Gå til innhold

Livet med kreften

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tusen takk søte dere!

Er forresten ikke blitt tante enda, lille gull lar oss vente ....

Snart helg nå heldigvis:) Vil sove å slappe av og ikke gjøre noe, deilig å tenke på at jeg kommer til å måtte ha på vekkerklokke og gjøre masse likevel.... :gjeiper:

God torsdag alle dere.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper du har hatt en fin helg så langt,ogkanskje har du blitt tante nå da :)

Uansett ville ejg bare innom for å ønske deg en fortsatt fin kveld, og gi deg en klem :klem:

Skrevet

Helt utslitt etter helgen nå... Ble litt full om kveldene og hade masse å gjøre om dagene...føler meg litt utslitt idag kan man si.

Kjenner jeg er utrolig sliten for tiden, tror jeg trenger noen relativt rolige dager hjemme uten noen planer.

Høres deilig ut så håper jeg får det til.

Vil bare ta livet helt med ro og få gjort tingene som må gjøres og sovet mest mulig :)

uansett, god mandag morgen :)

Skrevet

Du får prøve å slappe litt av mellom alt det du har å gjøre,sånn at du får hentet deg inn igjen.

Ville bare inn og ønske deg god helg :klem:

Skrevet

Hadde en veldig fin helg, men er blit syk idag så uka har ikke begynnt helt bra.

Ellers har jeg handlet litt på nett...alltid gøy :). Prøver å finne på noe supert å gi gutten i gave til bursdagen som kommer opp snart. Har lyst til å finne på noe litt stort og veldig overraskende, men jeg syns det er så vanskelig å finne det riktige.

Skrevet

Jeg sliter og med hans gaver :daane: , hva slags prisklasse legger du deg i sånn ca?

Skrevet

Har egentlig ikke tenkt så mye over prisklasse på gaven men kan vel tenke meg en ca 1000 - 1500,-

Har betillt fotoalbum på nett fra en tur vi har vært på, men trenger noe mer og vil ha noe stort denne gangen..

Teiete gutten som er så vanskelig å handle gaver til

Litt rastløs idag, og gjort alt som er å gjøre i huset. tror kanskje jeg tar turen ut litt.:)

Skrevet

Kanskje en klokke, eller ipod nano? ;)

Eller et gavekort på klær?

Ta deg en tur ut du, jeg skal jobbe videre :fnise:

Skrevet

Har noen småplaner om hva jeg kan gi i bursdagsgave,eneste problemet er at det fort kan koste endel mer enn jeg hadde sett for meg. Litt dumt,men vet at det er noe han ønsker seg.

Så at juleforumet er åpent nå....merker at det stresser meg litt at vi nå teller ned til jul. Jeg vil jo ha sommer fremdeles!

Ellers er det en fin dag å oppholde seg innendørs på:)

Skrevet

Her og. Det :regn: og er vått!

Juleforumet åpnet?! Usj, blir like stresset hvert år :lol:

Skrevet

Fryser!!!Er altfor kaldt om kveldene nå!! Dumme høsten!

Holder på å planlegge bursdagsoverraskelse til gutten og gleder meg:)

Er en stund til bursdagen og har ting som skjer innimellom der men vil så gjerne overraske han iår :)

Formen er fin.Vært kjempekvalm de siste dagene og sliter litt enda kjenner jeg men tror det holder på å gå seg til.

Skrevet

kaldt og kaldt og litt kvalm :/

MEn så er det jo fredag og da må en kose seg.

Skal ut å handle idag, masse gaver til alle som har bursdag i nærmeste fremtid og kanskje det blir noen ting til B.A. også :sjenert:

• Liker 1
Skrevet

Håper du får en fin helg :klem:

Jeg vil også ha sommer, men kanskje til neste år.

Skrevet

Håper du hadde en bra helg Piper, og fikk kost deg litt.

Ny uke og ny utslitelse :)

Er utrolig kvalm for tiden, altfor mye og altfor lenge, gir seg i løpet av dagen men utrolig irriterende :tristbla:

Å så må jeg vel si at jeg misliker regnet, ikke noe gøy å sykle i regnvær :kjefte:

Skrevet

Er lei meg for det du må gå igjennom, og all ettervirkningen av det du ahr vært igjennom. Håper virkelig at det en dag blir helt bra, og at du slipper alt, for det fortjener du. :klem:

Jeg selv er nok inne i en dårlig periode for øyeblikket, men jobber meg igjennom dette hver eneste dag. Er forferdelig slitsomt kan man si. Tar en dag om gangen, og jobber meg igjennom den. heldigvis er ikke alle dagene like slitsomme, sånn at jeg får en pustepause innimellom.

Håper din uke har vært bra, og krysser fingrene for at du får en fin helg uten noe annet enn glede :klem:

Skrevet

Er blitt tante til verdens nydeligste lille tulle :) :) :)

Har fått kraftig betennelse i ryggen og har mye vondt med det :( :( :(

men det er likevel mer positivt enn negativt her :)

Skrevet

Betennelse i ryggen?! Det hørtes ikke godt ut! God bedring!

Skrevet

Gratulerer som tante :) så koselig at hun endelig kom :)

God bedring til deg

:klem:

Skrevet

Ikke blitt noe bedre i ryggen enda og venter og håper på at det snart skjer siden jeg er såååå lei av dette nå.

Betennelse i ryggen er vondt :(

Har fått meg kenwood !!!! Endelig!

Har ønsket meg det lenge så nå skal det bakes i heimen :)

Ellers er formen grei, veldig trøtt om dagen så sover kjempe masse hele tiden, men forsøker å ut å gå turer og gjøre ting hver dag uansett.

håper alle har en fin helg!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...