Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Tips til vannfast mascara mottaes med takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Max factor Waterproof !!!!Jeg har brukt dette for årevis og er veldig fornøyd!!

Gjest Ethereal
Skrevet

Jeg lurer egentlig på det samme, og valget står mellom Helena Rubinsteins Spectacular Waterproof og Shiseidos Distinguish Mascara. For mine linseøyne er det viktig at mascaraen absolutt ikke drysser.

M

Gjest NastyNice
Skrevet

Jeg kan ihvertfall anbefale en dere ikke bør kjøpe: Lancome... Den vannfaste klumper skikkelig. Hver gang jeg har brukt den, måtte jeg bruke ganske lang tid på å fjerne klumpene.

Kanebo 38* som vaskes av med varmt vann er ganske bra dersom man ikke har lange, tykke vipper. For børsten er veldig liten.

Skrevet

Jeg anbefaler Clinique gentle waterproof mascara. I tillegg til at den er allergitestet, sitter den som støpt i vannet og er heller ikke vanskelig å fjerne :P

pumpkin :wink:

Gjest ButtHead
Skrevet

Body Shop har veldig fine mascaraer, også en vannfast en. Er alltid storfornøyd med produktene jeg kjøper der. Anbefaler deg å spørre de på body shop :)

Gjest Bjørk
Skrevet

Jeg bruker linser og har vel prøvd det meste innen mascara, men har endelig funnet favoritten som er KANEBO. Den sitter på hele dagen, og er verdt hver en krone. :)

Gjest Virvel
Skrevet

Jeg var kjempefornøyd med den gamle vannfaste mascaren til Body Shop, men nå har de jo byttet ut all sminken. Den nye er i hvert fall ikke noe tess, den klumper og drysser og er absolutt ikke vannfast. Så nå er det Kanebo det går i her i gården, den er super til mine vipper. :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...