Gjest Gjest Skrevet 1. november 2007 #1 Del Skrevet 1. november 2007 vet noen hvor jeg finner den? vet de hadde på plantasjen et år men nå erdet jo bare sånnh hyper moderne... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤bella¤ Skrevet 1. november 2007 #2 Del Skrevet 1. november 2007 Jeg har en slik. Tror jeg kjøpte den på ikea for noen år siden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_bare meg_* Skrevet 1. november 2007 #3 Del Skrevet 1. november 2007 Tror Nille har hatt slike. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eføy Skrevet 5. november 2007 #4 Del Skrevet 5. november 2007 Jeg kjøpte sånne på Skeidar i fjor..Vet at de hadde sånne året før der igjen også, så kan jo hende de kommer i år også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 6. november 2007 #5 Del Skrevet 6. november 2007 Fant til slutt ulike fasonger og størrelser på lampehuset i stavanger:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå