeg da prøver å starte en samtale virker han igjen uinterisert.. så hva er det han vil? at jeg skal sende medling hver gang, blir ikke det litt masette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Piper Skrevet 2. november 2007 #2 Del Skrevet 2. november 2007 Om han blir stille igjen, så kan du vel si til han at det kreves to personer til for å føre en samtale og at du ikke kan føre den helt alene. Og ber han om en forkalring på det, så forklarer du han hvordan du oppfatter dette. Ærlighet varer lengst, og ejg ville også spurt han hva han egentlig vil, siden ahn plutselig ikke tar kontakt selv på en stund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
W. Wallace Skrevet 5. november 2007 #3 Del Skrevet 5. november 2007 Hva med å treffes? Jeg skjønner godt at han ikke gidder å ha lange samtaler via SMS eller lignende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå