Gå til innhold

Livet med kreften

B.A.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har en dårlig magefølelse idag. Vet ikke om det er pga prøvesvarene eller noe annet, men klarer ikke å ignorere den. Er en ensom følelse, for den kan ikke forklares.

Kreft... Ja er jo en sjanse for at jeg har det nå. For at kreften har kommet tilbake for å ta sin hevn over kroppen min. Hvis den er tilbake vil den mest sannsynlig også være mye mer aggresiv, noe som fører til en hard behandling som kanksje ikke engang virker.

Jeg vil ikke ha mer kreft. Jeg har lyst til å leve!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg håper også at jeg er kreftfri :)

Sliiiiiten nå. Har hatt fullt hus i hele dag, vært ca 20 stk på besøk...så nå er jeg litt sliten ja:)

Fremdeles redd for kreften, tolker drømmene mine til at jeg har kreft. Blir galen i hodet og tror at kroppen min gir meg beskjeder mens jeg sover... :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du!

Jeg krysser alt som kan krysses for at du ikke har mer kreft!!

Når får du svarene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal få svar denne uka, hadde egentlig forventet å vite allerede....hmmm...kanskje de har funnet noe på prøvene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var bare tirsdag når du skrev det.. Uka har jo ikke kommet ordentlig i gang... :sjenert:

Prøvene kommer til å vise at du er kreftfri...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre. Vil ikke si noe til noen. Orker ikke å bringe mer kjipe nyheter.

Må ta nye prøver, er visst et eller annet de ikke helt har funnet ut av.

Faen altså! Vil ikke mer nå. Klikker for meg hvis det er kommet kreft igjen. Da kan de likegjerne fjerne puppene med en gang.

Skulle egentlig ha nye prøver til uka men jeg vil ikke før etter jeg har vært på tur med gutten.

Verste nå er at jeg ikke vil si det til noen, kjenner at jeg ikke vil fortelle dette. Skriver det her sånn at da har jeg iallefall fortalt det et sted så kanskje jeg får sagt det etterhvert. Jeg ville bare ha brae nyheter denne gangen. Ja det er jo en mulight for at alt er bra, og de bare så feil eller noe. Men jeg tenker jo med en gang at her er det noe de tror er skummelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff det var trist... Men krysser for at de bare har sett feil... Tenker på deg....Tar det lang tid fra du tar de prøvene til du får svar?Når skulle du reise igjen? Huff det må jo være vondt å ha det for seg selv og ikke kunne si noe til gutten heller... Håper med deg...:)

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vet ikke hva jeg burde si, håper bare på at det er kun ettellerannet kluss som har skjedd og dermed bare trenger nye prøver. Det skjer sikkert oftere enn man tror. Lykke til og masse :hug: fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja kanskje de bare har tulla litt med prøvene...håper det.

Klarer ikke si noe til noen. Helt merkelig, føler meg dratt inn i et vakum.

Kanskje jeg bare ikke sier noe før jeg vet noe mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har jo oss og dagboken din da.. Det er jo i allefall en måte om man vil ha det ut, uten å på en måte si det til noen.

Siden du har bestemt deg på å ikke si det til noen før etter turen, så foreslår jeg at du prøver å glemme det så mye som mulig, ikke la deg påvirke av vakumet du suges inn i og kos deg med gutten så masse du bare kan i Aberdeen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...