Gå til innhold

Livet med kreften


B.A.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:klemmer: til dere jenter!

Imorra kommer søsteren på middag,og da skal jeg få gi litt flere julegaver. Min aller minste nevø har nemlig ikke fått gavene sine enda. Men det er fordi jeg er såpass egoistisk at jeg vil se når han åpner gavene fra meg.... :sjenert:

Og da blir det heldigvis ikke noe julemat. Er kjempegodt med ribbe og pinnekjøtt og fet mat, men guriland så matlei en blir. Gleder meg til deilig ørret jeg :fisk:

Men kjenner jeg er jelt utslitt nå om kveldene, gjør jo endel i løpet av dagen og har begynt å våkne ganske tidlig så da er jeg sinnsykt trøtt når klokka blir 9.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste døgnet har jeg nesten sovet hele tiden. Er skikkelig trist og trøtt og tullerusk i hodet. Tror det går til et visst punkt, så virker det som om kroppen bare stopper helt opp og sier at nå skal jeg sove og sove og sove.

Er fremdeles litt trøtt etter så mange timers søvn... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Måtte det bringe masse kjekt og mye å glede seg over for oss alle sammen. Og ikke minst til deg B.A. stadig bedret helse og økende krefter!

Godt Nytt År!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt nyttår ILWL :)

Jeg hadde en kjempefin nyttprsfeiring. Feiret med gutten og familie det var en kjempe bra kveld. Ble nok litt god og full ja :fnise:

Idag har vært en drittdag! Jeg datt på isen og slo ryggen og fua, så fikk jeg mensen, så var jeg på sykehuset å tok prøver og så regnet det masse når jeg var ferdi å skulle hjem og dumme dumme dagen.

Er godt å få tatt prøvene og sjekke at jeg fremdeles er kreftfri, men merker at jeg blir en irritabel klump disse dagene.

Håper jeg er frisk fremdeles.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nyttår ILWL :)

Jeg hadde en kjempefin nyttprsfeiring. Feiret med gutten og familie det var en kjempe bra kveld. Ble nok litt god og full ja :fnise:

Idag har vært en drittdag! Jeg datt på isen og slo ryggen og fua, så fikk jeg mensen, så var jeg på sykehuset å tok prøver og så regnet det masse når jeg var ferdi å skulle hjem og dumme dumme dagen.

Er godt å få tatt prøvene og sjekke at jeg fremdeles er kreftfri, men merker at jeg blir en irritabel klump disse dagene.

Håper jeg er frisk fremdeles.

Jeg er sikker på at du fremdeles er frisk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har hodepine og vondt i nakken etter at jeg fallt på isen. Håper det snart går over for jeg er lei av å ha smerter nå! Dumme is!!!

Ellers er jeg ikke sånn i superform disse dagene, vondter både her og der og irritabel og alt det der. Sikkert likegreit at jeg er alene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har hodepine og vondt i nakken etter at jeg fallt på isen. Håper det snart går over for jeg er lei av å ha smerter nå! Dumme is!!!

Ellers er jeg ikke sånn i superform disse dagene, vondter både her og der og irritabel og alt det der. Sikkert likegreit at jeg er alene :)

Ja, det skal ikke være mulig! Du må trene magemuskler så du kan holde deg stabil på isen ;):fnise:

Hvor er gutten? (har jeg gått glipp av at du har sagt det, så får du bare unnskylde :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det bare 2 uker igjen til jeg skal til Aberdeen med gutten!

Var julegave fra han :) Så kommer til å feire bursdagen min i skottland! Gleder meg masse. Har heller aldri vært på ferie med gutten alene så det blir spennende å se hvordan det går.

Får svar på prøvene neste uke, så er ikke kjempelenge til. Men gruer meg, selv om jeg egentlig ikke tror kreften er tilbake. Akkurat det er jo skummelt, at jeg tror jeg er frisk for hvis jeg ikke er det så er det langt ned. Men igjen så kan jeg ikke gå rundt å være redd hele tiden for at kreften er kommet tilbake, blir jo for dumt.

Klemmer til dere alle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...