Gå til innhold

Ny iPod nano


Gjest Lillebøll

Anbefalte innlegg

Gjest lillebøll

Her klarte jeg å slette et innlegg fra Gjest, det beklager jeg sterkt.

Jeg må innrømme at jeg trykket helt feil, og lover å holde tunga rett i munnen heretter.

Lillebøll-mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror alle mp3spillere trenger noen form for programvare.

Neida. Har selv en Sandisk Sansa og den trenger bare USB støtte fra operativsystemet. Man kan kopiere filer til og fra som om det var en vanlig disk.

Helt uaktuelt med en mp3-spiller som krever spesiell programvare på datamaskinen og, enda verre, DRM funksjonalitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nedfall
Neida. Har selv en Sandisk Sansa og den trenger bare USB støtte fra operativsystemet. Man kan kopiere filer til og fra som om det var en vanlig disk.

Helt uaktuelt med en mp3-spiller som krever spesiell programvare på datamaskinen og, enda verre, DRM funksjonalitet.

Enig med du ! Mass storage device standarden funker, er implementert i alle MS OS nyere enn Windows 2000, og støttes også i (de fleste?) Linux distroer.

Jeg blir dritforbanna over lagringsdingser, som trenger ekstra programvare for i det hele tatt å kunne fungere.

Det gjelder også digitalkameraer.

Vel kan man legge ved ekstra programvare som gjøre det enklere å overføre bilder fra minnekortet for Ola Dataidiot, men hvorfor skal man samtidig ta vekk en mulighet som er der fra starten av.. ?

Det er bare for å være vanskelige, ingenting annet..

Drit og dra til alle f**ns markedsavdelinger rundtom hos teknologiprodusentene ! :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...