Gjest Gjesta Skrevet 10. april 2003 #21 Del Skrevet 10. april 2003 Nå har det vært SÅ mye klaging på hvor dumt det er med alle de negative trådene på KG, og all personhetsinga og diverse... Og nå skal det jammen klages på de tvers igjennom POSITIVE trådene også...??? :o Hallooo??? *Kverula rister oppgitt på hodet* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 10. april 2003 #22 Del Skrevet 10. april 2003 *rister på hodet sammen med Kverula* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslejenta Skrevet 10. april 2003 #23 Del Skrevet 10. april 2003 Nå tenkte jeg å klage på herr eller fru gjest som har laget en sååå kjedelig tråd. Altså, hvis man syns en tråd er kjedelig, så lager man vel ikke en ny tråd om hvor kjedelig den andre tråden var. Da blir jo den nye tråden dobbelt så kjedelig. Uansett, jeg syns tantetråden var veldig koselig jeg, og som andre har nevnt, man kan jo hoppe over sånn tråder, særlig når det står veldig klart i tittelen hva den handler om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solgløtt Skrevet 10. april 2003 #24 Del Skrevet 10. april 2003 :o Synes det er koselig å være tante jeg! Har fire tantebarn selv + to "ste"tantebarn. Gratulerer Eowyn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 10. april 2003 #25 Del Skrevet 10. april 2003 Jeg, for min del, tror det her har vært en gjest med splittet personlighet på ferde. Litt greit å ha støtte i seg selv, liksom... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 10. april 2003 #26 Del Skrevet 10. april 2003 :o Synes det er koselig å være tante jeg! Har fire tantebarn selv + to "ste"tantebarn. Gratulerer Eowyn! Takk for det. Nå skal jeg pakke litt, så imorgen tidlig kjører vi hjem. Gleder meg til å se vesla! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dr Zoidberg Skrevet 11. april 2003 #27 Del Skrevet 11. april 2003 Fler enn meg som irriterer seg over alle gjestene som legger inn sine annonyme synspunkt her og der? Virker som om det er enkelte som ikke greier å stå for sine meninger, noen ganger. Det synes jeg er et mer legitimt tema enn om enkelte tråder er "unødvendige". Eller er det slik at det finnes personer som bygger opp aggresjon fordi de kaster bort tid på å lese noe de ikke bryr seg om? da er det vel heller lurt å gjøre noe annet, in the first place. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mzfire Skrevet 11. april 2003 #28 Del Skrevet 11. april 2003 Vet det ikke er lett men tror det beste er å overse og ignorere slike gjester. Det eneste de prøver å oppnå er dårlig stemning og krangling. Om vi bare fortsetter som før som om vi ikke så det innlegget, irriterer det gjestene veldig. For da får de ikke noe reaksjon som de nettopp higer etter. Ellers vil jeg tilføye at det er hyggelig og flott at Eowyn vil dele gledesnyheter med oss brukere her på KG :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå