Gå til innhold

Livet med kreften


B.A.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:klem: til deg.

Måtte 2010 ta fra deg kreften og gi deg tilbake det livet du fortjener!

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper 2010 året bringer lykke, og at den dustehue kreften forsvinner og aldri kommer tilbake :)

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært i melankolien et par dager.. håper du har det så greit som du får til....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først og fremst;

GODT NYTT ÅR TIL ALLE SAMMEN!!

Søte nydelige Cho som ønsker seg fine ting for meg som bursdagsønske, du er så god! :klemmer:

Midnight; Jeg får ingenting for søvnen, legene vil ha meg på minst mulig medisiner nå, men jeg får prøve naturmedisin til en viss grad. Har bare ikke hatt særlig stor effekt på meg tidligere. Prøver å holde god søvnhygiene og er blitt mye flinkere til det i det siste.

Søvnen har bedret seg siste dagene, sover ikke like mye hver natt men mer annenhver natt så det viser tegn til bedring :) Vet at søvnmangel kan gjøre meg dårligere i form og prøver virkelig å bli bedre (jeg lover :jepp: ) Har slitt med søvnproblemer fra og til i mange år så vet hvordan jeg er, har perioder med dårlig søv innimellom og lært meg å takle det, er bare mye tyngre denne gangen.

Håper alt er bra med deg og at du ikke forsvinner helt i de dårlige dagene :klemmer:

F; Takk for klemmer og fine tanker :klem:

Jeg skulle egenlig hatt cellegift denne uken vi går inn i nå, men ble noe galt med tablettene mine så får ikke før uka etter. Så jeg skal være ferdig med denne kuren om litt over 2 uker hvis alt går etter planen nå.

Denne uka skal brukes til blodprøver, påfyll av vha enn kroppen måtte trenge og diverse andre prøver. Kan jo ikke gå en hel uke uten sykehusbesøk :roll:

Epica; Hadde ikke hørt om den filmen nei, takk for link :) Tror positive tanker kan ha stor innvirkning på både fysisk og psykisk helse og at det er spesielt viktig når en er syk. Tror ikke det gjør meg frisk, men det fører til livsglede og stå-på-vilje. Er viktig å ha noe å se frem til, ha ting å leve for.

Yvonne og *appifany*, sender store gode nyttårsklemmer til dere begge, Så fine dere er som tenker på meg og sender gode tanker min vei.

Troyamin; Har lest tråden om mannen din og er så ille å se hvor hardt det er for deg og dine. Håper alt går så bra som det bare kan med både deg og mannen og at sykdommen snart er på hell. :klemmer::klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper du får en fin uke :)

Edit: Så fin som det går an å få den med sykehusbesøk og søvnmangel :)

Endret av gullhjerte
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nyttårsaften var gøy, feiret med gutten, gode venner og god mat. Hadde et par øl i løpet av kvelden så jeg var i slaget :) En stund var jeg nok den gladeste og mest tullete personen der. Men klarer ikke holde det gående på det viset lenge så detter litt sammen igjen etter ei stund. Var helt utslitt da jeg la meg den natta.

Gutten flyttet til en annen by idag for å studere. Dumme gutten! Blir der i et halvt år så er ikke sånn kjempelenge, men akkurat nå føles det som en evighet. Hvis alt går etter planen så skal jeg besøke han til helgen allerede :sjenert:, blir første gang jeg reiser noe som helst sted siden begynnelsen av september.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært på sykehuset igjen idag, begynner å bli ganske godt kjent på min avdeling. Er lei av å være der, er der altfor mye nå.

Legen sa at det virker som om kroppen min tar cellegiften bra, men nå begynner det å skrante noe veldig på energien og overskuddet mitt. Nesten alle prøvene mine er lave så har fått litt diverse påfyll idag, ble en god cocktail det :)

Så har jeg vært i byen idag og handla litt, er så fornøyd med at jeg orket det. Fikk kjøpt meg nye stilige sko som er så gode og varme at jeg helst vil ha de på meg i senga :) Og noen fine undertøysett :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært på sykehuset igjen idag, begynner å bli ganske godt kjent på min avdeling. Er lei av å være der, er der altfor mye nå.

Legen sa at det virker som om kroppen min tar cellegiften bra, men nå begynner det å skrante noe veldig på energien og overskuddet mitt. Nesten alle prøvene mine er lave så har fått litt diverse påfyll idag, ble en god cocktail det :)

Så har jeg vært i byen idag og handla litt, er så fornøyd med at jeg orket det. Fikk kjøpt meg nye stilige sko som er så gode og varme at jeg helst vil ha de på meg i senga :) Og noen fine undertøysett :lur:

Det er nesten så jeg leser om en annen B.A. i de to siste innleggene :biggrin: Jeg tror det her går bra, jeg!

Kjemp videre og gjør de tingene du skal.

Og forresten.. kanskje det er en liten bra ting at gutten kommer seg litt vekk? Ikke misforstå, men kanskje han trenger det bittelitt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg tror også det er bra for han å komme seg vekk litt *apiffany*. Han trenger å tenke på seg selv og ikke være nødt til å ta seg av meg og kreften min.

Så sånn sett er det en bra ting at han kommer seg bort, vil jo at han skal ha det bra og gjøre det han ønsker. Er bare ille hvis en ikke kan gjøre det en drømmer om fordi man har truffet noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser også en litt annen B.A. i de siste innleggene. En mer optimistisk B.A. med ekstra mye pågangsmot. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser også en litt annen B.A. i de siste innleggene. En mer optimistisk B.A. med ekstra mye pågangsmot. :)

Sier meg enig, og jeg heier fortsatt på deg :) Tenker på deg og håper fortsatt med deg at du får siste kuren neste uke, og du får lang ferie, så du kommer deg og kan finne på noe fint noe :)

Er så glad for at du føler deg bitte litte granne bedre :)

Klem fra meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er nok litt mer optimistisk om dagen ja. Har ikke tenkt noe over det før dere sa det til meg her, men jo det begynner å nærme seg slutten på denne kuren nå. Jeg kan se et lite lys i enden av tunnellen nå.

Jeg kjenner det på meg, nå er det ikke mye mer kroppen min tåler før den kollapser. Føles som om jeg vil falle over ende hvis noen ser litt hardt på meg en dag. Likevel føler jeg meg ganske sterk i øyeblikket. Kroppen er svak nå, men viljen min er sterk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg tror også det er bra for han å komme seg vekk litt *apiffany*. Han trenger å tenke på seg selv og ikke være nødt til å ta seg av meg og kreften min.

Så sånn sett er det en bra ting at han kommer seg bort, vil jo at han skal ha det bra og gjøre det han ønsker. Er bare ille hvis en ikke kan gjøre det en drømmer om fordi man har truffet noen.

Jeg er helt enig. Og jeg synes det er fantastisk at du kan slippe han så "lett" som du klarer, igjen ikke misforstå ;) Det er tidlig på morningen, og har ikke våknet helt :gjeiper: Men det er faktisk virkelig imponerende. Vet ikke om jeg hadde klart det så bra som du? :sjenert:

Men du skulle reise å besøke han snart? Det må jo bli skikkelig kult da?! :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: B.A.

Håper det går greit at jeg skriver noen ord til deg. Jeg har sittet og lest gjennom hele dagboka di nå; grått for deg og beundret kampviljen din, forbannet kreften og tenkt på hvilke vendinger livet kan ta.

Jeg ønsker deg alt godt framover - virkelig.

Stor :klem: fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

*appifany*; Ja lett og lett...syns ikke jeg slipper han så lett, er ikke så ille nå som jeg skal besøke han allerede til helgen. Vet at det kommer til å bli vanskeligere tider seinere, men prøver å ikke forkusere noe særlig på det før det skjer. Trenger jo uansett å ha et liv begge to, jeg har mange venner jeg ikke har fått truffet noe særlig og som jeg "må ta igjen" og det kan være greit at vi begge får bygd opp venneforholdene og gjort litt andre ting.

Gleder meg masse til jeg reiser på fredag. Jeg studerte i byen han er i nå så jeg kjenner mange der og blir litt godt å komme tilbake en liten tur. Er så glad for at legen har gitt meg lov til å dra. (selv om jeg hadde nok reist likevel :sjenert: )

Legen var litt streng med meg da jeg fikk lov å reise (h*n er litt morsom syns jeg), så jeg måtte virkelig huske på at selv om jeg fikk reise ut av byen så var dette absolutt IKKE noe ferie for meg, samme regler der som her! :fnise:

Ella*; Tusen takk for så fine ord. Har skjønt at folk leser historien min og følger med meg på en måte jeg aldri hadde trodd. Harså mange lesere og folk som skriver fine ting at jeg blir heilt sånn wosj...vet ikke helt hva jeg skal si alltid. Sender en go :klemmer: tilbake.

Idag skal jeg på sykehuset igjen, men ikke for noe behandling. Har et familiemedlem som ble operert idag og skal på besøk seinere. Litt rart å skulle på sykehuset uten å egentlig skulle på sykehuset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*appifany*; Ja lett og lett...syns ikke jeg slipper han så lett, er ikke så ille nå som jeg skal besøke han allerede til helgen. Vet at det kommer til å bli vanskeligere tider seinere, men prøver å ikke forkusere noe særlig på det før det skjer. Trenger jo uansett å ha et liv begge to, jeg har mange venner jeg ikke har fått truffet noe særlig og som jeg "må ta igjen" og det kan være greit at vi begge får bygd opp venneforholdene og gjort litt andre ting.

Gleder meg masse til jeg reiser på fredag. Jeg studerte i byen han er i nå så jeg kjenner mange der og blir litt godt å komme tilbake en liten tur. Er så glad for at legen har gitt meg lov til å dra. (selv om jeg hadde nok reist likevel :sjenert: )

Legen var litt streng med meg da jeg fikk lov å reise (h*n er litt morsom syns jeg), så jeg måtte virkelig huske på at selv om jeg fikk reise ut av byen så var dette absolutt IKKE noe ferie for meg, samme regler der som her! :fnise:

Ella*; Tusen takk for så fine ord. Har skjønt at folk leser historien min og følger med meg på en måte jeg aldri hadde trodd. Harså mange lesere og folk som skriver fine ting at jeg blir heilt sånn wosj...vet ikke helt hva jeg skal si alltid. Sender en go :klemmer: tilbake.

Idag skal jeg på sykehuset igjen, men ikke for noe behandling. Har et familiemedlem som ble operert idag og skal på besøk seinere. Litt rart å skulle på sykehuset uten å egentlig skulle på sykehuset.

Skjønte det, så der var derfor jeg puttet det i anførselstegn :Nikke:

Så koselig lege det høres ut som du har da :) (ser for meg at du hadde dratt uansett da :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sobril

B.A; er en "sniker" her i tråden din. Krysser alt jeg har av tær og fingre om at 2010 blir DITT år. Kreften ønsker jeg dit pepper'n gror.

Du virker som ei jente med pågangsmot og positive energier. Du blir frisk! Jeg føler det på meg... :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følger også fortsatt med! Godt å se at formen er litt bedre nå og at det b lir en liten tur! Du er tøff!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...