Gå til innhold

Livet med kreften


B.A.

Anbefalte innlegg

Jeg har aldri skrevet her før, men jeg har lest en del og ville bare komme innom og gi deg en klem, egentlig! :klemmer:

God helg til deg, og håper ryggen din blir bedre fort :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan tenke meg at ryggen er vond, så håper det snart blir bedre. Slapp av og la kroppen få hvile litt også :klem:

Håper du får en litt koselig helg, med masse baking :klem:

Endret av Piper
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for klemmer og fine tanker dere.

Da var det mandag igjen og ny uke og mer smerter :kjefte:

Ingen store planer for uken enda annet enn å prøve ut kenwood maskinen min :) Er ikke så bra vær og jeg er forjkølet så da er det ikke så mye man orker å gjøre.

Håper alle har en fin mandag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forferdelig å høre at du fortsatt ahr smerter, for det fortjener du ikke. Jeg håper virkelig at det blir bedre snart, og at du får tilbake livet ditt igjen uten smerter.

En stor klem til deg, og håper dagene er litt gode :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Dagene er bedre og føler det går fremover. HAr ikke fått vært så mye på nett idet siste da jeg ikke har prioritert det.

Sliter endel med ryggsmerter og er ikke fornøyd med det.

Har masse lyst til å reise på ferie, lang bort eller ikke så langt bort. Samma for meg, bare det er bort :)

Håper alle har det fint, det har ikke jeg så orker ikke å skrive mer idag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei B.A

Har du undersøkt ryggen din? Får du tatt noen Fysoterapi timer?Håper man finner ut hva det er.

Klem til deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du får muligheten til å reise bort, for det kan være godt å komme seg vekk litt. Håper også smertene forsvinner en vakker dag. Håper uken har vært ganske bra, og at den kommende helgen blir veldig bra :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bakt i helga. Kransekake er godt :)

Dagene er bedre heldigvis og ser at det går fremover.

Får behandling for ryggen og blir bedre, syns bare at det tar altfor lang tid å bli god igjen.... er litt utålmodig når det kommer til det.

Ellers gleder jeg meg ikke til vinteren som jeg skjønner er rett rundt hjørnet. Liker ikke kulden så godt, men liker å tenne lys inne og kose meg i varmen med gutten ;)

Håper alle har hatt en fin helg :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å høre at det er på bedringens vei :)

Min helg har vært stressende, så dessverre gikk den aaaltfor fort :)

Ha en fortsatt fin dag :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FAEN! hvorfor er det sånn at når jeg er positiv og glad for noe så er det alltid noen som ikke er enige og som får meg langt ned igjen?! Dumme mennesker.

Kjipt at du hadde en stressende helg Piffy, håper denn uken blir langt roligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har funnet ut i denne prosessen jeg selv går igjennom, at enkelte rett og slett ikke klarer å forstå hva man går igjennom. Jeg tror kanskje det er slik med enkelte mennesker rundt deg også, som ikke evner å forstå og som må trykke andre ned for å heve seg selv opp. Det er forferdelig slitsomt, men jeg selv har valgt bort en god venninne, rett og slett fordi hun tappet meg for energi. Var utrolig sliten etter jeg hadde vært med henne, og av og til kalrte hun å få meg til å tenke så mye negativt om emg selv og mitt liv at jeg rett og slett følte meg knust. derfor tok jeg en avgjørelse, og det er å ikke ah noe med henne å gjøre akkurat nå.

Håper du har mange positive mennesker rundt deg, og som gir deg ekstra energi for det fortjener du :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Piper; Så godt at du tok valget om å kutte ut negative folk rundt deg.

Har nesten bare positive mennesker rundt meg i hverdagen og har det egentlig veldig fint. Var bare en dum situasjon tidligere idag.

Når jeg tenker gjennom det så har jeg det kjempe fint om dagen med menneskene jeg omgir meg med og alt som skjer :)

:rodmer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt trist idag siden dette ble dagen da viterklærne måtte frem for sesongen. :(

Liker ikke at vinteren er så nær.

...men så liker jeg jo at det snart er jul da:)

Har ikke handla så mange julegaver enda, men skal på tur med gutten til uken og da blir det nok endel shopping :)

Håper alle har en fin torsdag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oktober og rosa sløyfe...

Ja det er faktisk lenge siden siste kur jeg hadde nå. Helt rart hvor lenge det er siden. Jeg er heldig som er kreftfri, ufattelig heldig.

Har tenkt mye på det idag, på de gode og de ufattelig dårlige tidene med kreften. Mange ganger ville jeg gi opp, ikke ha mer behandling, og la kreften ta meg. Jeg var utslitt og lei, så langt nede og klar for hvilen.

Er glad jeg kjempet og at jeg lever. Er så glad for livet mitt og mine nydelige mennesker.

Idag legger jeg ved en link til kreftforeningens sider der dere kan lære å undersøke brystene selv. Håper alle gjør dette, og ikke bare en gang, fortsett med det for alltid!

http://www.rosasloyfe.no/forebygging-og-behandling-av-brystkreft

Endret av B.A.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er også veldig glad for at du i dag er frisk, og har fått livet i gave igjen. Forstår at du ahdde tanker om å gi opp, for en person som aldri har vært igjennom det kan umulig vite hva du egentlig har gått igjennom. Men ut i fra det lille jeg så på min mann etter cellegiften, vil jeg si at du har vært utrolig tøff som har kjempet som du har gjort. Du skal være stolt over deg selv, for du har klart noe som krever mye av deg som menneske, både psykisk og fysisk.

En stor klem til deg, og håper du får en knallhelg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei BA...

Tenk i fjor var du så syk at du ikke hadde noen fin førjulsforbredelser.... Husker så godt at jeg skrev til deg at neste år så får du en fin jul igjen. Og det ser jo ut som om det blir det i år. Du som er glad i julen mener jeg å huske :)

En klem til deg og det er så fint å høre at du har det så mye bedre og at du fortsatt er frisk :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for klemmer Piper og F :)

Husker at du skrev til meg F, at julen 2011 skulle bli bedre. Å tenk det blir den :) Jeg elsker jul, syns det er det koseligste jeg vet. En har famile/venner rundt seg,lager masse god mat og er sammen, gir gaver og gleder andre. Hele stemningen er nydelig :nissegutt:

Har hatt en nydelig avslappende helg, sovet MASSE og sett filmer og hatt hjemmespa :) Idag har jeg hatt hjemmelaget pizza og sett masse episoder av private practice...super jentete denne helgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppendeglad: Jeg har det så fint!!

Idag er en sånn skikkelig god-dag hvor jeg koser meg MASSE!!!!

Planlegger julekalender til gutten og vet at iår skal jeg også få pakkekalender :strix:

Har det nesten så bra at jeg får dårlig samvittighet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...