B.A. Skrevet 18. august 2011 Forfatter #1401 Skrevet 18. august 2011 Tusen takk søte dere! Er forresten ikke blitt tante enda, lille gull lar oss vente .... Snart helg nå heldigvis:) Vil sove å slappe av og ikke gjøre noe, deilig å tenke på at jeg kommer til å måtte ha på vekkerklokke og gjøre masse likevel.... :gjeiper: God torsdag alle dere.
Piper Skrevet 20. august 2011 #1402 Skrevet 20. august 2011 Håper du har hatt en fin helg så langt,ogkanskje har du blitt tante nå da Uansett ville ejg bare innom for å ønske deg en fortsatt fin kveld, og gi deg en klem
B.A. Skrevet 22. august 2011 Forfatter #1403 Skrevet 22. august 2011 Helt utslitt etter helgen nå... Ble litt full om kveldene og hade masse å gjøre om dagene...føler meg litt utslitt idag kan man si. Kjenner jeg er utrolig sliten for tiden, tror jeg trenger noen relativt rolige dager hjemme uten noen planer. Høres deilig ut så håper jeg får det til. Vil bare ta livet helt med ro og få gjort tingene som må gjøres og sovet mest mulig uansett, god mandag morgen
Piper Skrevet 26. august 2011 #1404 Skrevet 26. august 2011 Du får prøve å slappe litt av mellom alt det du har å gjøre,sånn at du får hentet deg inn igjen. Ville bare inn og ønske deg god helg
B.A. Skrevet 29. august 2011 Forfatter #1405 Skrevet 29. august 2011 Hadde en veldig fin helg, men er blit syk idag så uka har ikke begynnt helt bra. Ellers har jeg handlet litt på nett...alltid gøy . Prøver å finne på noe supert å gi gutten i gave til bursdagen som kommer opp snart. Har lyst til å finne på noe litt stort og veldig overraskende, men jeg syns det er så vanskelig å finne det riktige.
*appifany* Skrevet 30. august 2011 #1406 Skrevet 30. august 2011 Jeg sliter og med hans gaver , hva slags prisklasse legger du deg i sånn ca?
B.A. Skrevet 30. august 2011 Forfatter #1407 Skrevet 30. august 2011 Har egentlig ikke tenkt så mye over prisklasse på gaven men kan vel tenke meg en ca 1000 - 1500,- Har betillt fotoalbum på nett fra en tur vi har vært på, men trenger noe mer og vil ha noe stort denne gangen.. Teiete gutten som er så vanskelig å handle gaver til Litt rastløs idag, og gjort alt som er å gjøre i huset. tror kanskje jeg tar turen ut litt.
*appifany* Skrevet 30. august 2011 #1408 Skrevet 30. august 2011 Kanskje en klokke, eller ipod nano? Eller et gavekort på klær? Ta deg en tur ut du, jeg skal jobbe videre
B.A. Skrevet 31. august 2011 Forfatter #1409 Skrevet 31. august 2011 Har noen småplaner om hva jeg kan gi i bursdagsgave,eneste problemet er at det fort kan koste endel mer enn jeg hadde sett for meg. Litt dumt,men vet at det er noe han ønsker seg. Så at juleforumet er åpent nå....merker at det stresser meg litt at vi nå teller ned til jul. Jeg vil jo ha sommer fremdeles! Ellers er det en fin dag å oppholde seg innendørs på
*appifany* Skrevet 31. august 2011 #1410 Skrevet 31. august 2011 Her og. Det og er vått! Juleforumet åpnet?! Usj, blir like stresset hvert år
B.A. Skrevet 1. september 2011 Forfatter #1411 Skrevet 1. september 2011 Fryser!!!Er altfor kaldt om kveldene nå!! Dumme høsten! Holder på å planlegge bursdagsoverraskelse til gutten og gleder meg:) Er en stund til bursdagen og har ting som skjer innimellom der men vil så gjerne overraske han iår Formen er fin.Vært kjempekvalm de siste dagene og sliter litt enda kjenner jeg men tror det holder på å gå seg til.
B.A. Skrevet 2. september 2011 Forfatter #1412 Skrevet 2. september 2011 kaldt og kaldt og litt kvalm :/ MEn så er det jo fredag og da må en kose seg. Skal ut å handle idag, masse gaver til alle som har bursdag i nærmeste fremtid og kanskje det blir noen ting til B.A. også 1
Piper Skrevet 2. september 2011 #1413 Skrevet 2. september 2011 Håper du får en fin helg Jeg vil også ha sommer, men kanskje til neste år.
B.A. Skrevet 5. september 2011 Forfatter #1414 Skrevet 5. september 2011 Håper du hadde en bra helg Piper, og fikk kost deg litt. Ny uke og ny utslitelse Er utrolig kvalm for tiden, altfor mye og altfor lenge, gir seg i løpet av dagen men utrolig irriterende Å så må jeg vel si at jeg misliker regnet, ikke noe gøy å sykle i regnvær
sister Skrevet 6. september 2011 #1415 Skrevet 6. september 2011 Har lyst å vise hva jeg fikk av min mann her om dagen. Jeg begynner snart å tro at det er sant, alle prøver ser helt fine ut. Har fulgt deg på forum i ny og ne, ønsker deg alt godt http://www.zazzle.com/survivor_tshirt-235186259010761159
Piper Skrevet 7. september 2011 #1416 Skrevet 7. september 2011 Er lei meg for det du må gå igjennom, og all ettervirkningen av det du ahr vært igjennom. Håper virkelig at det en dag blir helt bra, og at du slipper alt, for det fortjener du. Jeg selv er nok inne i en dårlig periode for øyeblikket, men jobber meg igjennom dette hver eneste dag. Er forferdelig slitsomt kan man si. Tar en dag om gangen, og jobber meg igjennom den. heldigvis er ikke alle dagene like slitsomme, sånn at jeg får en pustepause innimellom. Håper din uke har vært bra, og krysser fingrene for at du får en fin helg uten noe annet enn glede
B.A. Skrevet 11. september 2011 Forfatter #1417 Skrevet 11. september 2011 Er blitt tante til verdens nydeligste lille tulle :) Har fått kraftig betennelse i ryggen og har mye vondt med det :( men det er likevel mer positivt enn negativt her
*appifany* Skrevet 13. september 2011 #1418 Skrevet 13. september 2011 Betennelse i ryggen?! Det hørtes ikke godt ut! God bedring!
Piper Skrevet 14. september 2011 #1419 Skrevet 14. september 2011 Gratulerer som tante så koselig at hun endelig kom God bedring til deg
B.A. Skrevet 17. september 2011 Forfatter #1420 Skrevet 17. september 2011 Ikke blitt noe bedre i ryggen enda og venter og håper på at det snart skjer siden jeg er såååå lei av dette nå. Betennelse i ryggen er vondt Har fått meg kenwood !!!! Endelig! Har ønsket meg det lenge så nå skal det bakes i heimen Ellers er formen grei, veldig trøtt om dagen så sover kjempe masse hele tiden, men forsøker å ut å gå turer og gjøre ting hver dag uansett. håper alle har en fin helg!!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå