B.A. Skrevet 13. januar 2011 Forfatter #1221 Del Skrevet 13. januar 2011 Ja får jo sagt det her inne til dere, det hjelper. Skal porøve å ikke tenke så mye på det og heller bare ta det som det kommer, er jo igrunn ikke annet man kan gjøre heller. Så får jeg skrive litt her hvis jeg tenker for mye på det Skal ha bursdagsfest på lørdag og det gleder jeg meg til Skal heller satse på å bruke energien min på den dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 13. januar 2011 #1222 Del Skrevet 13. januar 2011 Det beviser jo atter en gang hvor sterk du er! Håper du, så best du klarer, ikke tenker på det før du faktisk må . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
B.A. Skrevet 14. januar 2011 Forfatter #1223 Del Skrevet 14. januar 2011 Imorra er det bursdagsfest! Ikke sånn kjempestor greie, men god mat og drikke og greie folk Feirer litt før siden jeg kommer til å være i skotland på bursdagen. Ellers går det bedre idag, tenker ikke så mye over prøvene så da slapper jeg litt mer av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicity Skrevet 14. januar 2011 #1224 Del Skrevet 14. januar 2011 God helg og ha en fin fest i morgen Stor klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 15. januar 2011 #1225 Del Skrevet 15. januar 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 15. januar 2011 #1226 Del Skrevet 15. januar 2011 Sier meg helt enig. La helgen være og så kan heller virkeligheten komme til uken og møte sin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 15. januar 2011 #1227 Del Skrevet 15. januar 2011 Håper du har en flott bursdagsfeiring i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 15. januar 2011 #1228 Del Skrevet 15. januar 2011 Er det din bursdag som feires i dag?? Ang prøvene, så krysser jeg fingrene for at de bare har rulla litt med prøvene, og at alt er bra. Føler du deg dårlig? Har du merket noen nye klumper? Jeg har en sterk magefølelse som sier at BA er frisk!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
B.A. Skrevet 16. januar 2011 Forfatter #1229 Del Skrevet 16. januar 2011 Hadde en kjempe fin kveld igår Var min bursdag som ble feiret ja, fikk jo ikke noe særlig feiring ifjor så da ble det en liten fest denne gangen...B.A. drakk masse igår Herreman jeg reiser jo om bare noen dager!!! Gleder meg kjempemasse nå! Ellers er formen fin, har fremdeles ikke sagt noenting. Har litt dårlig samvittighet for at jeg ikke sier noe, men jeg klarer bare ikke. Vet jo at folk (spes mamma og pappa ) er veldig spente, men jeg får meg bare ikke til å si noe. Er ganske grusomt faktisk. Jeg bare vil ikke være den som alltid kommer med dårlige nyheter. Jeg orker ikke å være grunnen til så mye sorg akkurat nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 16. januar 2011 #1230 Del Skrevet 16. januar 2011 Gratulerer med overstått bursdag. Fortelle eller ikke fortelle? Jeg forstår deg godt jeg. Ja dine foreldre har helt sikkert lyst å vite, men det er bedre å fortelle dem når du vet hva dette nye betyr. Ha en god tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
B.A. Skrevet 18. januar 2011 Forfatter #1231 Del Skrevet 18. januar 2011 Takk for det Blondie, og god tur til deg også. Håper du får en fin tur. Har ikke hatt bursdag enda, men feiret det en uke før, siden jeg kommer til å være i skottland på selve dagen. Bare 2 dager igjen! Gleder meg masse, selv om det blir grusomt når vi skal reise siden vi må opp i 3 tiden på natta! Ser for meg at jeg kommer til å være en gretten liten dame på flyet Ellers er mamma stabil i formen. Er godt at vi ikke har vært på sykehuset med henne siden før jul. Vi har fått litt dårlige nyheter, om at det er mer lekkasje enn de trodde og fremdeles er det ikke noe å gjøre med det. Så da tenker vi jo vårt alle mann... Mamma tror ikke hun kommer til å være her så lenge, hun nevner det av og til. Som hvis vi ser på klær, og hun sier: "jeg trenger jo ikke det, for jeg vet jo ikke hvor lenge jeg...." ja dere skjønner. Er veldig vanskelig å høre, men jeg forstår henne også fordi en klarer bare ikke å tenke at det går bra alltid. Er bare trist siden jeg er så glad i mammaen min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 19. januar 2011 #1232 Del Skrevet 19. januar 2011 Vet ikke helt hva jeg skal si, klarer liksom aldri å sette meg ordentlig inn i hvordan du har det for tiden. Men jeg vil si at jeg synes synd på deg. Og ønsker å gi deg verdens største virtuelle klem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
B.A. Skrevet 19. januar 2011 Forfatter #1233 Del Skrevet 19. januar 2011 Takk for klem, sender deg en tilbake Jeg har kanskje ikke vært så flink å forklare hvordan jeg har det i det siste, er ikke alltid så lett å skrive om heller. Men jeg har det igrunn ganske greit, jeg er god i formen og merker jeg blir sterkere for hver uke, også fysisk sterkere, noe jeg liker veldig godt. Mammas sykdom legger selvfølgelig en demper på hvordan jeg har det, for jeg er en sånn person som ikke klarer å bare la det være, det er i bakhodet mitt hele tiden og popper opp når det selv vil. Noen dager ser jeg for meg triste ting som skjer med både meg og mamma, mens de fleste dagene tenker jeg at jeg har det ganske fint. Jeg er heldig. Heldig som lever og som har en super familie og kjæreste, som har så mange mennesker som bryr seg om meg. Det kan gjøre meg veldig veldig rørt noen dager bare å tenke på hvor fint en har det. Føler hele greien er litt sånn at jo jeg har det fint, men det ligger på en måte alltid en mørk sky på min ellers så klare himmel. Får dårlig samvittighet hvis jeg har det bare fint og ikke tenker på andre. Men det betyr ikke at jeg ikke prøver å ha det fint å ha ting å se frem til å såntm for det gjør jeg. Akkurat nå er det at nå drar vi snart til Aberdeen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 20. januar 2011 #1234 Del Skrevet 20. januar 2011 God tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicity Skrevet 20. januar 2011 #1235 Del Skrevet 20. januar 2011 God tur og Gratulerer med dagen som er mens du er borte :) Kos dere Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 20. januar 2011 #1236 Del Skrevet 20. januar 2011 God tur! Og gratulerer med dagen når den dagen kommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 20. januar 2011 #1237 Del Skrevet 20. januar 2011 God tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 22. januar 2011 #1238 Del Skrevet 22. januar 2011 Gooood tuuur! Kos dere masse ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
B.A. Skrevet 25. januar 2011 Forfatter #1239 Del Skrevet 25. januar 2011 Takk så mye for gratulasjoner og gode ønsker:) Har hatt en kjempefin weekend i Skottland, sett masse og shoppet litt og kost oss. Tror vi begge er enige om at vi vil tilbake dit Er veldig sliten etter turen så kjenner at det er godt å slappe av på sofaen idag også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicity Skrevet 25. januar 2011 #1240 Del Skrevet 25. januar 2011 Godt og høre at dere har hatt en fin tur, man blir jo ofte sliten av slike turer og særlig du som har vært igjennom en tøff tid Håper bare med deg at det var noe feil med prøvene Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå