Gå til innhold

Toro Wraps

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Minnie Emmerdale

Ser at det kjøres mye reklame for dette- er det noen som har prøvd disse?

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har egentlig blitt litt lei Wraps etter å ha hatt det på menyen en god stund.

Har ikke brukt disse posene med sauser og sånt, men brukt mine egne påfunn når det gjelder fyll.

Regner med at det er de samme Wraps-ene som har vært i butikken en stund.

Helt grei mat, men gjør samme nytten som hvetetortillas egentlig, selv om de er større.

Fyller dem med det jeg har egentlig. Har brukt mye taco-fyll, kylling med tandoorisaus og grønnsaker, biffstrimler med tilbehør.

Så... helt greit, hvis man ikke spiser det for ofte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd den greske varianten, der det skal benyttes kjøttdeig. Den var ganske god, og jeg kommer nok til å prøve enkelte av de andre variantene også.

Jeg brukte for øvrig tortillaene fra Old el Paso (har god erfaring med disse fra før) i stedet for Wraps-tortillaene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Jeg tror ikke jeg kommer til å prøve dem- liker bedre vanlige tortillas som jeg fyller med masse godt og mumser i meg mens jeg ser på TV :oops:

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Jeg brukte for øvrig tortillaene fra Old el Paso

Jeg også- synes disse er best på smak.

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er forresten mindre kliss med Wraps enn med tortillas. Men de er tørrere og smaker ikke så godt.

Hvetetortillas som man får kjøpt i butikken fra Casa Fiesta er helt talentløse. Tørre og fulle av tilsteningsstoffer (laaang holdbarhetstid).

Jeg har min egen leverandør av tortillas jeg :wink: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg også- synes disse er best på smak.

Ja, ikke sant? :) De blir heller ikke så tørre som enkelte andre tortilla-merker jeg har prøvd.

De ulike pakkene som inngår i Toro Wraps-serien inneholder både krydder til kjøttet og en dressingbasis (som skal blandes med rømme eller vann, avhengig av varianten). Jeg synes det blir mer spennende smak på kjøttet da, og man kan jo i tillegg fylle på med andre godsaker etter eget ønske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, prøvde den greske typen. Var kjempegod, så nå må jeg prøve de andre smakene også :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde den tex-mex greiene i dag, BLÆ sier jeg! Ble rett og slett kvalm.

Men altså, de wraps'a smaker jo det samme som alle andre. Er bare krydder greiene som er hele 'greia'.

Uansett så putter jeg oppi det jeg liker, bare synd jeg ødla kjøttet med det krydder greiene.

-x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Jeg har ikke smakt "wraps'ene", men en av krydderblandingene. Barbeque eller no' sånt. Smakte rett og slett ikke godt. :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har smakt den greske wrapsen (jeg liker at det smaker friskt). Og når man har varmet opp lefsene og fyller på det man liker å ha på, smaker det vidunderlig. :Nikke: . Jeg er en taco/burrito elsker. Så jeg synes det er toppers når det kommer andre smaker. Det anbefales på det sterkeste i hvertfall å prøve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syns at toros wraps smakte nesten som casa fiesta

jeg synes at begge disse (toro og casa fiesta) er bedre enn old el paso (min smak.. :) )

jeg har faktisk prøvd alle kryddermiksene fra toro ( :oops: sambo har holdt seg til disse når han har laget mat i det siste)

den dårligste er "american barbeque" verken dressingen eller marinaden var god.. dressingen var søtlig

tandorien var relativt smakløs.. men jeg likte den..

den greske var god.. dressingen lignet på tatziki, men ikke like bra

tex-mex; omtrent som de andre merkene.. men santa maria sin er bedre..

konklusjon; tandorien er den eneste som er verd å kjøpe (for den smaker godt og det finnes ikke tilsvarnede alternativer hos andre merker)

men veldig spennende er den ikke..

det var altså min mening, da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...